Nog niet, maar ik zit nu op de sitequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik zit nu op de siteTerwijl ik gisteren nog zo mooi ontweken had
PICquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, ik heb hetzelfde jurkje als jij gekocht![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Samen aan op de meetWie unnen eckten tweeling!
Ja, laten zien danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, jonguh, ik heb nog foto's van mij in m'n Bavariajurkje!
die heb ik bij een vriendin geprobeerd.... nog nooit zo'n hendig sjieke oranje rollade gezien man!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, jonguh, ik heb nog foto's van mij in m'n Bavariajurkje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nog steeds geen jurkjes gekocht... (en ook geen lakjes bij TD) ik ram steeds niet op die "bestel" knop...
Ik ga zo maar eerst even mandela op de trein zetten en daarna naar Etos (zonnespulaanbieding en ik moet natuurlijk genoeg factor 50 in voorraad hebben), Kruidvat (Catrice en echinacea scoren) en de Hema (slippers voor 2 euro scoren, die van vorig jaar zijn in Griekenland naar zijn grootje gelopen).
Misschien kom ik daar nog een leuk jurkje tegen, wie weet!
En ik ben al de hele dag boos, maar ik heb er echt geen ene reden voor, zo lomp weer
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
schoenen zijn niet mijn ding (maar wie ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar dat jurkje is cool zeg!
Lekker zomers en jong en fruitig en vrolijk
Geen bier mee gaan halen want dan moet je je ID gaan laten zien
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schoentjes vind ik ook heel schattig! Waar komen die vandaan?Don't come closer, I might hurt you
Dolcis, 20 euroquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
Schoentjes vind ik ook heel schattig! Waar komen die vandaan?
Wat leueueuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet ik toch welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
schoenen zijn niet mijn ding (maar wie ben ik) maar dat jurkje is cool zeg!
Lekker zomers en jong en fruitig en vrolijk
Geen bier mee gaan halen want dan moet je je ID gaan laten zien
wat hedde gij gekocht?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]!
Ik ga zo even mijn wehkampbestelling ophalen
alleen nog een zonnebril op en hij is THA MAN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goeden schoenen erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Bij mij stond hij iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar leuk wel! Oranje, stiekem hou ik er enorm van![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
en geilen benenquote:
Roden pumps.quote:
Hihi, toch wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mij stond hij iets anders![]()
Maar leuk wel! Oranje, stiekem hou ik er enorm van![]()
![]()
Ook dat!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook dat!
En bijpassende haarkleur
quote:Robotzeehond helpt dementerenden
Datum: 21-05-2012
Zorgorganisatie Proteion Thuis gaat robotzeehond PARO structureel inzetten. De robot blijkt namelijk een positief effect te hebben op dementerenden en zorgt dat hun kwaliteit van leven verbetert. De bewoners leven zichtbaar op door het contact met de vertederende witte knuffelzeehond, die onder meer kopjes geeft en zacht piepend reageert op stemgeluid.
Ook gaat Proteion Thuis in samenwerking met Hogeschool Zuyd onderzoek doen naar het brede effect van de inzet van de PARO in de kleinschalige woonvoorzieningen voor dementiepatiënten van Proteion Thuis. (Bron: Zorgvisie/ICT)
Wa un lillek dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NIcequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dolcis, 20 euro
Ze hadden ook nog andere kleuren en patronen die ik mooi vond, dus als ze bevallen kan ik er nog een zooi halen
Wie une ekte falert
Oeh eigenlijk issie toch wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En schaar jou staat dat jurkje ook leuk, die rok vind ik zo mooi! De verschillende kleuren zijn samen heel mooi en niet te
吴 曼 迪
Die foto met hont en pousseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt kopjes van je poetel
![]()
Maar blijft een leuke jurk!
Schoenen vind ik minder![]()
Die wil gewoon paren met dat beest jonguh! Geile dementen van tegenwoordig!quote:
Ahhh... arme meneer kip...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat hedde gij gekocht?
Tsja... ik ben gewoon raar vandaag en ik moet niet eens ongesteld worden... denk echt dat de warmte (mijn thermostaat werkt niet dus dat trek ik slecht) me fucked up maakt qua stemming...
Meneer had een sollicitatiegesprek gehad, ging best goed maar ik heb hem alleen maar zitten afzeiken omdat hij het volgens mij verkeerd had gedaan![]()
En deels vind ik dat ook, zonde dat ze nu geen beeld hebben van zijn kwaliteiten, maar de manier waarop enzo... en überhaupt... verdient hij dat niet echt
Ik ben jaloers op jouw figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gij deerne
Don't come closer, I might hurt you
Dat is ook het eerste wat ik dacht ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kunnen ze daar niet gewoon een puppy voor gebruiken ofzo?
Goeden nikes!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh... arme meneer kip...
Ik heb een jaske gekocht en twee truitjes! Geloof ik![]()
En net kocht ik schoenen, maar dat komt door skjoe
http://www.intreza.nl/dam(...)ariantId=17281058390
Doe maar effe lekker rustig aan dan vandaag verder!
Wat een lelijke schoenenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh... arme meneer kip...
Ik heb een jaske gekocht en twee truitjes! Geloof ik![]()
En net kocht ik schoenen, maar dat komt door skjoe
http://www.intreza.nl/dam(...)ariantId=17281058390
Doe maar effe lekker rustig aan dan vandaag verder!
Ja, sweatblazerding iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden nikes!
En pics van jaske en truitjes! (jaske dat sweatblazerding?)
Die is leukquote:
Ik hou van nikesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een lelijke schoenen![]()
Whehehehe, sorry he
Meneer heeft nu een prima baan en zou dan in een bedrijf met een soort "dream team" nerds komen, en ik hoop echt dat hij erdoor komt, had vandaag allemaal gesprekken en assessments.
Nou ja, afwachten maar.
En ik doe relaxed, ben vrij, maar ben gewoon een kutkneus...
Tsja... ik vind het ook nogal onzinnig...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat de fuck moet een bejaarde met een zeehond die kopjes geeft?
Geef ze een gewone knuffel als ze dat zo leuk vinden, je gaat me echt niet vertellen dat ze het verschil merken.
En zo ja, dan zijn ze dement, dus dan zeg je gewoon de hele tijd dat dat beest net nog een kopje gegeven heeft en het vast straks weer doet![]()
Ik weet het niet meer zo goed... ik zal ze zo eens gaan halen bij het afhaalpunt...quote:
Ja joh, raar model. Maar ach, voor het EK. En mannen schijnen het wel leuk te vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat vind je zelf ook![]()
Schoenen zijn wel tof trouwens!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jouw figuur
Gij deerne
ik weet niks van mode en schoenen en zulks en ik heb ook een rare smaak die anderen niet altijd waarderen....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hou van nikes
Maar mijn paar dat ik nu heb is echt op aan het raken... ik ga ze nog even proberen in een badje van biotex te gooien, maar anders zijn ze echt overleden....Dus ik moest nieuwen, en deze zijn tof
Ik lollerde en moest denken aan hans teeuwen en de jostibandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tsja... ik vind het ook nogal onzinnig...
En vast ook heel duur.
Enige wat ik dan denk, koop bij de Action wat cheap ass knuffels, deze digi-zeehonden kwijlen ze toch alleen maar onder.
En kwaliteit van leven verbeteren als je zó dement bent.... sure....
Of gewoon elkaar laten aaien, opgelost!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo goed... ik zal ze zo eens gaan halen bij het afhaalpunt...
JOnguh, ik heb ook geen reet verstand van mode hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet niks van mode en schoenen en zulks en ik heb ook een rare smaak die anderen niet altijd waarderen....
Belangrijkste is dat jij ze leuk vindt en dat ze lekker lopen
Ik ga even je brains resetten hoor. Belangrijk is dat JIJ hem leuk vind. Dat jij lekker in je vel zit en jezelf een überbabe voelt, wat anderen vinden boeit geen flikker. Mannen moeten je gewoon leuk vinden om wie je bent, niet om het jurkje wat je aan hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja joh, raar model. Maar ach, voor het EK. En mannen schijnen het wel leuk te vinden.
En bedankt, vind ze zelf ook geweldig!
[..]Thanks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
disclaimer
En waarom???quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik lollerde en moest denken aan hans teeuwen en de jostiband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lijf
disclaimer
Haha, vind ik ook! Maar zoals ik zei, voor het EK vind ik het wel leuk. Ik vind feloranje kleren uberhaupt lelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga even je brains resetten hoor. Belangrijk is dat JIJ hem leuk vind. Dat jij lekker in je vel zit en jezelf een überbabe voelt, wat anderen vinden boeit geen flikker. Mannen moeten je gewoon leuk vinden om wie je bent, niet om het jurkje wat je aan hebt
/Feministische modus off
Hahahaha, ja, die iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En waarom???
OMDAT ZE LUI ZIJN!
Met zo'n instelling.... blijf je zwakzinnig!
Ik ben dat ene 3FM nummer van ze nu alweer zo zatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Whoehoew! Het album van Will & The People is weer terug op Spotify.
Ik heb van de week ook seizoen 6 binnen gehadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik plaatste het bericht en toen ging de deurbel
Grey's
die was meer A-lijn toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, vind ik ook! Maar zoals ik zei, voor het EK vind ik het wel leuk. Ik vind feloranje kleren uberhaupt lelijk.Al was die van 2 jaar geleden wel beter dan deze.
Ik heb nu tot en met seizoen 6 compleet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook seizoen 6 binnen gehad
Daar heb je idd. gelijk in.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben dat ene 3FM nummer van ze nu alweer zo zat![]()
Maar ik zit de hele dag met deze in mijn hoofd
Oe die ga ik zo even luisterenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb je idd. gelijk in.
Maar hun album is verder wel zo sterk.
Bijv. deze:
Babysitter dinges ook erg tof ja. Heerlijk vrolijk.
Dit nummer dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe die ga ik zo even luisteren
Ik zit nu dit nummer te luisteren, lekker fout en op zich best grappig, maar ik vind Portugees zo'n lelijke taal![]()
En dat terwijl een van mijn beste vriendinnen Portugees is ook nog![]()
En het doet me denken aan Ted Tetterdetet van Ome Henk
Schoenen en jijzelf zijn leuk op die foto.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja joh, raar model. Maar ach, voor het EK. En mannen schijnen het wel leuk te vinden.
En bedankt, vind ze zelf ook geweldig!
[..]Thanks.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die was meer A-lijn toch?
Daar zou ik dit jaar wel in gaan lopen denk ik
2 jaar geleden was ik daar nog te schuchter voor denk ik (en te vettig).
Ik vind die kleur je prima staan hoor, zeker met EK en WK
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Schoenen en jijzelf zijn leuk op die foto.
Ik als man vind dat jurkje maar een beetje jammer. Die vorige was wel erg goed.
En het siert jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zegt dat ik níet eerder dan wanneer EK begint de oranje vlaggetjes mag uithangenIk ben een veul ergere oranje-gek dan de gemiddelde NL-er vrees ik
![]()
oh ja, die vind ik ook leuker. Dit model is wat vreemd met boven veel ruimte (voor bierbuiken?) en dan op de heupen strakquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was dat, veel beter vind ik zelf.
[..]Thanks! Vorige jurkje heb ik ook, vond ik zelf ook leuker.
Show us tha jurk!quote:
Ik heb het wel 4 dagen vol kunnen houden om hem niet te kopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind em toch weer leuk bavariadress... heb hem dus ook meteen aangeschaft toen ik ze in de winkel zag liggenTerwijl ik die van 2 jaar geleden dus ook heb
Hihi, ik mag dat wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zegt dat ik níet eerder dan wanneer EK begint de oranje vlaggetjes mag uithangenIk ben een veul ergere oranje-gek dan de gemiddelde NL-er vrees ik
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Alleen die vorige had ik dan wel een hemdje onder, wanneer ik die v-hals vooraan had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er zoveel te zien was
Voetbal kijken op werk![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat is zodat vette vrouwen zoals wij het ook aan kunnen. Als t-shirt dat wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, die vind ik ook leuker. Dit model is wat vreemd met boven veel ruimte (voor bierbuiken?) en dan op de heupen strak
Ja nouja, die vorige had dat ook hoor, ruim boven en strak op de heupen. Maar daar was wat meer stof om een beetje te 'draperen' zeg maar. Deze mist dat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, die vind ik ook leuker. Dit model is wat vreemd met boven veel ruimte (voor bierbuiken?) en dan op de heupen strak
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik niet
[ afbeelding ]
Niet dat er zoveel te zien was
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik nietwat een laffe hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er zoveel te zien was
disclaimer
Haha, geweldig!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik niet
[ afbeelding ]
Niet dat er zoveel te zien was
En ik heb ze toevallig vandaag ook weer aanquote:
zelfs als t-shirt krijg ik dat ding van dit jaar niet normaal op heup/kont niveauquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is zodat vette vrouwen zoals wij het ook aan kunnen. Als t-shirt dat wel.
moet je ook niet doen, dat strakke stuk moet je om je pens snoeren (extragratis figuurcorrectie) en dan de rest er een beetje omheen laten bloezenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zelfs als t-shirt krijg ik dat ding van dit jaar niet normaal op heup/kont niveau![]()
Kijk maar bij Bambi, zelfs daar zit hij redelijk aansluitend bij haar kont, bedenk dat een veel dikkere (mijn) kont erbij.... en je komt uit op een FAIL!
Dat wordt dus weer leuk om dit jaar alle mensen te zien die zich er toch in weten te proppenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zelfs als t-shirt krijg ik dat ding van dit jaar niet normaal op heup/kont niveau![]()
Kijk maar bij Bambi, zelfs daar zit hij redelijk aansluitend bij haar kont, bedenk dat een veel dikkere (mijn) kont erbij.... en je komt uit op een FAIL!
ik ga het gewoon niet doen, het was echt geen gezicht, op wat voor manier dan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, dat strakke stuk moet je om je pens snoeren (extragratis figuurcorrectie) en dan de rest er een beetje omheen laten bloezen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeie foto Priem!
2 jaar geleden was ik het laatste deel van het WK op vakantie, maar de eerste wedstrijden hebben we met een laptop met een dongle wedstrijden tijdens (sommige) behandelingen zitten kijken en dan daarna met gastoeters door het ziekenhuis gelopen![]()
Ben benieuwd dit jaar, ik maak er helaas maar weinig van mee (weer kut gepland die vakantie van mij...)
whehehehe, nice!quote:
Goeien curves welquote:
Ik had er echt niet over nagedacht.... domme ik.... en meneer hier had het wel bedacht, maar slim zijn mond gehouden, want hij haat voetbal, ook EK en WKquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]MI van ziekenhuis
En ja !! Wie doet dat nouuu !!! Hier moet alles wijken om ekDus als nl in de finale staat (as if) zal ik op de meet niet blijven slapen en nuchter naar huis gaan om de volgende dag extreem door te tanken
kuch.... *gaat in hoekje kruipen*
Vetrollen naar beneden gestreken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, nice!
Maar wat heeft die gast rechts onder dat jurkje?
Onderhuidse vetkanker ofzo?
fat chancequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]MI van ziekenhuis
En ja !! Wie doet dat nouuu !!! Hier moet alles wijken om ekDus als nl in de finale staat (as if) zal ik op de meet niet blijven slapen en nuchter naar huis gaan om de volgende dag extreem door te tanken
Ik zat ook al te kijken vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, nice!
Maar wat heeft die gast rechts onder dat jurkje?
Onderhuidse vetkanker ofzo?
Daarom slaapplaats gereserveerd; want ik gok er zelfs op dat NL er snel uit ligtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fat chance
[..]
Ik zat ook al te kijken van![]()
Shop-ze!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, ik ga poepen en dan shoppen!
Dag dag aapjes van me!
Moeten we eerst door de voorrondes komenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]MI van ziekenhuis
Jongeuh !! 15 augustus ga ik dus wél mijn Belgischen hoed opzetten en rode kleren uit de kast halenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat de Rode Duivels dit jaar gaan winnen!
en nu ben ik echt weg
Bwehe, dan stond dat ding mij beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ http://img687.imageshack.us/img687/500/bavariadressbokt.jpg (copy/paste deze link) ]
Jouw tetters !! *squeeeeezzze*quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhh ze hebben net mijn ava al ge ek-pimp'd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehhh, Bambi moet ook EK proof! Is daar een speciaal topic voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verloren weddenschappen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Zei er iemand bavariajurkjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verloren weddenschappen.
disclaimer
visjes adem?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:24 schreef Incantrix het volgende:
Gatver, mijn kat geeft kopjes aan mijn gezicht en dat stinkt
Niet eens, hij hield zijn giechel dicht gelukkigquote:
hormonenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet eens, hij hield zijn giechel dicht gelukkigIk ruik alleen ook de geurpruts die ze ermee afgeven nu en dat stinkt heul
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet eens, hij hield zijn giechel dicht gelukkigIk ruik alleen ook de geurpruts die ze ermee afgeven nu en dat stinkt heul
omgquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, van twee kanten
Als ze bang zijn ruik ik ze tegenwoordig ook
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omgjij bent echt de grootste hormoonbom die ik ooit ben tegengekomen
Fijn!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
zo, er is velen nagellak op reis gegaan net
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef Mss het volgende:
Der kunnen nog 10 setjes bij. Op mijn 144 paar molen.
Ik zie een uitdaging.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef Mss het volgende:
Der kunnen nog 10 setjes bij. Op mijn 144 paar molen.
Jij bent echt grappig!quote:
Joah peekshurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:22 schreef Lindytje het volgende:
Mijn sweatjasje is leuk
Zal morgen een peekshur maken
En wat waren de shirtjes nou?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:22 schreef Lindytje het volgende:
Mijn sweatjasje is leuk
Zal morgen een peekshur maken
In het vooruitzicht vind ik het nog best meevallenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:24 schreef bleiblei het volgende:
Hier SQ onder bb's account.
Als tegenwicht voor lekkere Bambi
[ afbeelding ]
Awwww wil je even uithuilen?quote:
hier krijg je geen zijaanzicht vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het vooruitzicht vind ik het nog best meevallen. Denk dat dat vorige jurkje nog meer tekende...
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:24 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik kreeg 'm aan!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Euh.. tjah.. wat zal ik er van zeggen.... Het past wel
![]()
![]()
T past wel maar erg flatterend is het niet SQquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:24 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Johquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
T past wel maar erg flatterend is het niet SQ
quote:
Maar wat schaar zegt: Die andere wás erger geweestquote:
Ik hou erg van Brugge; maar Antwerpen is ook leuk voor een (half) dagjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem als ik naar Bels wil voor een nachtje + halve dag welke stad/dorp is dan t leukste?
Ik vind het als jurk iig niks voor mensen met een maat hoger dan 38quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar wat schaar zegt: Die andere wás erger geweest2 jaar geleden had ik daar ook gewoon een buik in; want daar zag je écht alles.
Nu is het wel wat losser boveninOfjah... euh......
Ja ook wel.. Maar hasselt vind ik eik net zo leuk ookquote:
quote:
Brugge it is!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hou erg van Brugge; maar Antwerpen is ook leuk voor een (half) dagje
Jup; eik welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het als jurk iig niks voor mensen met een maat hoger dan 38
Tuurlijk, doe maar praten en huilen, krijg je klopjes op je rug en zeggen we "awwwww"quote:
Vergeet de krachtsterretjes niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe maar praten en huilen, krijg je klopjes op je rug en zeggen we "awwwww"
ja die ook! Maar alleen als je het nodig hebt!quote:
gewoon alles! Torhout! Jezus-eik! Wammelgem! Dessel!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ook wel.. Maar hasselt vind ik eik net zo leuk ook
En brussel (alhoewel.... nee ik ben geen brussel fan; maar velen praten er ook goed over).
Eik is er nog best veel te bezoeken in bels
Kust is ook leuk !!!Goeien tips priem.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon alles! Torhout! Jezus-eik! Wammelgem! Dessel!
ja SJaan en puckzzz en uft! Hup!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup; eik wel![]()
Ik denk dat ie wel echt ontzettend gaaf zou staan bij iemand met huge knockers... Alla sjaan !!! Goeien tetters en lijfOeh ! Nu ben ik benieuwd
Is het dan een eik in de vorm van Jezus, of een eik waar Jezussen aan groeien?quote:
allebeiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is het dan een eik in de vorm van Jezus, of een eik waar Jezussen aan groeien?
Ik wil pics zien van de boom in de vorm van Jezus waar kleine jezussen aan groeien!quote:
quote:Dorpskrant: Jezus-Eik Leeft
stress?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oeh lekker. Stond dat hier maar in de koelkast, zou er wel in gaan
Ik heb nog 3 champagneflessen en 1 cava fles staanquote:
Ik las Cavia staat ook al koud..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 champagneflessen en 1 cava fles staan
Cava staat ook al koud... maar straks bieren; dus die blijft nog wel even liggen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las Cavia staat ook al koud..
En ik dacht "nooeeees why?![]()
![]()
"
Stress valt op zich wel mee. Gister over m'n grens gegaan, dus vandaag hartstikke brak en labiel. Vloog er vanmiddag een vlinder de tuin in, ik denk aan m'n overleden oma en begin spontaan te jankenquote:
Ja maar dan hoef je ze nog niet koud te zetten!quote:
Oei das minder...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Stress valt op zich wel mee. Gister over m'n grens gegaan, dus vandaag hartstikke brak en labiel. Vloog er vanmiddag een vlinder de tuin in, ik denk aan m'n overleden oma en begin spontaan te janken![]()
en een glas koude prosecco is natuurlijk ook gewoon lekker
Tijd voor weekend?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Stress valt op zich wel mee. Gister over m'n grens gegaan, dus vandaag hartstikke brak en labiel. Vloog er vanmiddag een vlinder de tuin in, ik denk aan m'n overleden oma en begin spontaan te janken![]()
Goedenmiddag,quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef Dwyn het volgende:
Hoe zeg je lief: 'He sukkels, jullie hebben klote schoenen geleverd. Ik wil mijn geld terug/nieuwe schoenen!'?
Daar was ik naar op zoek, thanksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goedenmiddag,
De schoenen zijn helaas niet naar mijn wens gebleken.
Ik verwacht dat u met een passende oplossing komt.
Met vriendelijke groet
kthnxbye
Ja ach viel wel te verwachten eigenlijk. En inderdaad rustig aan gedaan vandaag. *afgezien van het kopen, wassen, ophangen en vouwen van de nieuwe handdoeken* Maar een biertje of wijntje gaat er zo bij het eten wel in denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oei das minder...Even wat rustiger aan doen dan
Of een lekker wijntje openen om te kalmeren
Yeshquote:
Zijn gewoon nieuwe schoenen? Kun je toch zonder veel uitleg ruilen; niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef Dwyn het volgende:
Hoe zeg je lief: 'He sukkels, jullie hebben klote schoenen geleverd. Ik wil mijn geld terug/nieuwe schoenen!'?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, weet je wat ik in de stad heb gekocht?
Van die adem-fris-mint-dingetjes in de vorm van een penor!![]()
![]()
![]()
![]()
OMDAT HET KAN EINZ
Vorige maand gekocht, drie dagen gedragen. Zijn van Zalando vandaar dat ik moet mailen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zijn gewoon nieuwe schoenen? Kun je toch zonder veel uitleg ruilen; niet?
PICquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
OMDAT HET KAN EINZ
awwquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
buy all the thingsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
OMDAT HET KAN EINZ
quote:
ja, als een tiet! Positivisme ftw !!@quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou?? Ik las dat je nieuwe regime goed werkt?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Zoooo... alle trouwmagazines, -boeken etc etc in een tas gepleurdGaan zo naar vrienden toe die volgend jaar gaan trouwen. Ik hoef ze niet meer
![]()
En een hallon ballon die bijbrengt in de positiviteit... uiteraardquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als een tiet! Positivisme ftw !!@
Fijn om te horen/lezenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als een tiet! Positivisme ftw !!@
Ja die was lief!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En een hallon ballon die bijbrengt in de positiviteit... uiteraard![]()
Maar woeiii das zekers goed nieuws
de Hallon ballon was zeker een hit!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeft eny er al naar geklauwd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de Hallon ballon was zeker een hit!!
En natuurlijk falen en enablenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep. Maar vooral de baby was er zeer van gecharmeerd
D'awwwwww en jij: RAMMELDEBAMMELquote:
Ja; maar ik heb nieuwen nudes gekocht voor de nudes die nu op marktplaats staanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem heb jij nou nog schoenen besteld?
Jupquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan heeft SQ al minimaal 3 mensen aan het falen gebracht de afgelopen 2 dagen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan heeft SQ al minimaal 3 mensen aan het falen gebracht de afgelopen 2 dagen
jepquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
D'awwwwww en jij: RAMMELDEBAMMEL
Ik steun bbquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jepen bb durft m nog steeds niet vast te houden
snog steeds te klein !!! Geef mij maar 2 jaarquote:
cifquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Terwijl cif; den lomperik; die kleine zo in z'n armen pakt en helemaal blij doet
En mijn nichtjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
snog steeds te klein !!! Geef mij maar 2 jaarZoals mijn neefje nu
quote:
Neefje mag echt nog niet op de computer... 2 is er ook geen leeftijd voor tbhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En mijn nichtje.
Ze heeft een oude mobiele telefoon van m'n moeder en is daar de hele dag gesprekken mee aan het voeren. M'n moeder zei "het is al zo genant als een volwassene bellend door de stad loopt, loop ik daar met een tweejarige die loopt te bellen"
.
En ze heeft nu al beperkte computertijd gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
Nee want 6 beginnen ze al attitude en praatjes te krijgenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar baby's zijn saai, die doen niks. 4 jaar vind ik eigenlijk wel een minimumleeftijd, liever nog richting 6.
Het gaat meer om de ipad, daar heeft m'n moeder apps met spelletjes op zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neefje mag echt nog niet op de computer... 2 is er ook geen leeftijd voor tbh![]()
Ja maar tegen die tijd kan je tegen ze zeggen dat ze iets moeten doen en hoef je alles niet 4 keer uit te leggen of te begeleiden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want 6 beginnen ze al attitude en praatjes te krijgen3 tot 5 ongeveer
Rest van de leeftijden vind ik bagger
Ze heeft geen eigen nummer neequote:
Ohh pehehehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat meer om de ipad, daar heeft m'n moeder apps met spelletjes op zitten. En anders mag ze op youtube kijken naar Dora, sesamstraat of In de Maneschijn
das wel cutequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft geen eigen nummer nee.
Daarom is het ook zo schattig, want ze heeft dus wel hele gesprekken met dat ding. Ze hadden ook een telefoontje van fisher-price kunnen geven, maar ze hadden die nokia's toch nog liggen
Allebei de varianten zijn liefquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn buurmeisje van zes is een ekte mongol. Doe ik altijd gekke bekken wedstrijdjes mee
(Nee geen ekte ekte mongol)
Owjah das wel altijd leuk ja... doe ik ook altijd... ook tegen vreemde kinders in auto'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn buurmeisje van zes is een ekte mongol. Doe ik altijd gekke bekken wedstrijdjes mee
(Nee geen ekte ekte mongol)
Buy 11 new pairsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Mss het volgende:
Dus, ik zeg net, ik moet mijn oorbellenrek opnieuw indelen. Dat heb ik dus net gedaan. Weer op kleur en er zijn 11 plekken vrij
Ik maak wel een pic, das duidelijker. Ook pics van het georganiseerde oorbellenrek maken dan?quote:
JAquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik maak wel een pic, das duidelijker. Ook pics van het georganiseerde oorbellenrek maken dan?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom draag ik eigenlijk nooit meer oorbellen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ook een rek vol met armbanden en die draag ik ook nooit meer
Theheh gij verrekten lamzakquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk er 's ochtends gewoon niet aan.. Of ik ben er te lam voor, net als voor make-up.
Daar heb ik nog een neppert vanquote:
Owjah hier ook veeuuull kettingen en ik draag ook nooit meer 1quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een neppert van.
En heel veel zelfgemaakte armbanden...
Heb ook nog een zooi kettingen, draag ik ook nooit, want ik heb altijd dezelfde om.
IK KOM OM IN DE NUTTELOZEN SPULLEN emoslinger.gif
Dat heb ik nu nooitquote:
Als ik er achter kom hoeveel nutteloze spullen heb krijg ik enorme behoefte om daar heul veul van weg te gooien. En daarna zijn er twee opties:quote:
Tof Mms!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:31 schreef Mss het volgende:
Oorbellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste foto onderste rij zijn de oorbellen waar ik één helft van kwijt ben, in de hoop dat ik ze ooit nog tegenkom.
Haarding:
[ afbeelding ]
Gewoon twee punten op het uiteinde, als een grote speld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |