Nee, meer als je spaghetti met bolognesesaus neukt,quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:05 schreef gogosweden het volgende:
Als je een dubbele boterham met ketchup ertussen neukt he, voelt dat dan net alsof je een menstruerende chick neukt?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, meer als je spaghetti met bolognesesaus neukt,
voor een beter bonkjes en slierkjes-gevoel.
Als vrouw weet ik iets meer van bonkjes en slierkjes af dan jij jaquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als vrouw weet ik iets meer van bonkjes en slierkjes af dan jij ja
Of denk je echt dat we buiten niet poepen ook nog eens mooi simpel menstrueren?!
Nee meneertje, dat gaat met grote klodders gestold bloed, die als je uit bed stapt zo langs je benen naar beneden glijdt zo op de vloer en met een beetje pech trap je er dan in omdat je nog zo slaperig bent
Doe niet zo schijnheilig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
![]()
verdomme zeg, daar gaat mijn faplust, zo ineenkeer weg![]()
ik hoop dat je een beetje aan het overdrijven bent?
Nope, niks van overdreven, ik heb het zelfs nog een beetje netjes gehoudenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
![]()
verdomme zeg, daar gaat mijn faplust, zo ineenkeer weg![]()
ik hoop dat je een beetje aan het overdrijven bent?
wat?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, niks van overdreven, ik heb het zelfs nog een beetje netjes gehouden
de eerste 6 posts lezen teveel moeite?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
waarom zou je het met spaghetti doen gogo ? is je fleshlight kapot ?
Heb ik gelezen, maar je snapt mijn grapje niet geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de eerste 6 posts lezen teveel moeite?
edit: welke fleshlight![]()
Handdoek noodzakelijk indien seks tijdens menstruatie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, niks van overdreven, ik heb het zelfs nog een beetje netjes gehouden
leg uit danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb ik gelezen, maar je snapt mijn grapje niet geloof ik
nja, als ik moest kiezen tussen een vrouw in haar menstruatie of een avondje fappen zou ik toch voor mijn ontknaping gaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Handdoek noodzakelijk indien seks tijdens menstruatie.
True story.
Hedde gij dat ook wel us Yvon...?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als vrouw weet ik iets meer van bonkjes en slierkjes af dan jij ja
Of denk je echt dat we buiten niet poepen ook nog eens mooi simpel menstrueren?!
Nee meneertje, dat gaat met grote klodders gestold bloed, die als je uit bed stapt zo langs je benen naar beneden glijdt zo op de vloer en met een beetje pech trap je er dan in omdat je nog zo slaperig bent
je bedoel...voorhuidskidnapping?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, als ik moest kiezen tussen een vrouw in haar menstruatie of een avondje fappen zou ik toch voor mijn ontknaping gaan
Als je je handdoek maar paraat hebt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, als ik moest kiezen tussen een vrouw in haar menstruatie of een avondje fappen zou ik toch voor mijn ontknaping gaan
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Als je je handdoek maar paraat hebt is er niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Handdoek noodzakelijk indien seks tijdens menstruatie.
True story.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat, maar dan niet voor de cum (want ongesteld, dus je mag in haar komen) maar voor het bloed! En de sliertjes! En de ondefinieerbare stukjes baarmoederbekleding!
Gewoon bonkjes en slierkjes geheten.quote:
Maar je mag IN HAAR KOMEN!quote:
Soms zijn die grote klodders zo verrekte snel, je voelt ze glijden, tergend langzaam en dan: FLATSCHJ" een dikke rode kikker op je schone slaapkamervloer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hedde gij dat ook wel us Yvon...?
jemig dacht dak de enige was nie?
ik zoe die handdoek naas me bed houwe enzoots he?
En dan bij het opstaan mijner kruis beschermen..zo van het ga vast klotse eh?
Ge weet he nie he?
Nooi nie nie..den ellende als gij een eva zijt... so ist levuh....
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat, maar dan niet voor de cum (want ongesteld, dus je mag in haar komen) maar voor het bloed! En de sliertjes! En de ondefinieerbare stukjes baarmoederbekleding!
\DAAR HEBBEN WE HET ALLANG NIET MEER OVEHEEEEERquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:44 schreef Karzai het volgende:
Hitler was trouwens een zware junk ik begrijp niet dat die kerel nog steeds zo populair is bij de meisjes
rare wezens, die vrouwenquote:
Boh, ze eet de pil maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar je mag IN HAAR KOMEN!
Kom op man!
echt wtfquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms zijn die grote klodders zo verrekte snel, je voelt ze glijden, tergend langzaam en dan: FLATSCHJ" een dikke rode kikker op je schone slaapkamervloer.
Ow, mag ik je bonuskaart lenen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
\DAAR HEBBEN WE HET ALLANG NIET MEER OVEHEEEEER
Ja, maar wat nou als ze zegt dat ze aan de pil is maar stiekem uit is op je nageslacht? Hmm? Dan zijn rare leverachtige donkerrode stukjes ineens niet meer zo goor.quote:
Wat. De. Fuck.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms zijn die grote klodders zo verrekte snel, je voelt ze glijden, tergend langzaam en dan: FLATSCHJ" een dikke rode kikker op je schone slaapkamervloer.
pff je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar wat nou als ze zegt dat ze aan de pil is maar stiekem uit is op je nageslacht? Hmm? Dan zijn rare leverachtige donkerrode stukjes ineens niet meer zo goor.
voelt dat net alsof je aan het poepen bent? Diarree?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kan beter een leuk meisje van je eigen leeftijd zoeken, dan hoef je je ook niet te schamen achteraf.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
pff je hebt gelijk
Kom jij me nu ontknapen?
hoe oud ben je dan wel niet want nu krijg ik zo'n beeld van een 60 jarige pittig kapsel typequote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je kan beter een leuk meisje van je eigen leeftijd zoeken, dan hoef je je ook niet te schamen achteraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |