mag ik je leeftijd weten ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je kan beter een leuk meisje van je eigen leeftijd zoeken, dan hoef je je ook niet te schamen achteraf.
iets te jong maar zal wel lukkenquote:
Ik heb geen kindersquote:
Ik val op oudere mannen. (maar ben wel lelijk hoor, warning.)quote:
Kom met je plastic zak inbegrepen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[..]
Ik val op oudere mannen. (maar ben wel lelijk hoor, warning.)
als ik frons heb ik ook rimpelsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb geen kinders
[..]
door die 3e post van mijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe zijn we ook al weer
van Hitler naar hier gekomen..?
Tanja zit nu op m'n schoot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij hebt in de jungle geleefd, ik heb dat gelukkig nooit hoeven doen
nee jij zei dat je lelijk wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik snap de plastic zak referentie niet. Gaat het over een stoma ofzo?
van achteren kan je nog best.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb geen kinders
[..]
Zo is de oorlog begonnenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe zijn we ook al weer
van Hitler naar hier gekomen..?
Aaah, okee!quote:
eehm nee was iets minder doordacht bedoelde meer die zak over je kopquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Aaah, okee!
Ik ben heel flexibel, zoals ze in foute vacatures bedoelen dan.
I bedoelde meer... ik ben heel flexibel en kan aan een hoop dingen wennen, waaronder een zak over mijn harses.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
eehm nee was iets minder doordacht bedoelde meer die zak over je kop
Ik ben gewend aan milieuvriendelijke papieren zakkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:19 schreef Waaghals het volgende:
niet weten waar een plastic zak voor dient en dan 35 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |