Wel minimaal 4 laags, en het flapje aan de voorkant natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Wat zou mij de kleur van schijtlint wat rotten, zolang mijn reet maar schoon is.
Sorryquote:
Sorry, ik ga.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
wordt er tegenwoordig na de lapo zo snel mogelijk een topic geopend door iemand anders die uberhaubt niet actief meepost in de sc? Nieuwsbericht is niet bij mij aangekomen hoor.
ik vind t behoorlijk kansloos. Je wilde perse zo snel zijn dat je niet eens de tt hebt aangepast.quote:
sorry koop ik niks voor.quote:
heuj dat wilde ik eigenlijk zeggen!quote:
Wat nou ruk!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef Ireth het volgende:
En weer die tt... die vond ik gisteren al ruk
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Toch maar niet, denk dat Djeez dat niet zo leuk vind ...
Hij was gewoon rukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat nou ruk!!!!![]()
Dat was de beste topictitel van heeeeeeel gisteren!!
(maar ja, toen zaten we nog in de race)
OKquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
tt change graag naar waar kutmuggen met een tablet spelen en dit nr in de op :
mooooiquote:
haal die overbodige tekst dan ook evenwegquote:
Vraag hem direct om van jou de TS te maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
haal die overbodige tekst dan ook evenweg
Tekst is weg, en ik ook uit FHFquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vraag hem direct om van jou de TS te maken.
Jezus, hoe belangrijk is dat?
Topic staat er en we lullen gezellig verder, kee?
Dat is ook sinds ze tegenwoordig raar doen met halve finales.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was gewoon rukEn in die race zitten we al jaren niet meer...
Mjah, deel toch wel jouw mening in deze. Boeit het eigenlijk hoe het topic heet...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vraag hem direct om van jou de TS te maken.
Jezus, hoe belangrijk is dat?
Topic staat er en we lullen gezellig verder, kee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |