Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
Basso zelf denk ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:49 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Idd, maar het blijft in ieder geval spannend. Ik had wel meer van Basso verwacht
Mits in vorm natuurlijk. Gesink is goed op weg, maar is nog zeker niet op zijn top van 2009-2010. En Mollema had daarvoor zijn seizoen wat anders moeten indelen en een minder zwaar klassiekerseizoen moeten draaien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijft jammer dat mollema of Gesink er niet bij zijndie hadden zeker podium gereden..
As is verbrande turf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijft jammer dat mollema of Gesink er niet bij zijndie hadden zeker podium gereden..
Nee johquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:02 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ja dat is zonde, dat argument dat de tour hoog aangeschreven staat is aardig, maar uiteindelijk wordt Nederland vanzelf Giro gek als een Nederlander mee doet voor het podium.
Daarnaast is de kans in de Giro groter dat ze er in slagen om het podium te halen.
ai ai ai, nog erger dan mart!quote:Annette Gerritsen
ongeveer een uur geleden
Weet iemand wat voor merk (roze) fietsschoentjes nr 31 Kreizinger in de Giro d'Italia draagt??
Ik heb E10,- Staan op Hesjedal voor top 3 met de odds op 1:11quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De voortekenen bedrogen dus niet: Hesjedal de sterkste (nu waarschijnlijk ook bij de bookies wel favoriet).
Hopen dat de klim van morgen Basso wat beter ligt (want langer). Ik verwacht een beetje dat Rodriguez overal naast vist wat betreft klassementen.
Not bad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik heb E10,- Staan op Hesjedal voor top 3 met de odds op 1:11
Eindelijk eens cashen bij een wielerbet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |