Join de club van vriendlozenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
[..]
ook een goeden tip
[..]
Ik eigenlijk ook wel maar heb al weinig echte vrienden
[..]
Spring maar achterop bij mij achter op mijn fiets
Volgens mij zijn we hier allemaal een beetje sociaal gestoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Join de club van vriendlozenIk heb 1 vriendin die ik dus al 16 jaar ken en twee vrienden van de middelbare maar die zie ik allemaal ook maar 1x in de 1-2 maanden
(Geen probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Maar is wel waar Ren wat je zei
(kon even niet meer qouten)
toch wel mooi!quote:
We brengen gewoon teveel tijd door op Fok, geen tijd meer voor IRL-sociaal levenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we hier allemaal een beetje sociaal gestoord
O ja kan ook nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
(Geen probleem)
Ja toch? Echte vrienden zijn waardevoller dan. Neppe vrienden. Misschien is ze een heel geschikte kennis
Ja volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we hier allemaal een beetje sociaal gestoord
Misschien komt de volgende tet wel in de volgende TTquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toch wel mooi!
Een soort verrassingstet!
Zo van, ik heb ze toch gekocht!quote:
Beetje zoals ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:[/b]
[..]
Slechte energie
ja ik geloof in heidense dingen![]()
Sociaal leven was da?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We brengen gewoon teveel tijd door op Fok, geen tijd meer voor IRL-sociaal leven
Dit. Ik heb een vriendin waarbij het altijd weer goed voelt als ze er is, maar ze woont in schotland.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Join de club van vriendlozenIk heb 1 vriendin die ik dus al 16 jaar ken en twee vrienden van de middelbare maar die zie ik allemaal ook maar 1x in de 1-2 maanden
En dan erop stampenquote:
ik vind nog steeds Ted Tetterdetet briljantquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien komt de volgende tet wel in de volgende TT
Beetje zoals ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:[/b]
[..]
Slechte energie
ja ik geloof in heidense dingen![]()
precies!quote:
Hoor ik die te kennen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind nog steeds Ted Tetterdetet briljant
[ afbeelding ]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |