Soort Evans - Spong ?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb het ff gemist, wat is z'n relatie met Chuck?
Waarom kijk je bij vipbox? tis gewoon op facebook HD te zien..quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef rumiii het volgende:
Sup met vipbox? Ad in het midden wil niet verdwijnen?
Facebook werkt gelukkig wel.
Ik kreeg op 'Best Available' geen HDquote:Op zondag 27 mei 2012 01:22 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Waarom kijk je bij vipbox? tis gewoon op facebook HD te zien..
Dat was toch dat ze matties waren en toen had Evan Blackzillians opgericht en Spong uitgenodigd om lid te worden ofzo?quote:
Nieuwe ads, nog vervelende, duurt 10+ seconde dan komt er onderin een kruisje.. of nog gekker links boven een groot kruis, als je daarover mouse-overt verdwijnt hij en krijg je links onder een kleine die wel werktquote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef rumiii het volgende:
Sup met vipbox? Ad in het midden wil niet verdwijnen?
Facebook werkt gelukkig wel.
Even naar 3000kbs gooien, krijg je weer goed beeld na paar secondequote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik kreeg op 'Best Available' geen HD
Vandaar.. Vipbox leek er op het moment beter uit te zien.
Psies, FB prelims op Facebook, daarna verder op ufc.tv en Main Event via een stream als iemand er eentje weetquote:
Dacht dat Tyrone, Evans hielp in stand up kickboxing, ik ken die texeira verder niet maar weet dat Chuck van origine kickbokser is?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat was toch dat ze matties waren en toen had Evan Blackzillians opgericht en Spong uitgenodigd om lid te worden ofzo?
Misschien omdat hij altijd met iets verrassends komt?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef ChesterPerry het volgende:
Weet iemand waarom Volkmann als bijnaam Christmas heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |