Dan is je airco stuk of staat te koudquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word vaak wat ziek van de airco lucht, en dan moeten we voor mij even een raampje open zetten voor frisse lucht terwijl de airco aanstaatOver zonde gesproken...
Hehequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef Schalks. het volgende:
http://dsc.discovery.com/(...)indows-minimyth.html
60 in de bbk is ook te hardquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zoeen die met 110 door de bebouwde kom scheurt?
Ik vind dat iedereen mag genieten van mijn keiharde kutmuziek. Helemaal BUMA vrij.quote:
/threadquote:
Oh best cool eigenlijkquote:
en hard remmenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan je alleen niet te hard over drempels.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:45 schreef remi1986 het volgende:
Ik heb geen airco .. maar wel arko (alle ramen kunnen open)
Sowieso is het voorzichtig rijden met een variabel zwaartepunt. Ook al zal het gewicht wel meevallen in die minilimoquote:
They see me trolling....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:19 schreef Geelman het volgende:
Raampie open, muziek net iets te hard en dan lekker rondcruisen in je Golfje!
quote:
Whirlpoolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan je alleen niet te hard over drempels.
quote:
Trollen? Zo rol ik gewoon.quote:
Chicks in redbull karretjes natspuiten met je supersoakerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]Ja het moet wel bubbelen en je moet een glas champagne in je hand hebben en een chauffeur hebben. Wat zal je dan het mannetje zijn bij stoplichten.
In een Golf met harde muziek en ramen naar beneden, je bent een pauper/tokkie/sjonnie/troll dus.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chicks in redbull karretjes natspuiten met je supersoaker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |