ik woon in Bocholt en werk in Lichtenvoorde. is zo'n 20 kilometer. Gaat prima, ben met 15 a 20 minuten bij de zaakquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef Hiya het volgende:
Inmiddels lopen mijn werkzaamheden in het noorden van Duitsland ten einde, en ik denk eraan richting de Nederlandse grens te gaan. Wonen hier veel mensen die in de grensstreek wonen en bijvoorbeeld in Nederland werken? Waar wonen en werken jullie? Hoe gaat dat? En dan voornamelijk de reis daarnaartoe, de hele papierhandel is niet zo lastig.
Ik woon net over de Grens bij Bunde/Weener. Ik werk in Groningen. Ik ga met de trein naar het werk. Met vijf min ben ik op het station en de trein doet er 45 min over voor we in het centrum van Groningen zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef Hiya het volgende:
Inmiddels lopen mijn werkzaamheden in het noorden van Duitsland ten einde, en ik denk eraan richting de Nederlandse grens te gaan. Wonen hier veel mensen die in de grensstreek wonen en bijvoorbeeld in Nederland werken? Waar wonen en werken jullie? Hoe gaat dat? En dan voornamelijk de reis daarnaartoe, de hele papierhandel is niet zo lastig.
In die hoek rond Bocholt Kleve e.d. willen wij eventueel ook naar verhuizen. Wij wonen nu in Hamburg maar de afstand tot de familie is wel erg groot, de huurprijzen zijn hier hoog en het kost gewoon veel moeite om wat leuks te krijgen. Wel echt een toffe stad, maar voor minder dan 1100 euro per maand vind je geen leuke woning.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:53 schreef gateway het volgende:
[..]
ik woon in Bocholt en werk in Lichtenvoorde. is zo'n 20 kilometer. Gaat prima, ben met 15 a 20 minuten bij de zaak
Ik woon in Aachen, werk in Hoensbroek (Heerlen). De reistijd is gemiddeld zo''n 18 minuten met de auto. Met het OV duurt het incl overstappen zo'n 1,5 uur enkele reis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef Hiya het volgende:
In Hoggelten of Nederelten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:24 schreef phluphy het volgende:
Ik woon in Elten (gem Emmerich) en werk in Arnhem. Afstand woon-werk is 24 km. Reistijd 20 tot 30 minuten afhankelijk van de drukte.
En verder: wanneer gaat die TT eindelijk eens kloppen?
Hoch Elten, Hochelten, spreek uit, hoggel-tenquote:
Tja, en daar krijg je dan nog een derde spoor bij, en iedere 4 a 5 minuten een goederentrein. Fucking Bahn doet niets aan Lärmschutz.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:50 schreef phluphy het volgende:
De kauwtjes, tja, die zijn er dit jaar ineens weer in grote getalen.
Vorig jaar was de populatie ernstig verkleind.
's Avonds rond een uur of 7 beginnen ze echt herrie te schoppen, als ze een slaapplaats gaan zoeken. We hebben het afgelopen week gefilmd. Dan is er vast materiaal voorhanden als er ooit een "Birds 2" gemaakt gaat worden.
Duitsers staan nu eenmaal wat vroeger opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef phluphy het volgende:
Mijn man had via mobile.de een motor te koop staan. Gisteren belde plots een gegadigde die 'm meteen wilde komen halen. Koper woont in München, wij in gemeente Emmerich.
De koper bleek geen tijd te hebben en stuurde zijn vader op pad. Die vervolgens vanochtend om 05.30 uur !!!!!!!! aanbelde om de motor op te halen. De arme man had onderweg een paar uurtjes geslapen maar verder de hele nacht doorgereden.![]()
Ik vind dat toch enigszins ehh vreemd.
Wel als je dat doet als er autos staanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Gwywen het volgende:
Zou dat indruk maken denk je?
Wij willen het stuk ernaast er ook bij hebben, maar dat is momenteel ook nog in gebruik als braakliggend veldje cq. reserveparkeerplaats.
Het is ONS grondstuk. We hebben de tuin nog niet aangelegd, dus alles is nog open. Hier achter zijn ze een huis aan het bouwen, dus soms zetten ze dan een auto hier neer. Wat dus niet de bedoeling is...quote:
Heb je dat al eens tegen de parkeerders verteld?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Het is ONS grondstuk. We hebben de tuin nog niet aangelegd, dus alles is nog open. Hier achter zijn ze een huis aan het bouwen, dus soms zetten ze dan een auto hier neer. Wat dus niet de bedoeling is...
En jij denkt dat dat helpt? We zetten er wel een paar palen in. Kunnen ze er zowiezo niet meer op, en hoef ik me niet meer te ergeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je dat al eens tegen de parkeerders verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |