Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
dubbel wisselgeld voor een IF?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:36 schreef Maver24 het volgende:
Over 25min HAPPY HOUR met Double change to get an IF, TOTY spelers die dus goedkoper worden
Ze moeten gewoon die tyfus happy hours weg doen, ga ik me weer ompraten tot toch een pakje te kopen, en dan krijg ik natuurlijk weer nietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:36 schreef Maver24 het volgende:
Over 25min HAPPY HOUR met Double change to get an IF, TOTY spelers die dus goedkoper worden
Ik jou helemaal helpen met je computer, krijg je ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef BDIL het volgende:
Je hoeft niet meer TT te wijzigen gewoon op invoeren klikken
Da's niet moeilijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
Of iemand moet mij het uitleggen hoe het werkt met een gedownloade FM12 versie om die draaiend te krijgen
Vaak genoeg niks interessants krijgen is voor mij een uitstekende remedie geweestquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon die tyfus happy hours weg doen, ga ik me weer ompraten tot toch een pakje te kopen, en dan krijg ik natuurlijk weer niets
En mijn handel ligt er ook stil door
BEETJE MIJN TOPIC STELEN HE WAT DENK JIJ WEL NIETquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef BDIL het volgende:
Je hoeft niet meer TT te wijzigen gewoon op invoeren klikken
Ja maar ik heb echt nog nooit een IF gehad, dus ik blijf kopen want toch een keer moet ik hem wel krijgen en mijn investering 'eruit' halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vaak genoeg niks interessants krijgen is voor mij een uitstekende remedie geweest
Niet voor een leek op computer gebiedquote:
FM12 downloadenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
Of iemand moet mij het uitleggen hoe het werkt met een gedownloade FM12 versie om die draaiend te krijgen
Gewoon dingetje downloaden, setup runnen, crackje erover en je bent donequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet voor een leek op computer gebiedik download het wel even en dan kijk ik zo wel even
Heb hem zelf 3 dagen geleden gedownloadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
Remiaquote:
Ik snap niets van wat je daar allemaal zegtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb hem zelf 3 dagen geleden gedownloadHeel simpel dit is het spel : http://thepiratebay.se/to(...)Manager_2012-SKIDROW
Downloaden en mounten met Deamon Tools en gewoon installatie aflopen. Vervolgens deze patch downloaden en instaleren en na installatie bestand kopieren naar de folder ; http://thepiratebay.se/to(...)Update-SKIDROW_-_Tam
Ja, en dan zie je hier de screenshots van gelukkige fokkers met mooie kaarten. En het blijft opvallend dat het 9 van de 10 keer een Xboxer is die een IF, een TOTY of een speler in de categorie Messi eruit haalt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt nog nooit een IF gehad, dus ik blijf kopen want toch een keer moet ik hem wel krijgen en mijn investering 'eruit' halen.
Mijn beste was echt Neuer ofzo, dus dat ik mijn pakje net terugverdiende
Hazard gaat sowieso voor United of City kiezen, dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens de BBC zijn er onderhandelingen bezig tussen de Hulk en Chelsea http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165972
[..]
TT is van toepassing
Daemon tools is handiger mengquote:
Alle Ea forum plaatjes van Pascal jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je hier de screenshots van gelukkige fokkers met mooie kaarten. En het blijft opvallend dat het 9 van de 10 keer een Xboxer is die een IF, een TOTY of een speler in de categorie Messi eruit haalt.
Bestond nooit hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stond ik niet op je negeerlijst? [ afbeelding ]
Ja idd, daar word je echt ziek vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je hier de screenshots van gelukkige fokkers met mooie kaarten. En het blijft opvallend dat het 9 van de 10 keer een Xboxer is die een IF, een TOTY of een speler in de categorie Messi eruit haalt.
Oh lol, ik verwarde hulk even met Hazardquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hazard gaat sowieso voor United of City kiezen, dat weet ik zelfs
Waarom niet dan? Ohja hij wilde naar een ploeg met verzorgd voetbalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hazard gaat sowieso voor United of City kiezen, dat weet ik zelfs
Top, slinger ik de bende even aanquote:
Haha, goede grap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |