weet je dat zeker? ik kom ookquote:
Ja dat veranderd er toch niks aan?quote:
ik ben ook heel aardig alleen ik faal vaakquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat veranderd er toch niks aan?
Volgens mij ben je stiekem best wel aardig, alleen komt het er hier in het topic niet altijd even lekker uit
don't tease the N00Bquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef screwloose het volgende:
Copy je nu een image van je eigen computer S_O?
HRA?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tering, m'n geld is binnen.. 4000, kan ik ff vangen?![]()
Je bent gewoon fukking rijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij heeft wsl zn vakantiegeld binnenquote:
ga golddigers scoren young,dumb&full of cum when ur donequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is dit een aanmelding?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef system_overload het volgende:
[..]
ga golddigers scoren young,dumb&full of cum when ur done
Ja dat bedacht ik me net ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
?
Nee, gewoon m'n loon plus vakantiegeld
Je hebt een nieuwe verslaving!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mn oogdruppels wel tof, dus ik doe maar gewoon beide ogen terwijl er maar 1 ontstoken is. Is dat raar.
Nieuwe processor, koelers, geheugen, al die shit Moederbordje heb ik al liggen..quote:
Shoppen voor mannen dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieuwe processor, koelers, geheugen, al die shit Moederbordje heb ik al liggen..
Ohja en een nieuwe kast meteen ook maar denk ik
Vergeet een goeie voeding nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieuwe processor, koelers, geheugen, al die shit Moederbordje heb ik al liggen..
Ohja en een nieuwe kast meteen ook maar denk ik
Heb ik al, want anders deed m'n nieuwe videokaart het nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vergeet een goeie voeding niet
Moet je niet gewoon op vakantie van die centenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb ik al, want anders deed m'n nieuwe videokaart het niet
Ga je ook een SSD kopen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb ik al, want anders deed m'n nieuwe videokaart het niet
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
je bent gewoon een lustobject nu weet je hoe de meeste vrouwen zich voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |