quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
http://vendettafighter.co(...)os-vs-mir-episode-3/
Al vind ik Mir wel een arrogante bal, ik heb wel respect voor hem maar dit is gewoon een bad match up voor hem. Striker (boxer) met KO power (die ook upper cuts gebruikt), speed en goede TDD..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:27 schreef LuieSurinamer het volgende:
Zijn jullie allemaal tegen Mir of Dos Santos?
Of ben ik de enige die hoop dat Mir wint.
Mir heeft ook de neiging om te gaan clinchen, dat loopt heel slecht af met een JDS tegenover je.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al vind ik Mir wel een arrogante bal, ik heb wel respect voor hem maar dit is gewoon een bad match up voor hem. Striker (boxer) met KO power (die ook upper cuts gebruikt), speed en goede TDD..
Frank Mir is altijd underrated geweest en heeft nooit genoeg respect gekregen van het gross van de fans imo, maar ik zie JDS een snelle TKO krijgen.
nee, gewoon weer op zijn knietjes en sinterklaas een beetje opvrolijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit zal ook wel de laatste kans zijn voor Dan Hardy in de UFC dus hoop echt dat hij wint.
Vind beide wel symphatieke gasten, hoop gewoon op een mooi gevechtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:27 schreef LuieSurinamer het volgende:
Zijn jullie allemaal tegen Mir of Dos Santos?
Of ben ik de enige die hoop dat Mir wint.
Dit. Ik mag Mir wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vind beide wel symphatieke gasten, hoop gewoon op een mooi gevecht
Mooi idd zien het nu terugquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:26 schreef Paxlie het volgende:
Echt awesome wat ze voor dat mannetje hebben gedaan, die blik in zijn ogen
Bitch.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef THEFXR het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCK EVERYTHING!!1
Dat was clue 1 voor mij ja, clue 2, Overeem is al gepakt en door het juridische circuit gegaan, dan had Dana hem al eerder ontslagenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:41 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Lol dat kon je al zien aan het kapsel van Overeem.
Hij dwarft Johnsonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:47 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Struve ziet er trouwens inderdaad wel weer iets groter uit. Kerel kan nog wel even doorbulken voordat hij echt op 265 zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |