Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Ik moet er ook om 9 uur zijn, maar die tijden zeggen niks. Bovendien zijn die lui echt wel vanaf acht uur open, dus ik ga mooi wat eerder. Doetinchem - Almelo is echt een rukverbinding qua OV namelijk. Overigens geeft 9292ov bij mij helemaal geen optie met lijn 11 vanaf station Leeuwarden, maar mag ik gewoon gaan lopen vanaf Camminghaburen. Daar gaat een mens ook niet dood aan.
Ah ja dan gaat het daarop fout. Wil ik dat ook moet ik al om 7 uur 's ochtends in de trein zitten, nou dat gaat me mooi te ver want dan ben ik ook nog eens ruim twintig minuten langer onderweg.
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Ah, jullie mogen dus in die blauwe wagentjes scheuren. Apart trouwens dat ze naar verschillende locaties moeten..
Stuur mij even een DM dan bij welk adres je zit te koekeloeren, want volgens mij zit je er naast Nou ja, niet volgens mij, ik weet het wel zeker want ik/we moet(en) rijden voor een van 's lands postbezorgers.