Nagedacht over de zin van het leven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan tijdens het douchen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pps je bent debiel
[..]
en bedankt dat je uft en mij vergeet.
Staren onder de douche terwijl al het water op je kop klettert met je armen gevouwenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nagedacht over de zin van het leven.
Aait Diablo, ik heb ook monk level 23quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef Plastic_zak het volgende:
oke even mn monk naar lvl 30 knallen xx
En dan het water laten vallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Staren onder de douche terwijl al het water op je kop klettert met je armen gevouwen
Ik vergeet jullie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pps je bent debiel
[..]
en bedankt dat je uft en mij vergeet.
"Wat wil ik nou de rest van m'n leven doen, en bereiken?"quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Staren onder de douche terwijl al het water op je kop klettert met je armen gevouwen
jij bedoelt water opvangen met je armen, en dan laten vallenquote:
Ja maar dat gebeurt als je je armen over elkaar doet tegen je lichaam.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij bedoelt water opvangen met je armen, en dan laten vallen
Maar ik bedoelde armen over elkaar
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
"Wat wil ik nou de rest van m'n leven doen, en bereiken?"
ja maar niet als je gaatje openhoudquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt als je je armen over elkaar doet tegen je lichaam.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik leef met de dag weet je, wil er niet eens aan denken, ik ben niet bang om dood te gaan maar bang om te leven tot de dood
Dat zei ik zaterdagavond ook, hihihihauahuau!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar niet als je gaatje openhoud
Als ik op m'n 25e niet minstens een goedlopenende zaak heb en een diploma heb, ben ik een faal -16 jarige monkyyy onder de douche aan het nadenken over het leven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik leef met de dag weet je, wil er niet eens aan denken, ik ben niet bang om dood te gaan maar bang om te leven tot de dood
Pokerde je toen al?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik op m'n 25e niet minstens een goedlopenende zaak heb en een diploma heb, ben ik een faal -16 jarige monkyyy onder de douche aan het nadenken over het leven.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik op m'n 25e niet minstens een goedlopenende zaak heb en een diploma heb, ben ik een faal -16 jarige monkyyy onder de douche aan het nadenken over het leven.
Hoezo kan je niet gewoon niks zijn? Niemand houd je tegen om je koffers te pakken en in een hutje op de hei in Afrika te wonen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weetje, toen mensen me altijd vroegen wat ik wou worden, wist ik het niet eens..
Ik wil eigenlijk niks zijn, gewoon een mens zijn en genieten van het leven maar systeem verneukt het..
Ik heb mezelf niet geleerd om te jagen ik zou niet kunnen overleven daar, want alles is me toegegeven ik ben nu zwak en hoor bij de schapenkudde die gehoorzaamd..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet gewoon niks zijn? Niemand houd je tegen om je koffers te pakken en in een hutje op de hei in Afrika te wonen.
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet geleerd om te jagen ik zou niet kunnen overleven daar, want alles is me toegegeven ik ben nu zwak en hoor bij de schapenkudde die gehoorzaamd..
Ik moet wel, want ik kan anders niet overlevenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Niet zeiken op ''het systeem'' als je wel er gebruik van maakt.
Je moet helemaal niks. Neem wat shit mee van hier, caravan en wat zaadjes om te planten en die lieve Afrikaantjes leren je echt wel jagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moet wel, want ik kan anders niet overleven
Die eten niet alleen het vlees, maar ook het hart, de hersenen en ogen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
En nu eten we voorgesneden vlees wat we braden, echten eten rauw en likken het bloed van hun vingers af
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks. Neem wat shit mee van hier, caravan en wat zaadjes om te planten en die lieve Afrikaantjes leren je echt wel jagen.
hmmmmmquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die eten niet alleen het vlees, maar ook het hart, de hersenen en ogen!![]()
Door wie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet?
Want je moet alles achter laten en je moet toch werken? als ik daar op eigen houtje heen ga word ik toch weer teruggehaald of hoe zit dat
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet?
Want je moet alles achter laten en je moet toch werken? als ik daar op eigen houtje heen ga word ik toch weer teruggehaald of hoe zit dat
Hoeren neuken nooit meer werken dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
oude collega van me heeft hier wel alles achtergelaten en is nu ondergedoken in thailand
Ondergedoken voor wie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
oude collega van me heeft hier wel alles achtergelaten en is nu ondergedoken in thailand
Ja, hij is zo'n meisje getrouwd daar, ik bekijk nu zn facebookquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken dus.
Waarom mag niemand hem vinden dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik veel, zodat niemand hem vind
Ik wel hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik veel, als ik nu hier verdwijn zomaar, dan zal niemand naar me zoeken?
Ik denk niet dat mensen actief Thailand gaan doorzoeken nee, je mag toch zelf weten waar je gaat wonen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Familie misschien, voor de rest zou iedereen een beetje hun schouders ophalen bij mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ook op onbewoonde eilanden in maleisie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen actief Thailand gaan doorzoeken nee, je mag toch zelf weten waar je gaat wonen?
Ik denk het, als je daar toestemming voor krijgt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ook op onbewoonde eilanden in maleisie?
Kijk, ik ben het ook lang niet eens met alles hoe de wereld in elkaar steekt. Verborgen agenda's, machtsspelletjes en zulks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
kijk daar heb je het al, toestemmingquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk het, als je daar toestemming voor krijgt.
Ik niet hoor, ik zo je zoeken totdat ik je gevonden hebquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen actief Thailand gaan doorzoeken nee, je mag toch zelf weten waar je gaat wonen?
Ach, als die eilanden toch onbewoond zijn heeft toch niemand het door.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
kijk daar heb je het al, toestemming
same here, familie zou niet eens moeite doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Familie misschien, voor de rest zou iedereen een beetje hun schouders ophalen bij mij.
Das waarquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ach, als die eilanden toch onbewoond zijn heeft toch niemand het door.
Maar jij weet niet eens hoe ik eruit zie en hoe ik heet, of ga je aan iedereen vragen of ze JApieman heten op FOK?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik zo je zoeken totdat ik je gevonden heb
Lijkt me wel handig om dat aan te vragen voordat je erheen gaat, als je er wilt blijven wonen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe kom je ten eerste op zo'n plek terrecht?
met vliegtuig op vakantie, dan ga je naar zo'n plek toe en dan blijf je daar, en je visum dan? hoe zit dat dan...
Ja maar dan moet je ook weer geld verdienenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig om dat aan te vragen voordat je erheen gaat, als je er wilt blijven wonen.
Ik zal er alles aan doen, komt goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar jij weet niet eens hoe ik eruit zie en hoe ik heet, of ga je aan iedereen vragen of ze JApieman heten op FOK?
Ja, dit word me elke dag verteld, in de filipijnen kan ik 5 maanden leven met mijn maandsalarisquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Met genoeg pegels kun je in de verre landen een hoop gedaan krijgen lijkt mij.
Hoe wil je jezelf anders onderhouden dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook weer geld verdienen
pijl en boogje, bambiquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe wil je jezelf anders onderhouden dan?
Fijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zal er alles aan doen, komt goed
Klinkt te nederlands doe niet eens moeitequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Typisch het volgende:
Als je nog een knappe vrouw op tv wil zien moet je nu naar NED 1 gaan.
Anna Drijver.
Dies mooi hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klinkt te nederlands doe niet eens moeite
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klinkt te nederlands doe niet eens moeite
Precies, in een rijk land werken en flink sparen, en dan in een arm land gaan wonen van je spaarcenten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dit word me elke dag verteld, in de filipijnen kan ik 5 maanden leven met mijn maandsalaris
zo ongeveer
Of gewoon werken tot je 68 in NLquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, in een rijk land werken en flink sparen, en dan in een arm land gaan wonen van je spaarcenten.
Ja, ze vertellen mij om daarheen te gaan vriendin te zoeken, en dan ga ik hier 5 maand werken en dan half jaar daarheen en dan weer hetzelfdequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, in een rijk land werken en flink sparen, en dan in een arm land gaan wonen van je spaarcenten.
En dan een pensioen van minimum loon.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Of gewoon werken tot je 68 in NL
Oudere vrouwen zijn arrogantquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:
Oudere vrouwen.![]()
Vrouwen die ouder zijn vinden mij altijd schattig/lief, dus dan is de rest altijd heel makkelijk.
Nee dan heb je wel een goed pensioen waar je goed van rond kan komen mocht er niks geks gebeuren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan een pensioen van minimum loon.
zoek een gogo meisje, ga elke dag met haar om, koop drankjes scooter voor haar ze stelt je voor aan haar familie en dan trouwenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:55 schreef Dimens het volgende:
Op zich zou ik wel naar zo'n land als Thailand willen gaan en daar wonen. Zo'n huisje aan het strand en dan een winkel starten om in te werken en zo. Wel met internet zodat ik kan FOK!ken.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub
gogo meisje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zoek een gogo meisje, ga elke dag met haar om, koop drankjes scooter voor haar ze stelt je voor aan haar familie en dan trouwen
Stel je voor dat jij het zelf wasquote:
Ik ga ook mensen screenen voor op mijn eigen eiland.quote:
is gewoon goeie markt voorquote:
Dat laatste is een must zeker?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef Dimens het volgende:
Ik open gewoon een topic op FOK! met oproep aan meisje die mee wil naar Thailand en die lekker is.
wie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga ook mensen screenen voor op mijn eigen eiland.
Mensen die passen voor op mijn eiland.quote:
Ik toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen die passen voor op mijn eiland.
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef Typisch het volgende:
Die eeuwige fantasiën over naar Thailand gaan.En over 20 jaar zit je met vrouw en kind op de bank met je iPad 3425 te spelen. In Nederland.
Sowieso.quote:
Jonge, ik blijf forever alonequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef Typisch het volgende:
Die eeuwige fantasiën over naar Thailand gaan.En over 20 jaar zit je met vrouw en kind op de bank met je iPad 3425 te spelen. In Nederland.
alsof er een jurk voor jou geschikt isquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haha
maak de deur open met een schroeven draaier
Gewoon dr bij gaan staan toch, tis familie.quote:
beetje over zijn ruggetje aaien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon dr bij gaan staan toch, tis familie.
zelfs die mensen in essex hebben zo een pofjurk, dat moet mij ook wel lukken danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof er een jurk voor jou geschikt is
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
ik ga maar slapen, want de zon komt alweer bijna op
zou jij daar willen trouwen? als gypsi?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zelfs die mensen in essex hebben zo een pofjurk, dat moet mij ook wel lukken dan
Trusten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
Trusten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
droom maar lekker over de schijnvrijheid in dit land.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, alleen M&O en Duits gingen wat minder dan verwacht. Nederlands, Engels en Geschiedenis verwacht ik tussen de 8 en de 9, en Aardrijkskunde ongeveer een 7 ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mooi
Zijn alle examens tot nu toe goed gegaan?
Wow super netjes manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, alleen M&O en Duits gingen wat minder dan verwacht. Nederlands, Engels en Geschiedenis verwacht ik tussen de 8 en de 9, en Aardrijkskunde ongeveer een 7 ofzo.
De eerste mens die 1000 wordt is al geboren las ik ergens ofzo, dus ik wil dat het liefst zo lang mogelijk uitstellen.quote:
Netjes wel verderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, alleen M&O en Duits gingen wat minder dan verwacht. Nederlands, Engels en Geschiedenis verwacht ik tussen de 8 en de 9, en Aardrijkskunde ongeveer een 7 ofzo.
Hoe weten ze nou dat hij zo oud wordt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
De eerste mens die 1000 wordt is al geboren las ik ergens ofzo, dus ik wil dat het liefst zo lang mogelijk uitstellen.
quote:
Ja, ik was ook verrast, ik vind de CE's echt stukken makkelijker dan de SE's bij ons op school, ik doe ook nog minder voor de examens ongeveer dan voor een proefwerkweek.quote:
Weet niet, misschien als ze kijken naar wat in de toekomst mogelijk wordt qua medische dingen enzo. Nou ik wil wel lang leven, misschien is dood zijn wel heel kut.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe weten ze nou dat hij zo oud wordt?
Sowieso. Waarom zou je zo oud willen worden?
Toch baas? WEET JE HOEVEEL KEER JE DAN BIER KAN DRINKEN?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe weten ze nou dat hij zo oud wordt?
Sowieso. Waarom zou je zo oud willen worden?
heel veel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch baas? WEET JE HOEVEEL KEER JE DAN BIER KAN DRINKEN?
accepteer het, er zijn ook 56 jarige vrouwen die een afrikaantje van 21 jaar aan de haak slaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:11 schreef monkyyy het volgende:
56 jarige mannen met 21 jarige Thaise vrouwen
ja maar dan mag het.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
accepteer het, er zijn ook 56 jarige vrouwen die een afrikaantje van 21 jaar aan de haak slaan.
Hij wil gewoon z'n gerimpelde wormpje in daar strakke gaatje forceren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
accepteer het, er zijn ook 56 jarige vrouwen die een afrikaantje van 21 jaar aan de haak slaan.
okequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef JApieman het volgende:
Er is ook zo'n school en daar krijgen ze bij de examens maar 1 bekertje water op de helft en je mag ook niet zelf een flesje water meenemen, er zijn daar ook al mensen flauwgevallen tijdens de examens.
School aanklagen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef JApieman het volgende:
Er is ook zo'n school en daar krijgen ze bij de examens maar 1 bekertje water op de helft en je mag ook niet zelf een flesje water meenemen, er zijn daar ook al mensen flauwgevallen tijdens de examens.
en waarom gun jij hem dat pleziertje niet? jij hebt toch ook wel eens seks?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij wil gewoon z'n gerimpelde wormpje in daar strakke gaatje forceren.
Die rimpels geven net dat extra gevoel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is zo nep, zij wil uit haar shit land, en hij wil gewoon seks, en dan doen ze net alsof ze verliefd zijn en gaan binnen 3 dagen trouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
en waarom gun jij hem dat pleziertje niet? jij hebt toch ook wel eens seks?
ja of die negert wilt zijn 5 meter lange worp in zon rimpel kut stekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verstandshuwelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is zo nep, zij wil uit haar shit land, en hij wil gewoon seks, en dan doen ze net alsof ze verliefd zijn en gaan binnen 3 dagen trouwen.
Dus? Win win toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is zo nep, zij wil uit haar shit land, en hij wil gewoon seks, en dan doen ze net alsof ze verliefd zijn en gaan binnen 3 dagen trouwen.
En dan een week later is het uit en is die man zijn halve vermogen kwijt, lekker voor hem.quote:
join the clubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet weten dat je ook kan trouwen zonder dat risico te lopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan een week later is het uit en is die man zijn halve vermogen kwijt, lekker voor hem.
nah alsnog partneralimentatiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet weten dat je ook kan trouwen zonder dat risico te lopen.
Niet daar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet weten dat je ook kan trouwen zonder dat risico te lopen.
nee, maar je zult wel geld moeten afstaan. emancipatie maar alsnog geld eisenquote:
Moet hij z'n pik maar in z'n broek houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, maar je zult wel geld moeten afstaan. emancipatie maar alsnog geld eisenhoeren dat het zijn
als de vrouw meer verdiend is het andersom.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, maar je zult wel geld moeten afstaan. emancipatie maar alsnog geld eisenhoeren dat het zijn
maar zelf er wel op gaan zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet hij z'n pik maar in z'n broek houden.
Moet die kerel maar niet zo naïef zijn. hurrr durrr, zij houdt echt van me na een gesprek van 2 uur!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar zelf er wel op gaan zitten.
vrouwen logica.
daarom elke vrouw kuthoerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet die kerel maar niet zo naïef zijn. hurrr durrr, zij houdt echt van me na een gesprek van 2 uur!
ANDERSOM IS HET.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet die kerel maar niet zo naïef zijn. hurrr durrr, zij houdt echt van me na een gesprek van 2 uur!
Ja, want elke vrouw is een Thaise importbruid die een rijke westerling wil trouwen.quote:
dit ja. tenzij ze sex met je willen zonder da tje hoeft te betalen, dan zijn ze wel effe lief.quote:
maak deze niet tijdelijk maar voor altijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef Plastic_zak het volgende:
geen zin om topic terug te lezen en ik snap niet waar jullie het over hebben dus een tijdelijke stop volgen is weer eens nodig
quote:
twee keer de helft dus?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ben vandaag met 3 thaise vrouwen getrouwd. Mijn vermogen is nu twee keer gehalveerd
Ik ben astronaut in het dagelijks leven, Pim is een schuilnaamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:40 schreef JApieman het volgende:
Pim wat doe jij eigenlijk nu in het dagelijks leven en heet jij ook echt Pim?
Ik meende het.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben astronaut in het dagelijks leven, Pim is een schuilnaam
Nietes, hij deed eerst Geneeskunde maar toen moest ie hele lange dagen maken. In Limburg nog wel.quote:
wie deed er wat in belgie dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nietes, hij deed eerst Geneeskunde maar toen moest ie hele lange dagen maken. In Limburg nog wel.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nietes, hij deed eerst Geneeskunde maar toen moest ie hele lange dagen maken. In Limburg nog wel.
Ik studeerde BMW in België.quote:
Oke ik dacht dat je dat al gedaan had dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Ik studeerde BMW in België.
Volgend jaar ga ik met een beetje geluk geneeskunde studeren in Maastricht.
En ik heet geen pim
Ja kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat je dat al gedaan had dus.![]()
Lotingsstudie dan dus?
Oke, dan hangt het er ook van af hoe je je examens hebt afgerond toch? Bij die studie die ik wil doen ben je als je met een 8 gemiddeld bent geslaagd sowieso door een anders heb je verschillende lotingsklasses op je cijfers.quote:
aan de rug?quote:
Ja. Ik weet nog niet zeker of dat is wat ik wil trouwens hoor, maar ik heb me maar ingeschreven omdat ik toch moet loten.quote:
Zo leef ik al maanden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
over 3 weken heb ik geen school/werk/niks meer
Ik stond een 6,8 gemiddeldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, dan hangt het er ook van af hoe je je examens hebt afgerond toch? Bij die studie die ik wil doen ben je als je met een 8 gemiddeld bent geslaagd sowieso door een anders heb je verschillende lotingsklasses op je cijfers.
je wilt dus wel iets in de politiek doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja. Ik weet nog niet zeker of dat is wat ik wil trouwens hoor, maar ik heb me maar ingeschreven omdat ik toch moet loten.
Ja ik was er wel tevreden over, ik had zo'n beetje het moeilijkste profiel dat mogelijk wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Best nice nog, dan zit je in ieder geval niet in de laagste.
Ik weet het nog niet, vooral niet wat ik later wil worden, daarom ook deze studie. Het is een gedeelte geschiedenis, een gedeelte rechten, een gedeelte economie en een gedeelte politicologie dus je kan er alle kanten mee op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je wilt dus wel iets in de politiek doen?
Ligt er ook aan waar je goed in bent he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik was er wel tevreden over, ik had zo'n beetje het moeilijkste profiel dat mogelijk was
beta vakken liggen mij meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je goed in bent he.
En daarna?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
over 3 weken heb ik geen school/werk/niks meer
Goeiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:02 schreef Dimens het volgende:
Op de middelbare school hadden we zo'n grote pot met paracetamol tabletten. Althans, dat stond op de verpakking maar in werkelijkheid waren het gewoon placebo's. Bijna elke dag wel iemand in de klas met hoofdpijn en die ging dan even een paracetamol halen en bij de eerste slok werkte het al meteen.![]()
Het verschil tussen een echte paracetamol en die uit e grote pot was duidelijk te proeven. De echte paracetamol is veel bitterder en smeriger.
Mensen die denken dat ze hoofdpijn hebben.
Dat doe ik zelf liever. Lekker in m'n bed liggen en mezelf onder wrijven met geld, hmmm.quote:
Al die vieze mensen die eraan hebben gezeten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf liever. Lekker in m'n bed liggen en mezelf onder wrijven met geld, hmmm.
Ik haal ze vers van de pers bij de bank, zodat ik de eerste ben die ze vies mag maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Al die vieze mensen die eraan hebben gezeten.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik haal ze vers van de pers bij de bank, zodat ik de eerste ben die ze vies mag maken.
Ik doe dat meestal met massageolie ipv met geldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf liever. Lekker in m'n bed liggen en mezelf onder wrijven met geld, hmmm.
mailen naar info@donenad.nlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:07 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe kan ik solliciteren bij don en ad?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
serieus eh ik ga het gewoon proberen
[..]
heb je geen smaatjes?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb al 5 dagen niet meer gefapt
Ik word oud
Lekker dit soort dames verwennenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
in het begin misschien wel, maar na een tijdje krijg je de lekkere smatjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Lekker dit soort dames verwennen
[ afbeelding ]
Mag je een of andere koe neuken in een my little pony bed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
in het begin misschien wel, maar na een tijdje krijg je de lekkere smatjes
[..]
quote:
Ervaring of gewoon op wikipedia.nl gevonden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mag je een of andere koe neuken in een my little pony bed.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ervaring of gewoon op wikipedia.nl gevonden?
Ken ik niet en wil ik waarschijnlijk niet kennenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gewoon model andre als voorbeeld nemen dan moet het lukken
dat is die vent die tijdens films altijd dingen als ''oh wat lekker zeg'' ohhh wat geil'' zegtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ken ik niet en wil ik waarschijnlijk niet kennen
Fucking irritant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat is die vent die tijdens films altijd dingen als ''oh wat lekker zeg'' ohhh wat geil'' zegt
die ik je gister stuurde?quote:
jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:14 schreef JApieman het volgende:
Als mannelijke pornoster moet je gewoon je bek houden.
Ja, heb hem afgekeken zonet, wat een falers.quote:
Moest je soppen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, heb hem afgekeken zonet, wat een falers.Dat wijf krijgt hem er niet in, die kerel komt binnen 2 minuten
ik moest hard lachenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, heb hem afgekeken zonet, wat een falers.Dat wijf krijgt hem er niet in, die kerel komt binnen 2 minuten
Nee, ik zat de hele tijd te lachen, ze zetten die gast vet voor lulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |