Goeden matige windquote:Verder staat er een matige oostelijke wind. (Bron: KNMI)
Ja dus, heb er zelfs het topic mee doodvermoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden matige wind![]()
Was die te flauw?
Ik vinnem loikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden matige wind![]()
Was die te flauw?
Slekte matigen humorquote:
Ik denk dat Ijs als postbode je pakket onderschept heeftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef Mss het volgende:
Dusss, mijn nieuwen pakketje van Moddols is er na 3 weken nog steeds niet. Zal ik mailen? In de vorige (waarvan zij niet weten dat hij is aangekomen) zat namelijk wel een kapotte.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Debsterr het volgende:
Hehehe ik zit boven, ramen open... buurman heeft vrienden op bezoek: "ja die wijven, doen altijd helemaal niks.. 1 rekening ja, mijn rekening" *mopper mopper mopper*
Velen groten dank hiervoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
zo, er is velen nagellak op reis gegaan net
Nou ja, zij heeft dus een baan bij ene hotel maar verdiend echt geen knoop, en hij is nogal een patser met dikke Audi lease wagen en zulks. En loopt altijd te zaniken tegen haar, dat 'ie alles moet doen in huis en zulks...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik houd later ook echt een eigen rekening, denk dat er anders wel vaker ruzie komt
Of mijn vriend gaat ook zo mopperen tegen zijn vrienden
wij ook, werkt perfectquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben 1 gezamenlijke en ieder een eigen.
Trust me, bij mij was het dikke buiken en geen tieten effect vele malen erger...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:24 schreef bleiblei het volgende:
Hier SQ onder bb's account.
Als tegenwicht voor lekkere Bambi
[ afbeelding ]
Dus eigenlijk drie? Hmm ja zou ook wel handig zijn inderdaad voor gezamenlijke vaste lasten en die dingen allemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben 1 gezamenlijke en ieder een eigen.
Dat gezicht op die foto van SQ ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit even terug te lezen hoor
[..]
Trust me, bij mij was het dikke buiken en geen tieten effect vele malen erger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |