Pics van dat speelbeest en bebloede kleren!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
[ afbeelding ]
waarom, waarom koop ik in godsnaam makreel in utrecht, als ik naar delft ga
Superheroes/Human After Allquote:
Mwa die vind ik iets minderquote:
fucking epic zuip verhaal dit. linkje in de OP?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is er gebeurd frank oprecht
Ik werd net, paar uurtjes terug wakker op het rangeerspoor van Utrecht met de volgende attributen: een snee in m'n arm van 5 cm, met bijbehorend al m'n kleren verneukt van het bloed. Zo'n speeltuinpaardje met zo'n veer om te schommelen, maar dan alleen de bovenkant zonder veer (![]()
) en een kilo makreel (
![]()
![]()
Pierre
), die kan ik me nog wel herinneren, ergens op de markt meegepakt die al open was.
Opp het rangeerspoor wakker worden is echt intens kut trouwens.![]()
![]()
dat paard ding heb ik in die rangeertrein laten liggen man, dat was echt kkzwaar, achteraf wel zondequote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pics van dat speelbeest en bebloede kleren!
Wel lekker,makreel
Daarvoor heb je toch GHB, praten is zilver zwijgen is goud. Stop wat in die bitch haar mond.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef Kutstudent het volgende:
neh, ik had op een gegeven moment beet met een superleuke chick die daar rondliep, zo'n altijd vrolijk, lachend meisje, maar toen kwam mijn clubgenoot langs die haar voor zichzelf wilde en ging dus mij lopen verneuken.
van je vrienden moet je het hebben zullen we maar zeggen
quote:
Spec ops kan welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:55 schreef Cliffy het volgende:
Dusssssss
Gears 3
Borderlands
MW3 Spec ops
Coop?
wat toevallig ik ook, en gisteren ookquote:
In de rest van Nederland weten ze wel wat een zeskamp is hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yeah buddy super vette shit is dat. Allemaal van die grote op blaas spellen enzo
Kon ook vage atletiek shit zijn dildobagginsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In de rest van Nederland weten ze wel wat een zeskamp is hoor
Dat had ik wel verwacht in Limburg jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kon ook vage atletiek shit zijn dildobaggins
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In de rest van Nederland weten ze wel wat een zeskamp is hoor
Weert?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]zeker nog nooit in de rampstad geweest?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
Ga trouwens es naar buiten man ouwe drakenvanger. Beetje met dit weer binnen zitten.
quote:
Het is toch overduidelijk waarom fifa dat soort shit niet wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
Zit nu EHL te kijken (euro hockey league) zal jullie geen reet interesseren, maar daar hebben ze dus wel soort van hawkeye en werd op basis daarvan net een goal toegekend. Als fifa zich dit nou ook realiseert
Belachelijk corrupte bende daar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk waarom fifa dat soort shit niet wil.
In Denemarken gaan ze het aankomend seizoen al gebruiken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
Zit nu EHL te kijken (euro hockey league) zal jullie geen reet interesseren, maar daar hebben ze dus wel soort van hawkeye en werd op basis daarvan net een goal toegekend. Als fifa zich dit nou ook realiseert
Penalties is ook kut, bij hockey heb je shootouts, maar dat werkt bij voetbal niet, doel is te groot..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Denemarken gaan ze het aankomend seizoen al gebruiken.
En volgens mij word het bij de wedstrijd Engeland - België ook al gebruikt. (dacht dat die vanavond is)
De dag na de finale van het EK word besluit genomen welke van de 2 bedrijven het mag gaan doen, als het al doorgaat.
Ze willen nu ook iets anders voor de penalties gaan proberen
Ditquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ook maar bbq'en in eer van Pierre en Stef.
Shootouts hebben ze wel over nagedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Penalties is ook kut, bij hockey heb je shootouts, maar dat werkt bij voetbal niet, doel is te groot..
Wat ook kut is bij voetbal is extra tijd, wat bij hockey het geval is, is wanneer er teveel oponthoud is de tijd gewoon stil word gezet..werkt veel beter
Ja, maar wel te iets te verquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:40 schreef Michhas het volgende:
Iemand zin om vanavond in Waddinxveen te chillen?
ha ha ja ik loop de heele dag achter haar aan en fap elke dag op haar facebook fotos ha ha wat kan ik zeggen ik wort gwoon extrem opgewonden van haar en haar vriend wat yummie stelletjequote:
ook en en pols naar de godverquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
hahah eerst bericht weghalen en dan een nieuwe posten
michhas 2.0
Haha nee man, had geen scheermesjes bij de handquote:
Het moet maar weer, er was teveel overquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ook maar bbq'en in eer van Pierre en Stef.
er mist ook iets uit de lokale speeltuin. fantastisch verhaal datquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Frankii het volgende:
Lekker feestje gehad. Wel twee stoelen, een eettafel, en wat kussens gejat. Daarnaast een wc onder de kots, en aangekoekte confetti op de vloeren. Er zijn in totaal 140 man geweest.
Bronstige bert, aangenaam.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat we die reserveren voor jou, mocht je een keer met ons meegaan.
Leuk je te ontmoeten, ik ben Soppende Joop. Zeg hoe laat gaan jouw benen open?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bronstige bert, aangenaam.
[ afbeelding ]
Je bedoelt Palmke.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef Pixell het volgende:
Ik heb bij deze bbq maar een palmpje opengetrokken ipv een plaatselijk grolschje
Hier, in Oost-Gelre, zou je daarvoor verbrand worden op de plaats waar de oude Grolsch fabriek ooit stond.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef Pixell het volgende:
Ik heb bij deze bbq maar een palmpje opengetrokken ipv een plaatselijk grolschje
Sowieso.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier, in Oost-Gelre, zou je daarvoor verbrand worden op de plaats waar de oude Grolsch fabriek ooit stond.
haha Ja is goed slijmende Simon gaat ook meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Michhas het volgende:
Bozzje gaat er vanavond nog gezopen worden?
Gaan we ons weer voorstellen als Soppende Joop en Hardrijdende Harry?
dit. BBQ zonder grolsch is als ademhalen zonder luchtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier, in Oost-Gelre, zou je daarvoor verbrand worden op de plaats waar de oude Grolsch fabriek ooit stond.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha Ja is goed slijmende Simon gaat ook mee
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dit. BBQ zonder grolsch is als ademhalen zonder lucht
lol ziek!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:50 schreef SoldMayor het volgende:
What is deze?!?!![]()
Ik speel even een potje BF3.
Ik heb een sniper in mijn handen.
Ik zie een F35 vliegen.
Ik zoom in en schiet.
En knal die man gewoon kei hard door zijn kop.![]()
Zie je dat vliegtuig zo stuurloos naar beneden komen.
Jammer dat er geen theather mode in BF3 zit.
If only..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:50 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer dat er geen theather mode in BF3 zit.
Jij hebt teminste nog een capture card toch?quote:
Koop die pci kaart van hauppauge, makkelijker.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. En dan moet ik ook spelen op een tv'tje van 30cm![]()
Ik zit al een tijdje te denken om een hd pvr te kopen, maar dan moet ik ook een berg kabes en converters kopen.
Ze zouden het gewoon standaard op de xbox moeten maken dat alles wat je doet dat je dat ook weer kan terug zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken om een hd pvr te kopen, maar dan moet ik ook een berg kabes en converters kopen.
MS had een patent op zoiets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ze zouden het gewoon standaard op de xbox moeten maken dat alles wat je doet dat je dat ook weer kan terug zien.
Dat past niet in mijn laptopquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Koop die pci kaart van hauppauge, makkelijker.
Hauppauge Colossus.
[ afbeelding ]
Heb je geen pc dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
MS had een patent op zoiets.
[..]
Dat past niet in mijn laptop
Ja, misschien voor 100 a 120 te verkrijgen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:04 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, een laptop dus.
Een hd pvr is ook goedkoper, toch? 2e hands wel.
Whgy dat? Speel je monitor of tv? Bij de tv heb je geen converters nodig, monitor wel. maar dat raad ik je echt afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef KoningStoma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |