mooi hč?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst Amelie gezien
Jaaquote:
je hebt mij nogquote:
* Swaffelt een keerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik houd m'n ogen dicht... weinig verschil...
Jaquote:
Ik ben ook wel gek van t (equila) drinken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Karin is helemaal gek van theedrinken
Waarom de fuck komt die prijsvergelijking erbij?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Karin is helemaal gek van theedrinken
Blegh, tequila! Ranzige meukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gek van t (equila) drinken.
meh, af en toe.quote:
vond ik leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom de fuck komt die prijsvergelijking erbij?
Ik ga morn eem bij de lidl kiekn. Daar heb ze spul in de aanbieding. Wellicht wat thermokleding kopen voor lessen (natuurlijke eerst weten of het wat is). De rest koop ik wel tijdens of na het lessen. En aanmelden natuurlijk voor lesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga maar eens slapen
morgen motor veur'n
Omdat ik de ToF eindbaasch ben...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom staat op mijn mijn mob 100%tukker als laatste poster maar als ik het open ben ik het.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bwhehe, een vriendin van me heeft 240 int en 143 vit op haar 29 wiz
Ah kut, verkeerde topicquote:
En dat ben jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik de ToF eindbaasch ben...
Je kunt maar beter wat goeie loot droppen wanneer ik je in mekaar rosquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik de ToF eindbaasch ben...
Heb je als ginger bij de diablo extra xp?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt maar beter wat goeie loot droppen wanneer ik je in mekaar ros
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je als ginger bij de diablo extra xp?
Yup, +10% soul harvest bij de witch doctorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je als ginger bij de diablo extra xp?
Basquote:
hmm, lijkt me een zwaar weekend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Nee, gisterochtend kwam de longarts en die dacht aan iets ernstigs. Er moet een oorzaak zijn voor dat vocht en omdat ik verhoogde bloedplaatjes heb (net als toen ik kanker had) dacht hij daar aan. Er is zelfs al overlegd wie van mijn familie erbij moet zijn als de uitslag binnenkomt.
Eerst zou dat gistermiddag zijn, toen zeiden ze vandaag en nu net hoor ik dat het na het weekend pas bekend is.
Ik ben doodzenuwachtig. Het gekke is dat ik me verder heel goed voel. Kan weer goed ademen, drain is bijna droog en geen pijn. Gistermiddag heb ik weer heerlijk in het zonnetje gezeten. Met een zomerjurkje aanDie dingen draag ik nooit.
Maar goed, heel verhaal. Het is alsof ik wacht op een doodvonnis. De longarts was behoorlijk negatief en dat zit me niet lekker (zacht uitgedrukt). Gelukkig ben ik opgewekt van aard maar zo nu en dan zit ik wel een potje te janken. De onzekerheid vreet.
Bah. Kloten om in die onzekerheid te moeten zitten. Maar keep up the spiritquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Nee, gisterochtend kwam de longarts en die dacht aan iets ernstigs. Er moet een oorzaak zijn voor dat vocht en omdat ik verhoogde bloedplaatjes heb (net als toen ik kanker had) dacht hij daar aan. Er is zelfs al overlegd wie van mijn familie erbij moet zijn als de uitslag binnenkomt.
Eerst zou dat gistermiddag zijn, toen zeiden ze vandaag en nu net hoor ik dat het na het weekend pas bekend is.
Ik ben doodzenuwachtig. Het gekke is dat ik me verder heel goed voel. Kan weer goed ademen, drain is bijna droog en geen pijn. Gistermiddag heb ik weer heerlijk in het zonnetje gezeten. Met een zomerjurkje aanDie dingen draag ik nooit.
Maar goed, heel verhaal. Het is alsof ik wacht op een doodvonnis. De longarts was behoorlijk negatief en dat zit me niet lekker (zacht uitgedrukt). Gelukkig ben ik opgewekt van aard maar zo nu en dan zit ik wel een potje te janken. De onzekerheid vreet.
Niet doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
nu eens kijken wat dat voor 'n film is
hej een torrent?quote:
Lees eerst maar een review. Dan wil je geen torrent meer.quote:
Das iig fijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik lig nog even na te lekken, daarna spulletjes inpakken, aankleden (zou wel handig zijn) en hups naar beneden wachten tot Kim me ophaalt.
Doar hejm wequote:
Gooeed! Met jou?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen jaHoe is het met jou?
Mooie brandweermotor hebben ze daarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Brandweer rijdt hier nu ook weg.
Haha zo kun je het ook bekijken. Ducati 888quote:
Of dit:quote:
Godsakker. Ik keek net ff op google. Maar de hoes spreekt al poepdelen. eehh boekdelen.quote:
Ik zou er nog een extra komma in donderen. namelijk:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Goed of niet goed?
In mijn huidige betrekking, als servicedesk medewerker doe ik veel kennis (rest van brief)
Mijn broer heeft ooit die komma gezet maar ik ben van mening dat die daar niet hoort.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Goed of niet goed?
In mijn huidige betrekking, als servicedesk medewerker doe ik veel kennis (rest van brief)
Mijn broer heeft ooit die komma gezet maar ik ben van mening dat die daar niet hoort.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou er nog een extra komma in donderen. namelijk:
In mijn huidige betrekking, als servicedesk medewerker, doe ik veel kennis (rest van brief)
komma kan inderdaad weg, maar je kunt ook een komma toevoegen zoals Lonaa zegtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
servicedeskmedewerker = één woord
En flikker die komma eruit.
what happened?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:59 schreef Lonaa het volgende:
En ik wil verhuizen, snel. Ik heb hier zo zat van.
Meh, gezeik. Het niet respecteren van privacy, de waarheid niet willen zien, gezeik.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh, gezeik. Het niet respecteren van privacy, de waarheid niet willen zien, gezeik.
Ja. Was ik al een tijdje, maar ja, klein budget en alles.quote:
so the search continues...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Was ik al een tijdje, maar ja, klein budget en alles.
Er is weinig te huur wat ik betalen kan, en dat is extra frustrerend.
quote:
mooiquote:
En dan kom je niet ff op de koffie?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
Ik zit nu in beilen. Vanmorgen nog in Nijverdal
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga de bbq aansteken
Dus mochten jullie weer rookpluimen zien....
Hij was al op de thee bij mijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan kom je niet ff op de koffie?
Ik heb ook wel hongerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga de bbq aansteken
TETTEN!quote:
Volgens mij was je al bezopen toen je aankwam of niet?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga de bbq aansteken
Henquote:
Nee joh. Ik was redelijk nuchter toen ik aankwam om een uur of 12. Goeie halve fles rose.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij was je al bezopen toen je aankwam of niet?![]()
Of ik heb je pas later gezien, kan ook natuurlijk
denk dat ik je rond uur of 1 a 2 zag al hoor. En idd om 4 was t helemaal lachen :pquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee joh. Ik was redelijk nuchter toen ik aankwam om een uur of 12. Goeie halve fles rose.
Vooral heul moe.
Dat was ineens weg na een wodka-redbull.
Toen je me om 4 uur zag was ik wel redelijk ver weg.
Maar goeie avond gehad. En jij ook, meen ik mij te herinneren.
Hahahaha, ja, ik ken dat. Zo is er ook iemand die ik nooit zie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
denk dat ik je rond uur of 1 a 2 zag al hoor. En idd om 4 was t helemaal lachen :p
Ik heb me wel goed vermaakt. Beetje gesjanst met iemand die me niet durfde te zoenen op t eind haha. En een dronken gast die me interessant vond
Verder gewoon veel geouwehoert. En net gedaan alsof ik mn kinginnedag'date' niet gezien heb in de kroeg haha
Ik zat/stond tafel verder dan jij zat. Maar je had t gezellig met W en de rest daar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, ik ken dat. Zo is er ook iemand die ik nooit zie.Behalve als we allebei heul dronken zijn, dan is het ineens niet meer awkward ofzo.
Heb jou trouwens niet gezien, denk ik.
Ik heb ook wel een goeie avond gehad. Gezellig zooitje mensen om me heen en alles. Goeie sfeer, heerlijk.
mooie omgeving ookquote:
Oh, oke.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zat/stond tafel verder dan jij zat. Maar je had t gezellig met W en de rest daar.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe maar 3
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Van der Vaart knijpt altijd naar binnen, Van Persie staat niet echt langs de lijn om een man te passeren en een voorzet te geven en waarom BvM in godsnaam met 4 verdedigers + verdedigende middenvelders speelt snap ik ook niet!quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]![]()
![]()
Snap werkelijk niet dat er mensen voor de fucking Duitsers kunnen zijn
Idd, tegen een land als Bulgarije met je er met een 433 of 343 vol op klappenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Van der Vaart knijpt altijd naar binnen, Van Persie staat niet echt langs de lijn om een man te passeren en een voorzet te geven en waarom BvM in godsnaam met 4 verdedigers + verdedigende middenvelders speelt snap ik ook niet!
Toevallig naar dit land geweest?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, vandaag 430 km gereden met de motor
ja, dat was het ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook niet gekeken, maar het schijnt weer eens belabberd te zijn geweest
yeah, mequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef xSouL het volgende:
Wie gaat er trouwens morgen nog naar Freshtival?
Ben je wel dronken enzo?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond de barbecue aan gehad en net terug van poolen
nee, dat mooie land ben ik niet geweest. Ben wel in friesland geweestquote:Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toevallig naar dit land geweest?
[ afbeelding ]
Frieslandquote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat mooie land ben ik niet geweest. Ben wel in friesland geweest
Markooo! Ik heb de bekerfinale gewonnen met Terek Groznyquote:
Goed bezigquote:Op zondag 27 mei 2012 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Markooo! Ik heb de bekerfinale gewonnen met Terek GroznyWat nog specialer is, is dat ik het met penalties heb gewonnen, dat is nog nooit gebeurd... ik verlies ALTIJD met penalties in bekerwedstrijden
quote:
Dat is ook buitenland.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat mooie land ben ik niet geweest. Ben wel in friesland geweest
quote:Op zondag 27 mei 2012 09:26 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen! straks bier + party bij ribs and blues![]()
![]()
correctquote:Op zondag 27 mei 2012 11:17 schreef ReMcOrE het volgende:
collega is gisteren naar Status Quo geweest, dat was toch ook bij Ribs & Blues?
klopt, daarom meld ik het ookquote:
Brabantquote:Op zondag 27 mei 2012 13:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Onderweg naar brabant
Ipv alleen een bezoekje aan mij ben ik bij mn familie in de auto gestapt.
aj d'r voort nog maar uut kunt kommenquote:
Met motor jawel!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent op de snelweg naar Hen's hart zo he.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent op de snelweg naar Hen's hart zo he.
Davequote:
Nee joh, veel te veel onzinnige moeite.quote:
Hahahaquote:Op zondag 27 mei 2012 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, veel te veel onzinnige moeite.
Nou beetje moeite doen is toch leuker dan wanneer je niks hoeft te doenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zegt het al. "Beetje moeite" is niks mis mee. Alhoewel het geen moeite kost als het oprecht is en alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef norich het volgende:
[..]
Nou beetje moeite doen is toch leuker dan wanneer je niks hoeft te doen
QFTquote:Op zondag 27 mei 2012 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje is idd wel leuk, maar hard-to-get spelen levert veel te veel gedoe opquote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef norich het volgende:
[..]
Nou beetje moeite doen is toch leuker dan wanneer je niks hoeft te doen
Ware en wijze woordenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje is idd wel leuk, maar hard-to-get spelen levert veel te veel gedoe opBlijf je arrogant en uit de hoogte doen? Dan zoek ik wel iemand anders
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Redbaron het volgende:
Hard to get kan ik ook wel spelen, een beetje over en weer is wel leuk..
Als je elkaar dan uiteindelijk hebt veroverd dan kun je passionele sex met elkaar hebben.. hoe FIJN?!
quote:
Meur zequote:
joah, dat dacht ikquote:
freshtival was ook vroeg afgelopenquote:
Ik was voor 12 uur al thuis joh.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
freshtival was ook vroeg afgelopen
daarom. en iemand die daar ook was, was daarna nog even in beckum geweestquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom. en iemand die daar ook was, was daarna nog even in beckum geweest
ik wil ook motor rijdenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben nog niet naar de klote. ik ga voort nog mooi met de motor rijden
ja, goed bezig dusquote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even pauze tussen al het studeren door.
Deze keer valt het sog-en me mee!
ik moet door naar beilen. daar even compjoeter fixenquote:
Ja! Al sinds 11 uur bezig ofzo. Dus nu even een uurtje pauze. Dan nog even 2 verslagen (gelukkig kleine), en dan gewoon echt klaar voor het hele schooljaar! Alleen nog leren voor een toets, maar dat ga ik vandaag niet meer doen. Daar begin ik vanaf morgen wel mee ofzoquote:
Aahquote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, lekker dagjeHelemaal slapjes en duf, drink even een glas water en gooi het er meteen weer uit
pff, bahquote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, lekker dagjeHelemaal slapjes en duf, drink even een glas water en gooi het er meteen weer uit
kijk aanquote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja! Al sinds 11 uur bezig ofzo. Dus nu even een uurtje pauze. Dan nog even 2 verslagen (gelukkig kleine), en dan gewoon echt klaar voor het hele schooljaar! Alleen nog leren voor een toets, maar dat ga ik vandaag niet meer doen. Daar begin ik vanaf morgen wel mee ofzo
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aah![]()
* TheGirlNextDoor geeft Justin een heeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel!
Niet zo. om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:
wie vindt het leuk om geswaffeld te worden?
Dan hoef je toch ook niet te reageren?quote:
Gaan we bijdehand doen?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook niet te reageren?
tjah, beter iets respons dan geen responsquote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook niet te reageren?
quote:
en pijpen vind je wel leuk om te doen?quote:
wat moet, dat moet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en pijpen vind je wel leuk om te doen?
quote:
Mja, gister was een beetje chaos. Moest om 2 uur bij Atak zijn, werd om half 2 wakker. Dus weinig tijd om iets af te spreken en alles.quote:
je moest werken ofniet? zo ja, hoezo pas vanaf half 4?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, gister was een beetje chaos. Moest om 2 uur bij Atak zijn, werd om half 2 wakker. Dus weinig tijd om iets af te spreken en alles.
3 uur bij Freshtival, half 4 binnen.
Ik moest ff fietsflyeren voor Atak.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moest werken ofniet? zo ja, hoezo pas vanaf half 4?
ah, dus jij heb die stomme dingen met elastiekjes aan de fietsen gehangenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest ff fietsflyeren voor Atak.
We zouden om 2 uur bij Atak wegrijden, maar ik had me verslapen en een collega ook
We kwamen elkaar die avond ervoor om half 5 's nachts nog tegen "2 uur bij atak he?!" "ja ja ja"
Dus.
Naja, half 3 bij Atak, naar Freshtival rijden, even fietsflyeren, postertjes plakken en vrije entree naar binnen.
Ja, dat was ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, dus jij heb die stomme dingen met elastiekjes aan de fietsen gehangen![]()
de lichtmast bij de fietsenstalling deed niet, dus kon niet zien wat er op het blaadje stond; gelijk weggemikt
en wat heb je allemaal gezien/gehoord toen je eenmaal binnen was dan?
Superbash in Atak is altijd een optie, mits redelijke line-upquote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.
Wel leuke dingen hoor, de komende dancefeesten in Atak. Duppel Dupstep, Superbash.
Ik heb binnen nog even bij de Rebellenclub gestaan, maar voornamelijk heulemaal vooraan bij de Mainstage. Helemaal los gegaan op Vat Gonzalez.
't Rutbeek over gezwommen? dreef daar geen politie ofzo in het water, om dat soort mensen tegen te houden?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik had niet verwacht het zo gezellig te hebben, kwam daar in principe in mijn eentje natuurlijk, met 2 andere Atakkers, maar dan ga je toch snel je eigen weg.
Kwam een paar kennissen uit de kroeg tegen, waarvan 1 die echt gestoord is. Die is ff t Rutbeek over gezwommen.
Maar met hem kon je wel een feestje bouwen. Ik zit te wachten op de foto's
Nee, en daar stond ik zelf ook van te kijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
't Rutbeek over gezwommen? dreef daar geen politie ofzo in het water, om dat soort mensen tegen te houden?
whehehe, ik heb mijn beweging wel op een andere manier gekregen; en die was ook een stuk minder verfrissendquote:Op maandag 28 mei 2012 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, en daar stond ik zelf ook van te kijken.
Ik ga ff zwemmen, zegt ie, en zwemt zo helemaal naar de overkant en weer terug.
Komt ie terug op de kant, komt er allerlei volk op m af om m te feliciteren.
Maar, hij doet t vaker, paar keer per week.
Anyhow, mafkees is t.
precies.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehe, ik heb mijn beweging wel op een andere manier gekregen; en die was ook een stuk minder verfrissendmet andere woorden; compleet losgegaan
Raketjesquote:Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Zit je dan met je stoere leren motorpak, met een raketje
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Zit je dan met je stoere leren motorpak, met een raketje
Wat is er in Hengelo?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:52 schreef Redbaron het volgende:
Zeu, t eten staat in de oven..
Zal ik straks nog ff naar hengelo voor n lekker toetje en zijn er mensen die ook heengaan?
lekker likkenquote:
quote:
wat 'n klier buj tochquote:Op maandag 28 mei 2012 17:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou een foto ervan maken??
doe jij het zuigen, dan neem ik het likwerk op mequote:
Is goedquote:Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe jij het zuigen, dan neem ik het likwerk op me
wat ben je toch heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |