jezus.....quote:Ze heeft een kort zwart kapsel (elegante hanekam) maar het meest opvallende was haar tattoo
Advertentie laten plaatsen bij mensen die de Efteling geliked hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef Scuidward het volgende:
Hmm, betwijfel of zij hetzelfde heeft. Kan uiteraard. En internet doet wonderen. Wellicht Facebook inschakelen.
Maar of je dat wel wil is een tweedequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef coupdefoudre het volgende:
Het enige wat ik weet is dat ze eind twintig/begin dertig is.
Ze heeft een kort zwart kapsel (elegante hanekam) maar het meest opvallende was haar tattoo, ik dacht op haar linkerarm. Dit was een groot stuk met lelies.
Ze was sportief gekleed en had een grote zonnebril.
Oh mijn godquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef Hanako het volgende:
Probeer het hier eens http://kopen.marktplaats.nl/contacten-en-berichten/c378.html
[..]
Maar of je dat wel wil is een tweede
Als ik m'n scriptie heb ingeleverd ga ik hele avonden daar die berichtjes lezen. Hilarischquote:hoi, ik ben frans een rustige alleenstaande man 60 jaar, zonder bybedoeling, ik ben op zoek naar een vrouwelyke huisgenote voor wat gezeligheid en hulp in huis, ik woon in nymegen oost, ik mheb nog een mooi kamertje vrystaan, u leefteid maak niets uit, als u intrezen heeft bel of mail my even, gr frans
Zonder gekheid als ik niks te doen heb lees ik die berichtjes met een kopje koffie en een koekje eens lekker doorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh mijn godLink die bovenaan stond bij huisgenoten gezocht:
[..]
Als ik m'n scriptie heb ingeleverd ga ik hele avonden daar die berichtjes lezen. Hilarisch
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh mijn godLink die bovenaan stond bij huisgenoten gezocht:
[..]
Als ik m'n scriptie heb ingeleverd ga ik hele avonden daar die berichtjes lezen. Hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |