mooi hè?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst Amelie gezien
Jaaquote:
je hebt mij nogquote:
* Swaffelt een keerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik houd m'n ogen dicht... weinig verschil...
Jaquote:
Ik ben ook wel gek van t (equila) drinken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Karin is helemaal gek van theedrinken
Waarom de fuck komt die prijsvergelijking erbij?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Karin is helemaal gek van theedrinken
Blegh, tequila! Ranzige meukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gek van t (equila) drinken.
meh, af en toe.quote:
vond ik leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom de fuck komt die prijsvergelijking erbij?
Ik ga morn eem bij de lidl kiekn. Daar heb ze spul in de aanbieding. Wellicht wat thermokleding kopen voor lessen (natuurlijke eerst weten of het wat is). De rest koop ik wel tijdens of na het lessen. En aanmelden natuurlijk voor lesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga maar eens slapen
morgen motor veur'n
Omdat ik de ToF eindbaasch ben...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom staat op mijn mijn mob 100%tukker als laatste poster maar als ik het open ben ik het.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bwhehe, een vriendin van me heeft 240 int en 143 vit op haar 29 wiz
Ah kut, verkeerde topicquote:
En dat ben jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik de ToF eindbaasch ben...
Je kunt maar beter wat goeie loot droppen wanneer ik je in mekaar rosquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik de ToF eindbaasch ben...
Heb je als ginger bij de diablo extra xp?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt maar beter wat goeie loot droppen wanneer ik je in mekaar ros
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je als ginger bij de diablo extra xp?
Yup, +10% soul harvest bij de witch doctorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je als ginger bij de diablo extra xp?
Basquote:
hmm, lijkt me een zwaar weekend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Nee, gisterochtend kwam de longarts en die dacht aan iets ernstigs. Er moet een oorzaak zijn voor dat vocht en omdat ik verhoogde bloedplaatjes heb (net als toen ik kanker had) dacht hij daar aan. Er is zelfs al overlegd wie van mijn familie erbij moet zijn als de uitslag binnenkomt.
Eerst zou dat gistermiddag zijn, toen zeiden ze vandaag en nu net hoor ik dat het na het weekend pas bekend is.
Ik ben doodzenuwachtig. Het gekke is dat ik me verder heel goed voel. Kan weer goed ademen, drain is bijna droog en geen pijn. Gistermiddag heb ik weer heerlijk in het zonnetje gezeten. Met een zomerjurkje aanDie dingen draag ik nooit.
Maar goed, heel verhaal. Het is alsof ik wacht op een doodvonnis. De longarts was behoorlijk negatief en dat zit me niet lekker (zacht uitgedrukt). Gelukkig ben ik opgewekt van aard maar zo nu en dan zit ik wel een potje te janken. De onzekerheid vreet.
Bah. Kloten om in die onzekerheid te moeten zitten. Maar keep up the spiritquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Nee, gisterochtend kwam de longarts en die dacht aan iets ernstigs. Er moet een oorzaak zijn voor dat vocht en omdat ik verhoogde bloedplaatjes heb (net als toen ik kanker had) dacht hij daar aan. Er is zelfs al overlegd wie van mijn familie erbij moet zijn als de uitslag binnenkomt.
Eerst zou dat gistermiddag zijn, toen zeiden ze vandaag en nu net hoor ik dat het na het weekend pas bekend is.
Ik ben doodzenuwachtig. Het gekke is dat ik me verder heel goed voel. Kan weer goed ademen, drain is bijna droog en geen pijn. Gistermiddag heb ik weer heerlijk in het zonnetje gezeten. Met een zomerjurkje aanDie dingen draag ik nooit.
Maar goed, heel verhaal. Het is alsof ik wacht op een doodvonnis. De longarts was behoorlijk negatief en dat zit me niet lekker (zacht uitgedrukt). Gelukkig ben ik opgewekt van aard maar zo nu en dan zit ik wel een potje te janken. De onzekerheid vreet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |