abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2012 @ 17:54:01 #51
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_112132894
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:51 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
jouw ui bestaat in het echt _O_ _O-
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_112133087
Nieuwe reclamespot Dries Roelvink stelt wederom teleur.
pi_112133294
Een voorbeeld van bijeffecten van FOK!eritus
pi_112135522
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:54 schreef smitjew het volgende:

[..]

jouw ui bestaat in het echt _O_ _O-
ui :?
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 28 mei 2012 @ 19:39:22 #55
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_112136728
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

ui :?
User Icon
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:41:17 #56
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_112136821
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

ui :?
user icon :P
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  maandag 28 mei 2012 @ 19:43:13 #57
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_112136920
Robert M. Heeft nieuwe tactiek.
Tongring
pi_112138534
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:41 schreef smitjew het volgende:

[..]

user icon :P
:o
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_112139555
1:
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:43 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Robert M. Heeft nieuwe tactiek.
2:
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef elby1988 het volgende:
Nieuwe reclamespot Dries Roelvink stelt wederom teleur.
3:
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef Narcotical het volgende:
"Ik zal wel even een lach op je gezicht verven"
OegaBoegaBoogie ( 4 ) +4
GibsonLesPaul88 4
elby1988 ( 2 )+2
Waaghals 2
Narcotical ( 1 ) + 1
Sharko1985 1

PM is onderweg
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 28 mei 2012 @ 20:40:50 #60
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_112140020
Joepie :D



Uitslag morgenavond rond 20:30
Tongring
  maandag 28 mei 2012 @ 20:52:36 #61
308981 Narcotical
Best in the World
pi_112140620
Niet helemaal wat hij in gedachten had bij "The Axe Effect"
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  maandag 28 mei 2012 @ 21:09:05 #62
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_112141478
Slechts een man op kop en de rest van het peleton gaat het voor de wind.

[ Bericht 21% gewijzigd door Scuidward op 28-05-2012 21:15:08 ]
pi_112141682
Hoe harder jullie juichen, des te harder ik trap !!!
Ook in moeilijke tijden.
pi_112154584
in thailand weten ze wel wat groene stroom is
pi_112155579
Waarom blaast de wind me niet vooruit!?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:39:08 #66
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_112155637
Amnesty stelt vragen over onmensenlijke behandeling in Thaise gevangenissen. Volgens geruchten krijgen ze de hele dag scheten in het gezicht geblazen.
Where's me jumper?
pi_112155656
Ecologische manier van heethoofden afkoelen.
pi_112155670
Nederlandse noodhulp actie blijkt succesvoller dan gedacht.

[ Bericht 45% gewijzigd door Ga.aguyim op 29-05-2012 10:43:35 ]
pi_112155703
Jonge Maleisiër stelt gevangenen teleur door ontsnappingsplan in de verkeerde taal op z'n rug te tatoeëren.
pi_112155990
Windmolenpark in Thailand stelt wederom diep teleur.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:06:03 #71
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_112156513
please stop , your fanny smells !
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:37:18 #72
332676 OkkieTrooy
Het leven is geen krentenbol
pi_112157089
Gevangeniswezen dient gelucht te worden.
Waar de schakeling rookt, loopt de meeste stroom.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:46:10 #73
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_112186253
1:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:20 schreef supaoshi het volgende:
Windmolenpark in Thailand stelt wederom diep teleur.
2:
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Narcotical het volgende:
Niet helemaal wat hij in gedachten had bij "The Axe Effect"
3:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:53 schreef Sharko1985 het volgende:
in thailand weten ze wel wat groene stroom is
supaoshi ( 4 ) + 4
OegaBoegaBoogie 4
GibsonLesPaul88 4
Narcotical ( 3 ) + 2
Sharko1985 ( 2 ) + 2
elby1988 2
Waaghals 2

PM is onderweg :)
Tongring
pi_112186494
Morgenvroeg nieuw plaatje. :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:53:35 #75
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_112186807
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:49 schreef supaoshi het volgende:
Morgenvroeg nieuw plaatje. :)
wat moet ik nu de hele nacht :') ?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')