SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een weissheid weer van je Levoquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:
Niet zien dat 'Love me back' een homoseksuele verwijzing is.
Is gewoon Iers voor 'heb mijn rug lief' dus gewoon kontseks. Vuige fag.
Jajaja... alsof jij niet jouw mieren in je holletje laat kruipen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:
Niet zien dat 'Love me back' een homoseksuele verwijzing is.
Is gewoon Iers voor 'heb mijn rug lief' dus gewoon kontseks. Vuige fag.
Ik breng enkel de kennis over die je nodig hebt. Je bent je eigen leraar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb een goede leraar, Dr. Weiss.
Israel kon niet stemmen hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef WammesWaggel het volgende:
RIP Hiawatta
Bedankt Israel voor het redden van de Turkse inzending
Denken dat invloed hebben alleen via stemmen kanquote:
Als er iets met toerkai misgaat dan krijgen die arme Israeliers de schuld, nu gaat het goed dus dan krijgen die bedenkers van Dana International van mij ook de terechte eerquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als er iets met toerkai misgaat dan krijgen die arme Israeliers de schuld, nu gaat het goed dus dan krijgen die bedenkers van Dana International van mij ook de terechte eer
Complottheorieën.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denken dat invloed hebben alleen via stemmen kan
De macht van Israël onderschatten
fools
Dat dachten de Nederlanders ook van Ayten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik verwacht voor het eerst wel wat punten van Israël dit jaar. Bonomo is Joods en zijn muziek lijkt erg op klezmer, dus het verkoren volk moet dat wel diggen.
Joanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat dachten de Nederlanders ook van Ayten.
Joany Franka Johanna Ayten Hazebroekquote:
Hetero'squote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik vroeg net aan mijn Israëlische buddies wat ze er van vonden. Blijkbaar volgt niemand het.
Er zullen vast wat Turken gestemd hebben, maar met alleen stemmen van Turken ga je het niet redden, hoe groot die diaspora ook is. Daarnaast was Joan's liedje niet echt muziek waarvan Turken houden. Turken houden meer van de muziek van landen als Griekenland, Armenië, Bosnië en Azerbeidzjan; staat dichter bij hun smaak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gierige Turken zitten op hun beltegoed als een Hollander op zijn stoel voor zijn caravanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Israël is dinsdag ook al uitgeschakeld. Vond ik eigenlijk wel een leuk nummer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik vroeg net aan mijn Israëlische buddies wat ze er van vonden. Blijkbaar volgt niemand het.
Heeft de schoonmaker goed gedaan. Ik hoop dat hij niet ontslagen word.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij heeft nu 12 hechtingen in zijn hoofd...
http://www.haberturk.com/(...)-bak-git-ve-12-dikis
Echt ik gun het hem zo, go stratenveger!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij heeft nu 12 hechtingen in zijn hoofd...
http://www.haberturk.com/(...)-bak-git-ve-12-dikis
Van de 18/19 landen per halve finale gaan er 10 door. Je hebt genoeg aan circa 55 punten. Als je nou 8 punten krijgt uit Turkije, Azerbaycan, Bosnië, België, Duitsland, Oostenrijk, Nederland en Zwitserland zit je daar al boven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er zullen vast wat Turken gestemd hebben, maar met alleen stemmen van Turken ga je het niet redden, hoe groot die diaspora ook is. Daarnaast was Joan's liedje niet echt muziek waarvan Turken houden. Turken houden meer van de muziek van landen als Griekenland, Armenië, Bosnië en Azerbeidzjan; staat dichter bij hun smaak.
Ik denk dat ze juist zichzelf had moeten blijven. De Ayten zonder tien kilo make-up en dat nutteloze zigeunergroepje was veel leuker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gierige Turken zitten op hun beltegoed als een Hollander op zijn stoel voor zijn caravan
Joan had gewoon een beetje Turkse moeten leren, een paar vloeiende zinnen zijn genoeg en naar ShowTV ofzo moeten gaan... om stemmen te winnen...
België, Oostenrijk, Zwitserland en Azerbeidzjan konden niet stemmen vandaag. Die hebben in de eerste halve finale al gestemd. Daarnaast kan Nederland niet op haar eigen lied stemmen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Van de 18/19 landen per halve finale gaan er 10 door. Je hebt genoeg aan circa 55 punten. Als je nou 8 punten krijgt uit Turkije, Azerbaycan, Bosnië, België, Duitsland, Oostenrijk, Nederland en Zwitserland zit je daar al boven.
Ik vond Sertab Erener, het jaar waarin we hadden gewonnen, en Manga ook goed.quote:
Dan begrijp je er geen drol van, ook niet leuk. Dan wint Engeland ieder jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Ayca het volgende:
Vind eigenlijk dat we met een Turks nummer mee zouden moeten.
En de rest van de landen ook in hun eigen taal, mja.
Begrijp het wel hoor, maar ik zou het leuker vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan begrijp je er geen drol van, ook niet leuk. Dan wint Engeland ieder jaar.
Hoe voelt dat dan, de EK winnen? Nooit gewonnen namelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef Ayca het volgende:
Kan me nog goed 2003 herinneren, was echt geweldig. Voelde voor mij net of we het EK voetbal hadden gewonnen
Je hebt gelijk dat alle landen niet in dezelfde halve finale vallen. Nederland mag niet op zichzelf stemmen, maar ik probeerde meer een algemene schets van de Turkse invloed te maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
België, Oostenrijk, Zwitserland en Azerbeidzjan konden niet stemmen vandaag. Die hebben in de eerste halve finale al gestemd. Daarnaast kan Nederland niet op haar eigen lied stemmen.
Sertab Erener had vooral een goede choreograaf en kleermaker. Het deuntje klonk ook wel goed, maar ze had haar winst meer te danken aan de hele show.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond Sertab Erener, het jaar waarin we hadden gewonnen, en Manga ook goed.
Ik kan veel bedenken, maar iets voelen wat ik nog nooit hebt gevoeld...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef Ayca het volgende:
Kan je vast wel zelf bedenken, niet zo moeilijk doen.
Het was ook uberspannend ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat alle landen niet in dezelfde halve finale vallen. Nederland mag niet op zichzelf stemmen, maar ik probeerde meer een algemene schets van de Turkse invloed te maken.
Zelfs als de Turkse stemmen onvoldoende zijn om door te gaan, verlenen ze wel een aanzienlijke bijdrage.
[..]
Sertab Erener had vooral een goede choreograaf en kleermaker. Het deuntje klonk ook wel goed, maar ze had haar winst meer te danken aan de hele show.
Het scheelde ook niet veel, in een nek-aan-nek-race met België wonnen we net op het eind met Belgische stemmen.
Wat is beter: je cultuur verloochenen en het ESC winnen;quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan begrijp je er geen drol van, ook niet leuk. Dan wint Engeland ieder jaar.
WK 2002 was wel geniaal spannend. Het doelpunt van Ilhan Manisz in de verlenging tegen Senegal waardoor we naar de halve finale gingen, staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik kan veel bedenken, maar iets voelen wat ik nog nooit hebt gevoeld...
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat dan, de EK winnen? Nooit gewonnen namelijk.
Ik zou niet weten wat ESC is, maar beide niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat is beter: je cultuur verloochenen en het ESC winnen;
of je cultuur omarmen, potentiële toeristen nieuwsgierig maken naar je cultuur en 3e worden (zoals in 97)
Hahah moest er wel even aan denken jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:37 schreef Bilge het volgende:
Voelden jullie ook hoe een Armeense ambtenaar zijn onderlip stukbeet toen de Karabakh horses als Azerbaycaans cultuurgoed werd aangeprezen? Die tussenfilmpjes waren sowieso geniaal.
Prachtig inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:37 schreef Bilge het volgende:
Voelden jullie ook hoe een Armeense ambtenaar zijn onderlip stukbeet toen de Karabakh horses als Azerbaycaans cultuurgoed werd aangeprezen? Die tussenfilmpjes waren sowieso geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |