quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Maisnon het volgende:
We sturen Anita & Ed met Chineens Indisch Restaurant, lekkere meezinger, internationaal karakter, dat wordt em
Autotune level 10quote:
Met ed en Anita lijkt t mss nog alsof we die shit serieus nemen. Met Rinus heb je die twijfel nietquote:
ja gewoon dikke techno nummer eronder waar ze op danst zonder dat er gezongen wordtquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef OverRated het volgende:
Wat wij nodig hebben is Doutzen Kroes. Niet dat die goed kan zingen, maar dat maakt niet uit. Gewoon een hippe lichtshow en harde muziek, met een opzwepende beat erin. Zo winnen we dat songfestival gewoon![]()
Dan moeten we wel de Oostblokvariant ervan hebben... en die hebben we niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef OverRated het volgende:
Wat wij nodig hebben is Doutzen Kroes. Niet dat die goed kan zingen, maar dat maakt niet uit. Gewoon een hippe lichtshow en harde muziek, met een opzwepende beat erin. Zo winnen we dat songfestival gewoon![]()
Hopen dat er een kabouter achterliep van de organisatie en ongemerkt haar een veer in de reet kunnen steken.quote:
Ik vraag me af wat de vereisten voor een liedje zijn. Het heet misschien niet voor niets het songfestival, maar een nummer met veel beat en weinig zang zou toch moeten kunnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja gewoon dikke techno nummer eronder waar ze op danst zonder dat er gezongen wordt![]()
woehahahahahahaquote:
Ik stem voor Korsakoffquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de vereisten voor een liedje zijn. Het heet misschien niet voor niets het songfestival, maar een nummer met veel beat en weinig zang zou toch moeten kunnen.
Doutzen kroes met Sunnery James, wat een combi zou dat zijn![]()
![]()
![]()
Of met Tiësto, of Armin v Buuren of Afrojack enz...
Of we sturen DJ Korsakoff. Beetje matige zanger(es) erbij en bingo![]()
[ afbeelding ]
of gewoon een mc erbij dit gaat schreeuwen dat het harder moet en dat de handen in de lucht moetequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de vereisten voor een liedje zijn. Het heet misschien niet voor niets het songfestival, maar een nummer met veel beat en weinig zang zou toch moeten kunnen.
Doutzen kroes met Sunnery James, wat een combi zou dat zijn![]()
![]()
![]()
Of met Tiësto, of Armin v Buuren of Afrojack enz...
Of we sturen DJ Korsakoff. Beetje matige zanger(es) erbij en bingo![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |