Nou ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die mongolen hebben me vandaag door drie uitzendbureau's laten bellen om te vragen of ik weer daar wilde komen werken
Olivia Wilde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
goei tt allen suggereer nieuw meidje
SPOILER: Nsfw voor DatdusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal daar nooit werken, dom bedrijf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar werkt praktisch heel schoolgaand Overijssel volgens mij
Doe eens gek, kort en pittig met van die blauwe en groene strepenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:19 schreef MineraalWater het volgende:
aldie, Welke kleur haar moet de chick hebben?
Voor die laatste heb je Katy Perryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe eens gek, kort en pittig met van die blauwe en groene strepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
Die zat toch ook in House laatste seizoen?SPOILER: Nsfw voor DatdusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Sinds enige tijd is er een apart Minecraft SC topic. In dit topic alleen on-topic posts over Minecraft, slowchat in het SC topic! Topicreeks: Minecraft SC
quote:Voordat je reageert
Hier alleen posts over de game Minecraft, voor SC kun je terecht in Topicreeks: Minecraft SC
quote:
Dat bericht stond er ook nog maar net 4 min voordat ik die post maakte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Nu krijg je vast een note Mender. FoeiHeb hem voor de zekerheid maar aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil mijn account note vrij houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |