Echt lekker weer kan ook nooit lang duren, hebben volgens mij langer vies plakweer gehad dan lekker zomerweer...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:43 schreef INViCTuS het volgende:
Toch een minder pluimpje vanaf dinsdag....
[ afbeelding ]
Het is dan al helemaal licht hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:25 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom worden jullie allemaal midden in de nacht wakker?
Vind ik niet erg als ik toch moet werken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:43 schreef INViCTuS het volgende:
Toch een minder pluimpje vanaf dinsdag....
[ afbeelding ]
Snap ik nooit zo goed. Ik zit in mijn pauze liever in het gras met 30 graden dan dat ik achter mijn bureau blijf zitten omdat het regent of koud isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vind ik niet erg als ik toch moet werken.
Ik snap die uitspraken ook nooit zo goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Snap ik nooit zo goed. Ik zit in mijn pauze liever in het gras met 30 graden dan dat ik achter mijn bureau blijf zitten omdat het regent of koud is
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik snap die uitspraken ook nooit zo goed.
Ik heb onlangs een weekje van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat gewerkt, maar vond het heerlijk dat ik 's ochtends in de zon op de trein stond te wachten (want het is inderdaad al licht!). En ook 's avonds is het heel wat fijner thuiskomen met een zwoele 20 graden dan met 8 graden en regen, toch?
Hoezo alleen wanneer je plannen met vrienden hebt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee.
Tenzij je met vrienden plannen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |