zijn "we" door?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
En...... dan kan ik nu naar bed
Truste![]()
Kutschip
Nope het schip heeft het 'golden ticket'quote:
ja, weet ik het, ik kijk die rommel niet.quote:
Nu zal ik altijd blijven twijfelen of ze niet "too sweet" bedoeld, als beschrijving van de foto erbij.quote:Naar het strand geweest..to sweat!!!
Dat hoor je pas laterder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, weet ik het, ik kijk die rommel niet.
Hoe laag zijn we geëindigd dan?
En ik vond haar liedje nog best leuk, vanochtend nog mee zitten zingenhehehehe
oh, lamequote:
De wekker is ook voor de tijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Keiveel wind hier, nog geen graad afgekoeld volgens m'n wekker.
de wekker/radio/ding op mijn werk geeft in de winter vaak 27 graden aan... en dat is het daar echt nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Keiveel wind hier, nog geen graad afgekoeld volgens m'n wekker.
assertiever zijn dan nu mag best, grenzen trekken, anders kun je altijd slaafje van welke baas dan ook blijven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef megamandy het volgende:
Ik net het verhaal van het werk tegen mij ma vertellen. Zegt ze, dalijk krijg je geen verlenging!Nou en denk ik dan, kan ik tenminste naar Eindhoven gaan voor een baan.
quote:
Ja maar, meestal klopt ie wel redelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de wekker/radio/ding op mijn werk geeft in de winter vaak 27 graden aan... en dat is het daar echt niet
Ooh dat ben ik ook juist. Daarom zei mijn ma dat ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
assertiever zijn dan nu mag best, grenzen trekken, anders kun je altijd slaafje van welke baas dan ook blijven.
Ik hoorde bij dwdd een stukje van hem bij die recordings?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik las bij terug lezen dat jullie Roel van Velzen goed vonden zingen???
Dat schreeuwende kaboutertje?![]()
![]()
![]()
Lekker knijpen met zijn piepstemmetje is wat hij altijd doet
Het is ook nog belachelijk warm en naar drukkend, vochtig warm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, meestal klopt ie wel redelijk.
Maar hoe tof zou het zijn om 'm in kabouterpak te heisen? Eurovisie hoef je toch niet te kunnen zingen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik las bij terug lezen dat jullie Roel van Velzen goed vonden zingen???
Dat schreeuwende kaboutertje?![]()
![]()
![]()
Lekker knijpen met zijn piepstemmetje is wat hij altijd doet
Nee dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe tof zou het zijn om 'm in kabouterpak te heisen? Eurovisie hoef je toch niet te kunnen zingen.
Niet gehoord/gezien en dat hou ik graag zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hoorde bij dwdd een stukje van hem bij die recordings?echt lelijk gezongen inderdaad.
Da's toch algemeen bekend?quote:
met zo'n kabouter plop pakje aan en de Frans Bauer Kabouter stemvervormerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe tof zou het zijn om 'm in kabouterpak te heisen? Eurovisie hoef je toch niet te kunnen zingen.
Was de eerste keer dat ik het keekquote:
Of het Danny Rook-pakje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met zo'n kabouter plop pakje aan en de Frans Bauer Kabouter stemvervormer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |