quote:

quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef WD.40 het volgende:
Nieuw album van Emancipator komt 29 januari uit, eerste track klinkt in ieder geval als vanouds;

Klinkt goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef WD.40 het volgende:
Nieuw album van Emancipator komt 29 januari uit, eerste track klinkt in ieder geval als vanouds;

Wow toeval! Ik wilde ''Winter'' van KDG posten, dacht tot nu toe altijd dat KDG dat nummer zelf had gecreerd, maar blijkt dus gewoon een sample van Cloud te zijnquote:

Is een compilatie met unreleased materiaal trouwens.twitter:FourTet twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 12:15:20Four Tet - 0181 0181 by Four Tet reageer retweet

Altijd goed idd damnquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef On het volgende:
Er circuleert sinds vandaag een nieuwe bvdub over het internet. A Careful Ecstasy, bvdub, altijd goed.

quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef On het volgende:
Er circuleert sinds vandaag een nieuwe bvdub over het internet. A Careful Ecstasy, bvdub, altijd goed.

Juh, is al 2.5 jaar oudquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef Beardslasher het volgende:
Die is toch al een tijdje uit? Staat sowieso op Black sands remixed album
 Desalniettemin blijft het een chille plaat!
 Desalniettemin blijft het een chille plaat!

Excuses, mijn fout.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, is al 2.5 jaar oudDesalniettemin blijft het een chille plaat!

quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Moos. het volgende:
[..]
Excuses, mijn fout.
Dit is wel een echte NIEUWENIRUWE van zijn album (alhoewel veel mensen hem al kennen van zijn livesets)

geweldige tune.
 geweldige tune.  

Ja, hij zat in zijn eigen Boiler Room set geloof ik?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:35 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
die zocht ik al een half jaargeweldige tune.
Wel raar dat ze zeggen dat het een world first is. Ik heb hem zeker al een half jaar geleden al voorbij horen komen in een Boiler Room mix

quote:

oh yeahtwitter:

Super.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef trebremmit het volgende:
Nieuwe Lichens
http://morctapes.bandcamp.com/album/l-ti-f-lk

Nieuw album dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:18 schreef Moos. het volgende:
oh yeahtwitter:
Ik denk dat het een single is maar natuurlijk hoop ik stiekem op het nieuwe album...
Volgens mijn niet super precieze berekeingen moet de teller donderdag om 15:07 klaar zijn

Lekker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef Skedel het volgende:
Wat me gelijk opvalt is dat op 10 pagina's het woord morcheeba nog niet is gevallen...
Word nu maar eens tijd dus xD
Far out!
Laatst liep ik hier nog tegenaan...
lastfm: Skedel

Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Nieuw album dus
[ afbeelding ]
 .
 . .
 . 

hij is nu gratis te downloaden: http://cdn.sandbag.uk.com/Bonobo/Bonobo-Cirrus.zipquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:35 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
die zocht ik al een half jaargeweldige tune.
Wel raar dat ze zeggen dat het een world first is. Ik heb hem zeker al een half jaar geleden al voorbij horen komen in een Boiler Room mix

Mooi hoor!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef spaceagent het volgende:
Mag ik hier schaamteloos een eigen nummer plaatsen?
Ambient droom muziek

Thanks!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:35 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Mooi hoor!
Heb je die gitaar zelf bespeeld of heb je samples gebruikt?
 )
 )

Ik zal eens luisteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef spaceagent het volgende:
[..]
Thanks!
Geen samples. Ik speel alle melodin 'live' in op een midi keyboard met een bepaalde instrument sound. Vervolgens speel ik gewoon 4-5 minuten lang de melodin of akkoorden in.
Heb een heel album gemaakt in de afgelopen maanden, misschien vind je er wel meerdere mooi. Kun je zien op mijn youtube channel.
(speel overigens wel ook gitaar)

Dat wordt straks lekker slapenquote:

Jazeker. Supervette shizzlequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Iemand bekend met carbon based lifeforms?

Combi ambient/IDM
 Combi ambient/IDM 

Die spelen op Cross-Linx dit weekendquote:

Oke toevallig! Ik heb ze pas laatst ontdekt, leuk voor af en toequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die spelen op Cross-Linx dit weekend
Zijn al een paar optredens geweest, maar zondag is het in Rotterdam. Zaterdag weet ik niet. Weet ook niet of er nog kaarten te krijgen zijn overigens.
Ik vind BBF trouwens niet zo heel boeiend. Concept is leuk, maar de muziek zelf vind ik nogal erg basic, en veels te lang opbouwen op een manier van '+1 layer'.
Lotus vind ik dan toffer
 . Ga Lotus even checken.
. Ga Lotus even checken. 

Via Slugabed?quote:

Ik ook...quote:Op zondag 24 maart 2013 14:24 schreef YogaLove het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas??
Hier ga ik eens een keer goed de tijd voor nemen.

Mooie serie!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
http://theasc.blogspot.nl/p/deep-space-mix-series.html

Verwacht de LP binnenkort in de bus !
 Verwacht de LP binnenkort in de bus !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |