als ik de airco aandoe dan komen er bladeren via de airco naar binnen waaien. daarom.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef GalgenRad het volgende:
waarom zouden ze dat doen? je hebt toch gewoon airco?
Jij snapt het! Als de hoge heren in Den Haag alles in KLB in de kamer zoude behandelen was Nederland veel beter af.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef BlueMage het volgende:
Wat een problemen weer.Hier moeten absoluut kamervragen over gesteld worden!
![]()
MeiLiVos@speakersacademy.nl of anders via https://twitter.com/intent/user?screen_name=meilivosquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef BlueMage het volgende:
Wat een problemen weer.Hier moeten absoluut kamervragen over gesteld worden!
![]()
dan ben je pas echt pauper, maargoed, daar moet maar een ander topic voor komenquote:
Liever helemaal geen eerlijk gezegd. Ik heb ook airco in mijn auto maar dat er mensen zijn zonder lijkt me nou niet echt een klacht hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
dan ben je pas echt pauper, maargoed, daar moet maar een ander topic voor komen
Image gaat voor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef GalgenRad het volgende:
waarom zouden ze dat doen? je hebt toch gewoon airco?
wat een energie verspilling, de hoeveelheid extra weerstand weegt niet op tegen de 'kosten' van een airco
soberso heb ik een tankpas
je gaat toch niet langzamer dan 60km/uur rijden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Yngwie het volgende:
Bij lagere snelheden is het sowieso wel gunstiger om met ramen open te rijden... pas vanaf 60km/h of zo is het qua verbruik slimmer om met airco te rijden. Kwiwi's reactie over frisse lucht ipv muffere airco lucht is ook zeer zeker een goed argument
Ik word vaak wat ziek van de airco lucht, en dan moeten we voor mij even een raampje open zetten voor frisse lucht terwijl de airco aanstaatquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Yngwie het volgende:
Bij lagere snelheden is het sowieso wel gunstiger om met ramen open te rijden... pas vanaf 60km/h of zo is het qua verbruik slimmer om met airco te rijden. Kwiwi's reactie over frisse lucht ipv muffere airco lucht is ook zeer zeker een goed argument
Ja, maar jij bent fokking vet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Fokkingvet het volgende:
Mensen die met dit weer in hun auto rijden.
je hebt toch gewoon een fiets?
das eigenlijk wel een goeie tip, ga ik morgen proberenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:55 schreef Nobu het volgende:
Omdat warme wind in je bakkes, heerlijk. Uiteraard wel airco op de voetjes. Die paar extra liters zullen me aan mijn reet roesten.
Oh, jij bent er zoeen die met 110 door de bebouwde kom scheurt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
je gaat toch niet langzamer dan 60km/uur rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |