Ja.... Daar gaan we ooit achter komen. Net zoals we op een dag voor het eerst op de maan zullen landenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:25 schreef spierbal het volgende:
Maar of homo zijn is aangeboren of niet zal de tijd wel leren :p
Op de maan landen is onmogelijk, dat zal nooit gebeuren in de toekomst van de mens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja.... Daar gaan we ooit achter komen. Net zoals we op een dag voor het eerst op de maan zullen landen
Nou ja, dat is wel heel versimpeld uitgedrukt, maar we weten dat er een grotere kans is dat een zoon homoseksueel zal zijn naarmate hij meer oudere broers heeft. Er zullen waarschijnlijk meer factoren dan alleen hormoonspiegels in de baarmoeder een rol spelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Plantagehouder het volgende:
Je sexualiteit krijg je in de baarmoeder wat wordt bepaald door moeders hormoon niveau.
Dat je homo wordt door veel met vrouwen om te gaan klopt niet, sterker nog, de kans dat je homo wordt neemt toe met elke zoon die je moeder baart.
Ja, maar ik vond het wel een leuke tegenstelling tegen het "je wordt homo door met vrouwen om tegaan" ideequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:47 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel heel versimpeld uitgedrukt, maar we weten dat er een grotere kans is dat een zoon homoseksueel zal zijn naarmate hij meer oudere broers heeft. Er zullen waarschijnlijk meer factoren dan alleen hormoonspiegels in de baarmoeder een rol spelen.
Zelfde geldt voor pedofielen. Waar overigens de EO nog een reportage over maakte afgelopen week.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef Noin het volgende:
Dick Swaab, geniaal persoon, heeft eigenlijk al aangetoond dat 'homofiel zijn' zichtbaar is in de hersenen.
De hersenen van homo's zijn anders dan die van hetero's.
Deze conclusie is hem niet in dank afgenomen en hij wordt een beetje gezien als de duivel door allerlei religieuze en home instanties.
Hier wat filmpjes met Dr Swaab.
Je denkt wel veel.. waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:22 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik begin toch wel sterke twijfels te krijgen van "een hetro ben je, of je bent het niet". Heeft dit echt te maken met je genen en is dit vastgesteld vanaf het moment dat je geboren bent? Volgens mij kun je best homo "worden". Het kan te maken hebben met je omgeving. Stel dat je alleen met meisjes opgroeid bent, en je nooit voetbal of wat dan ook gespeeld hebt met een jongen.. Dan kan ik het me voorstellen dat je in de puberteit wat gevoelens gaat ontwikkelen.. Het is maar een voorbeeld.
Ik denk dat je geaardheid vastgesteld kan worden na je puberteit.
Wat vinden jullie? Ik heb het trouwens niet alleen over het "homo zijn" maar over elk geaardheid
Owja dit topic is nav het andere topic "ik twijfel over mijn geaardheid".
Ik denk dat het een geaardheid is. Ik denk dat mensen die misbruiken na zelf misbruikt te zijn dat niet persé doen omdat ze op kinderen vallen, dat is een machtkwestie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij pedofilie twijfel ik er persoonlijk over. Je hoort enorm vaak dat mensen met pedofiele neigingen in hun jeugd misbruikt zijn en ik zie het meer als een fetish, dan als een geaardheid (op welk geslacht je valt, IMO).
Zit wat in. Echter vallen zulke mensen wel onder de noemer 'pedofiel' al gaat het ze misschien niet om de kinderen, maar om de extra macht die het met zich meebrengt. Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat het een geaardheid is. Ik denk dat mensen die misbruiken na zelf misbruikt te zijn dat niet persé doen omdat ze op kinderen vallen, dat is een machtkwestie.
Hoe dan ook is dat fout natuurlijk. Maar het lijkt me behoorlijk klote als je als pedofiel geboren bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit wat in. Echter vallen zulke mensen wel onder de noemer 'pedofiel' al gaat het ze misschien niet om de kinderen, maar om de extra macht die het met zich meebrengt. Inderdaad.
''if i would'nt be gay you'dd be so mine''quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:38 schreef Weissman het volgende:
Ik heb meerdere vrouwen proberen te overtuigen dat ik homo ben maar ze trapten er niet in.![]()
Snap nog steeds niet hoe ze dat zien
Als je Engels nou goed was, was het een leuk grapjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
''if i would'nt be gay you'dd be so mine''
Yoo, je hebt gelijk, het klopt voor geen fuckquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:47 schreef Re het volgende:
[..]
Als je Engels nou goed was, was het een leuk grapje
weren'tquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Yoo, je hebt gelijk, het klopt voor geen fuck![]()
''If I wasn't gay you'd be so mine'' Zo beter?;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |