Nog niet, maar ik zit nu op de sitequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik zit nu op de siteTerwijl ik gisteren nog zo mooi ontweken had
PICquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, ik heb hetzelfde jurkje als jij gekocht![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Samen aan op de meetWie unnen eckten tweeling!
Ja, laten zien danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, jonguh, ik heb nog foto's van mij in m'n Bavariajurkje!
die heb ik bij een vriendin geprobeerd.... nog nooit zo'n hendig sjieke oranje rollade gezien man!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, jonguh, ik heb nog foto's van mij in m'n Bavariajurkje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nog steeds geen jurkjes gekocht... (en ook geen lakjes bij TD) ik ram steeds niet op die "bestel" knop...
Ik ga zo maar eerst even mandela op de trein zetten en daarna naar Etos (zonnespulaanbieding en ik moet natuurlijk genoeg factor 50 in voorraad hebben), Kruidvat (Catrice en echinacea scoren) en de Hema (slippers voor 2 euro scoren, die van vorig jaar zijn in Griekenland naar zijn grootje gelopen).
Misschien kom ik daar nog een leuk jurkje tegen, wie weet!
En ik ben al de hele dag boos, maar ik heb er echt geen ene reden voor, zo lomp weer
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
schoenen zijn niet mijn ding (maar wie ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar dat jurkje is cool zeg!
Lekker zomers en jong en fruitig en vrolijk
Geen bier mee gaan halen want dan moet je je ID gaan laten zien
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schoentjes vind ik ook heel schattig! Waar komen die vandaan?Don't come closer, I might hurt you
Dolcis, 20 euroquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
Schoentjes vind ik ook heel schattig! Waar komen die vandaan?
Wat leueueuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet ik toch welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
schoenen zijn niet mijn ding (maar wie ben ik) maar dat jurkje is cool zeg!
Lekker zomers en jong en fruitig en vrolijk
Geen bier mee gaan halen want dan moet je je ID gaan laten zien
wat hedde gij gekocht?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]!
Ik ga zo even mijn wehkampbestelling ophalen
alleen nog een zonnebril op en hij is THA MAN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goeden schoenen erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Bij mij stond hij iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar leuk wel! Oranje, stiekem hou ik er enorm van![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
en geilen benenquote:
Roden pumps.quote:
Hihi, toch wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mij stond hij iets anders![]()
Maar leuk wel! Oranje, stiekem hou ik er enorm van![]()
![]()
Ook dat!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook dat!
En bijpassende haarkleur
quote:Robotzeehond helpt dementerenden
Datum: 21-05-2012
Zorgorganisatie Proteion Thuis gaat robotzeehond PARO structureel inzetten. De robot blijkt namelijk een positief effect te hebben op dementerenden en zorgt dat hun kwaliteit van leven verbetert. De bewoners leven zichtbaar op door het contact met de vertederende witte knuffelzeehond, die onder meer kopjes geeft en zacht piepend reageert op stemgeluid.
Ook gaat Proteion Thuis in samenwerking met Hogeschool Zuyd onderzoek doen naar het brede effect van de inzet van de PARO in de kleinschalige woonvoorzieningen voor dementiepatiënten van Proteion Thuis. (Bron: Zorgvisie/ICT)
Wa un lillek dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NIcequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dolcis, 20 euro
Ze hadden ook nog andere kleuren en patronen die ik mooi vond, dus als ze bevallen kan ik er nog een zooi halen
Wie une ekte falert
Oeh eigenlijk issie toch wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En schaar jou staat dat jurkje ook leuk, die rok vind ik zo mooi! De verschillende kleuren zijn samen heel mooi en niet te
吴 曼 迪
Die foto met hont en pousseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt kopjes van je poetel
![]()
Maar blijft een leuke jurk!
Schoenen vind ik minder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |