Ligt eraan hoe jij je erbij voeltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was dat een compliment of bedoelde je daarmee iemand te beledigen?
Ik vind het niet erg om aan tieten te likken, mits van een vrouw die ik verder ook wel zie zitten. Dus laten we het op een compliment houden.quote:
gewoon sparen tot volgende week, ken je knallen..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Beach het volgende:
nu aftrekken of wachten totdat het wat koeler is?
En je bent nog steeds jaloersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wilde ff zeggen: tt faal.
En gefeliciteerd Dimens.
Ben ik het mee eens, wij mannen houden van tieten vanaf dat onze moeders ons borstvoeding gavenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om aan tieten te likken, mits van een vrouw die ik verder ook wel zie zitten. Dus laten we het op een compliment houden.
hey schattig vinger meisjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wilde ff zeggen: tt faal.
En gefeliciteerd Dimens.
Ik werd te dik van mijn mama's borstvoeding dus dat heb ik niet lang mogen doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, wij mannen houden van tieten vanaf dat onze moeders ons borstvoeding gaven
okequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef Boterbartje het volgende:
Ik liep naar balkon bar, leeg.
Ik liep naar beneden; blikje cola 1,5$
Ik liep 2 meter de straat op: blikje cola 0,5$
Ik kocht een blikje cola
Ik liep weer naar binnen
Allerlei hoeren gingen zo van; hey youuu en alles maar ze waren lelijk en ik liep naar boven naar m'n kamertje waar ik kan FOK!ken
Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef Boterbartje het volgende:
Ik liep naar balkon bar, leeg.
Ik liep naar beneden; blikje cola 1,5$
Ik liep 2 meter de straat op: blikje cola 0,5$
Ik kocht een blikje cola
Ik liep weer naar binnen
Allerlei hoeren gingen zo van; hey youuu en alles maar ze waren lelijk en ik liep naar boven naar m'n kamertje waar ik kan FOK!ken
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werd te dik van mijn mama's borstvoeding dus dat heb ik niet lang mogen doen.Dat compenseer ik nu.
En dat is een gemis voor jou!quote:
dit is toch onz..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gianni
Waarom zitten alle users hier ipv ONZ, het is zo stil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |