Nee, maar na een tijdje krijg je daar toch last van denk ikquote:
Zo lang jij tegen een koude muur kunt, is het geen probleem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, maar na een tijdje krijg je daar toch last van denk ik
Met dit weer? Graag!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:49 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Zo lang jij tegen een koude muur kunt, is het geen probleem.
Southpark!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:56 schreef -Splash- het volgende:
Mooie TT... waarom moet ik toch denken aan....
Ahumquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Southpark!Alhoewel de TT uit een film afkomstig is en ik een echte romanticus ben.
Het zou niet slechter erop worden als jij stopt met huilenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:04 schreef BeamofLight het volgende:
Zou dit serieus een nog kutter topic dan de vorige worden?
quote:
Veel plezier E&S vandaag.quote:
Nee, hij durft niet meer...ik heb mijn eisen weer wat bijgeschroefd. Alleen nog maar mannen met ballenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jammer.... wel weer een nieuwe afspraak gemaakt toch?
Jammer....quote:Op zondag 27 mei 2012 11:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, hij durft niet meer...ik heb mijn eisen weer wat bijgeschroefd. Alleen nog maar mannen met ballen
Vanwege hun reproductieve aspect, i assume?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, hij durft niet meer...ik heb mijn eisen weer wat bijgeschroefd. Alleen nog maar mannen met ballen
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vanwege hun reproductieve aspect, i assume?
Ook, maar meer vanwege andere dingen....quote:Op zondag 27 mei 2012 12:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vanwege hun reproductieve aspect, i assume?
Maar nu vul jij ook wat in lijkt me... Misschien vond 'ie je gewoon niet interessant meer?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook, maar meer vanwege andere dingen....
Ben het een beetje zat dat mannen maar invullen hoe een vrouw in een date stapt en dat als excuus gebruiken om eronder uit te komen.
Laat hem dan eerlijk zijn en dat zeggen...quote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar nu vul jij ook wat in lijkt me... Misschien vond 'ie je gewoon niet interessant meer?
Eh?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook, maar meer vanwege andere dingen....
Ben het een beetje zat dat mannen maar invullen hoe een vrouw in een date stapt en dat als excuus gebruiken om eronder uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |