Junior Dos Santos vs. Frank MirJe kunt hun accomplishments wel allemaal gaan opnoemen, hun stijl gaan vergelijken jada jada jada.. het enige wat we moeten doen is naar Lesnar vs. Mir en Carwin vs. Mir kijken.
Dit Main Event is toch gewoon binnen no time afgelopen?!
Cain Velasquez vs. Antionio SilvaDe enige manier dat ik Silva zie winnen is de manier waarop hij ook Fedor versloeg.
Mount en dan dikke hammerfists en andere GnP uitdelen, denk dat je niet zomaar opstaat als er zo’n beest op je zit.
Cain zal dit echter ook weten en dat niet laten gebeuren. Alleen die intensiteit al tijdens de weigh-in, heerlijk dat
Velasquez terug is op jacht naar de belt!!
Cain is The Real Deal en Big Foot is een meloenenkop!
Roy Nelson vs. Dave HermanBen altijd een voorstander geweest van Nelson, kende hem al enige tijd van de IFL en heb altijd
met plezier naar hem gekeken. Deze match-up is echt heel fout voor hem. Volgens mij zei iemand het al eerder in het topic. Herman houdt ervan om in de aanval te gaan met zijn knieën en ik denk niet dat Nelson daar een antwoord op zal hebben. Krijg een beetje het idee dat hij zijn MMA gloves aan de wilgen gaat hangen.
Shane del Rosario vs. Stipe MiocicTjaaaa.. dit is een mooie match-up. Zal beslist worden op kleine details en sowieso vorm van de dag, de rest ligt veel te dicht bij elkaar. Heb altijd een hoge pet op gehad van del Rosario maar Miocic lijkt in de meeste gevallen net de bovenliggende hand te hebben.
Stefan Struve vs. Lavar JohnsonIk geloof gewoon niet dat Stefan zo dom is dat hij het op een brawl aan zal laten komen.
Van mij mag hij het best even proberen in de stand-up, maar hij moet eens van zijn distance advantage gebruik leren maken!! Daarna de grond op voor een verdiende RnC.
Diego Brandao vs. Darren ElkinsAnd here we go… and its all over!!
Edson Barboza vs. Jamie VarnerMag Varner na een hobbelige omweg eindelijk terugkomen, moet hij gelijk tegen Edson

2nd round (T)KO I think. Hopelijk weer highlight-reel stuff
Jason Miller vs. C.B. DollowayIk moet fighters als Dolloway sowieso al niet dus fijn dat Mayhem hem een lesje gaat leren vannacht. Zo moeilijk zal het niet worden om CB in een submission te pakken, misschien wel een arm triangle choke.
Dan Hardy vs. Duane LudwigOok hier zou ik liever zien dat Hardy de partij pakt, maar Ludwig duw je niet zomaar even opzij. Ik ben er bang voor dat Ludwig zijn kaak opnieuw op de proef stelt en dat het wel eens snel afgelopen kon zijn…
Jacob Volkmann vs. Paul SassIk hoop echt dat Sass hem in de meest pijnlijke submission denkbaar pakt maar ik denk dat Volkmann weer genoeg zal doen om de sub af te weren en een decision te pakken
Glover Texeira vs. Kyle KingsburyTexeira eindelijk in de UFC.. heb veel gehype over deze man moeten horen, dus hij mag het van mij waarmaken ook. Eigenlijk ken ik hem niet goed genoeg en is hij veel te lang buiten de US actief geweest maar ik spring op de bandwagon. Al kan ik altijd wel lachen met Kingbu… ben benieuwd!
Mike Brown vs. Daniel PinedaOnze Mike Brown heeft de beste jaren achter zich en mag blij zijn dat de judges hem de overwinning gaven tegen Nam Phan anders was dit wsl zijn laatste fight in de UFC geweest.
Ik zie Brown hooguit een decision pakken maar more likely slaat Pineda hem tegen de vlakte waarna hij hem af laat tikken.