SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een weissheid weer van je Levoquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:
Niet zien dat 'Love me back' een homoseksuele verwijzing is.
Is gewoon Iers voor 'heb mijn rug lief' dus gewoon kontseks. Vuige fag.
Jajaja... alsof jij niet jouw mieren in je holletje laat kruipen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:
Niet zien dat 'Love me back' een homoseksuele verwijzing is.
Is gewoon Iers voor 'heb mijn rug lief' dus gewoon kontseks. Vuige fag.
Ik breng enkel de kennis over die je nodig hebt. Je bent je eigen leraar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb een goede leraar, Dr. Weiss.
Israel kon niet stemmen hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef WammesWaggel het volgende:
RIP Hiawatta
Bedankt Israel voor het redden van de Turkse inzending
Denken dat invloed hebben alleen via stemmen kanquote:
Als er iets met toerkai misgaat dan krijgen die arme Israeliers de schuld, nu gaat het goed dus dan krijgen die bedenkers van Dana International van mij ook de terechte eerquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als er iets met toerkai misgaat dan krijgen die arme Israeliers de schuld, nu gaat het goed dus dan krijgen die bedenkers van Dana International van mij ook de terechte eer
Complottheorieën.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denken dat invloed hebben alleen via stemmen kan
De macht van Israël onderschatten
fools
Dat dachten de Nederlanders ook van Ayten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik verwacht voor het eerst wel wat punten van Israël dit jaar. Bonomo is Joods en zijn muziek lijkt erg op klezmer, dus het verkoren volk moet dat wel diggen.
Joanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat dachten de Nederlanders ook van Ayten.
Joany Franka Johanna Ayten Hazebroekquote:
Hetero'squote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik vroeg net aan mijn Israëlische buddies wat ze er van vonden. Blijkbaar volgt niemand het.
Er zullen vast wat Turken gestemd hebben, maar met alleen stemmen van Turken ga je het niet redden, hoe groot die diaspora ook is. Daarnaast was Joan's liedje niet echt muziek waarvan Turken houden. Turken houden meer van de muziek van landen als Griekenland, Armenië, Bosnië en Azerbeidzjan; staat dichter bij hun smaak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gierige Turken zitten op hun beltegoed als een Hollander op zijn stoel voor zijn caravanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Israël is dinsdag ook al uitgeschakeld. Vond ik eigenlijk wel een leuk nummer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik vroeg net aan mijn Israëlische buddies wat ze er van vonden. Blijkbaar volgt niemand het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |