SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server: 176.9.1.88
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
Laatste 2 posts:quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef damirovic het volgende:
Komen er nog nieuwe co-op missies met expansions/dlc? Heb ze net uitgespeeld en vind het wel vetquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met de singleplayer![]()
Ik vond de co-op ook wel tof; de SP sla ik over, dat vond ik echt helemaal niks. Het was net alsof ze ervan uitgingen dat je rond de 12 jaar was en een iq van onder de 80 had.
Volgens mij zijn er hier niet zo bijster veel mensen die de co-op leuk vonden.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Coop vond ik eigenlijk wel tof.. Ik had voor ze de XP req voor die wapens hebben teruggeschroeft alles al unlockedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef ems. het volgende:
Ik vond de single player ook matig maar alsnog duizenden keren beter dan coop
Alleen kut dat er geen checkpoints in zaten.. Als je medespeler de laatste quicktime event verneukt ben je fuckedMaar verder wel tof imo.. Lekker hectisch. (wel op hard spelen, uiteraard!)
![]()
Eigenlijk niet. Hoewel ik het wel speelde vlak na de release.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef drumstickNL het volgende:
Zeker last van bugs en glitches gehad?
En uiteraard op Hard spelen. Maarja, dan is het de eerste keer misschien lastig maar de 2e keer alsnog een peulenschil
Conscience do cost.![]()
mwoah, wel enorm gelachen met die sniper missie. Die hebben we wel 10 keer over moeten doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hoewel ik het wel speelde vlak na de release.
En uiteraard op Hard spelen. Maarja, dan is het de eerste keer misschien lastig maar de 2e keer alsnog een peulenschil
"1, 2, 3 -.. schiet! Ja, ik heb ze! .. wacht had ik nou links of rechts?" -mission failed--|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mwoah, wel enorm gelachen met die sniper missie. Die hebben we wel 10 keer over moeten doen.
"1, 2, 3 -.. schiet! Ja, ik heb ze! .. wacht had ik nou links of rechts?" -mission failed-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
singleplayer
zodra ik m'n kop erbovenuitstak werd ie eraf geschoten.. terwijl m'n teammates (stuk of 20) lekker vrij overal heen konden hollenze schieten ook niemand raak...
co-op was wat beter maar nog steeds niet echt leuk..
co-op is af en toe nog best moeilijk.. ben halverwege blijven steken geloof ik..![]()
Heel erg herkenbaar idd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mwoah, wel enorm gelachen met die sniper missie. Die hebben we wel 10 keer over moeten doen.
"1, 2, 3 -.. schiet! Ja, ik heb ze! .. wacht had ik nou links of rechts?" -mission failed-
Eerst 5 keer met ReActive en daarna 5 keer met iekue ofzo. Uiteindelijk wel gehaald met iekue. Maar die missie is zonder TS eigenlijk niet te doen...![]()
Ik heb de missies voltooid met mijn teammaat 2 meter naast mequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef rubbels het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar idd.
Eerst 5 keer met ReActive en daarna 5 keer met iekue ofzo. Uiteindelijk wel gehaald met iekue. Maar die missie is zonder TS eigenlijk niet te doen...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Haha, dat kan natuurlijk ook...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb de missies voltooid met mijn teammaat 2 meter naast me![]()
![]()
Sp was wel aardig, wel nogal gescript op de irritante manier maar zeker niet totaal onspeelbaar.
Heeft me iig een paar uurtjes vermaakt voordat ik aan de multiplayer begonnen ben. Als er echter geen multiplayer bij had gezeten was het geen 40 euro waard geweest.
Co-op heb ik wel aardige ervaringen mee, vooral het ff samenspelen met mensen op ts om even een missie te doen was wel fijn. En mensen het in de neus wrijven als ze bij hoog en laag beweerden dat de co-op bagger was en totaal niet leuk nadien toch even te vragen of ze zich vermaakt hadden.
Met random strangers is het een hel, ook vanwege totaal geen communicatiemogelijkheden met je partner.
Van mij mogen ze wel weer een aantal coop missies uitbrengen. Maar dan moeten ze er wel fatsoenlijk tijd in steken.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik zat met mijn maat die 2 meter naast me zat, op TSquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef damirovic het volgende:
Ze mogen ook wel een chat in de co-op implementeren
Anders hoorde we elkaar niet door de koptelefoons
Degene waarmee ik de sniper missies deed zat ook direct naast mij maar dat mocht niet baten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb de missies voltooid met mijn teammaat 2 meter naast me-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Die "maat" is mijn broertje, en we spelen samen games sinds Super Mario Brosquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Degene waarmee ik de sniper missies deed zat ook direct naast mij maar dat mocht niet baten.![]()
Inmiddels weten we wel van elkaar hoe diegene speelt
Waarom volg ik deze nog niet
Gamertag is GabrielKnox voor de geinteresseerden.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Hihiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef JK het volgende:
Jezus, Auti!!! Bijna 8000 M26 kills... jij gaat echt als een dolle!
Heb je nog tips?De laatste 1000 kills gebruik ik alleen maar Mass, misschien dat dat ook nog wat uitmaakt?
Met Dart kom ik er ook wel hoor maar dat schijnt een bug te zijn ofzo![]()
![]()
Tip; Squad of Team Deathmatch op Bazaar of Noshar. En gewoon gaan als Rambo.. KD blijft toch wel positief. Dus niet proberen om zo min mogelijk dood te gaan maar er gewoon op af en knallen maar. Af en toe klein beetje campen ofzo.-weg-![]()
Ik ben benieuwd trouwens hoe dat gaat met dubbel XP, of de awards dan ook meetellen... dus een medal is dan 20.000 punten? Ik hoop het wel
-weg-![]()
Ik begrijp niet waarom dit weekend punten verdubbeld worden? Is het doel een hogere rank te krijgen? Ik zal er iig niet meer van gaan spelen dit weekend.fok you ja!![]()
Uitnodiging is verstuurd!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Kn0x het volgende:
Waarom volg ik deze nog niet
Gamertag is GabrielKnox voor de geinteresseerden.![]()
TDM en SQDM dus voor de M26. De Mass werkt in mijn ogen beter dan Dart. Ik gebruik altijd Mass, zodat ze al minder gaan zeuren.Alhoewel, afgelopen week heb ik het eerlijk gespeeld om nog wat unlocks te krijgen. Een medal zal dan idd wel 20.000 worden, ik denk gewoon dat de eindafrekening x2 gaat. Voor je het weet ben je rank 145.
Ik ga dit hele zonnige weekend spelen, dat ik met een witte bek dinsdag buiten kom.
Nee heb nog zat andere dingen te doen, maar zal wel even op het battlefield te vinden zijn. Uiteraard Metro.![]()
![]()
Voor mensen als Rubbels die nog niet alles unlocked hebben is het wel handig. Als je alles unlocked hebt is er inderdaad niet veel nutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef piere het volgende:
Ik begrijp niet waarom dit weekend punten verdubbeld worden? Is het doel een hogere rank te krijgen? Ik zal er iig niet meer van gaan spelen dit weekend.. Je moet wel de game waar je zit afmaken, anders wordt ut niet verdubbeld.
![]()
Maar het zal erop neer komen dat ik bijna alleen maar zal gaan M26 hoerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Voor mensen als Rubbels die nog niet alles unlocked hebben is het wel handig. Als je alles unlocked hebt is er inderdaad niet veel nut. Je moet wel de game waar je zit afmaken, anders wordt ut niet verdubbeld.
Ik wil dit weekend gewoon zoveel mogelijk puntjes/levels![]()
![]()
zucht......quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:49 schreef rubbels het volgende:
[..]
Maar het zal erop neer komen dat ik bijna alleen maar zal gaan M26 hoeren
Ik wil dit weekend gewoon zoveel mogelijk puntjes/levels![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Voor mensen als Rubbels die nog niet alles unlocked hebben is het wel handig. Als je alles unlocked hebt is er inderdaad niet veel nut. Je moet wel de game waar je zit afmaken, anders wordt ut niet verdubbeld.
Maar dan nog, ja dan unlock je alles 2 keer sneller. Leuk...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:49 schreef rubbels het volgende:
[..]
Maar het zal erop neer komen dat ik bijna alleen maar zal gaan M26 hoeren
Ik wil dit weekend gewoon zoveel mogelijk puntjes/levels
M26 heb ik nog nooit gebruikt. Ik maak me in Metro wel schuldig aan M320 en granaten. De rest met een ander wapen want ik houd van doorbreken en etteren
fok you ja!![]()
dag schattebouten, wanneer gaat double xp in? 'k ga zodirect ff beunen, eerst die origin update er maar eens doorheen kachelen![]()
Console players had a great time during our Double XP event the other week. Now, the time has come for our PC players to rank up faster.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:50 schreef andreas612 het volgende:
dag schattebouten, wanneer gaat double xp in? 'k ga zodirect ff beunen, eerst die origin update er maar eens doorheen kachelen
During Saturday and Sunday this weekend (May 26th-27th), every point you make gets doubled at the end of round!
If you want to know exactly how we calculate your Double XP, head to this forum post [battlelog.battlefield.com]. The gist of it is that double XP will be accrued across all ranked servers and matches on PC. Start and end times below.
Now tell your friends and let’s have a great 48 hours of gaming!
Starts Saturday 26th May
00:01 PDT
07:01 UTC
09:01 CET
Ends Sunday 27th May
23:59 PDT
06:59 UTC (Which is Monday 28th of May in this time zone)
08:59 CET (Which is Monday 28th May in this time zone)![]()
Ik mag dit weekend weer de verantwoordelijke papa uithangen, dus voor mij ook zeer beperkt speeltijd in het vooruitzichtquote:
Ik wacht even af wat het weer gaat doen, moet sowieso werken morgen, maar ik kijk zondag en maandag even aan. Als het net zo warm is als dat het nu is binnen (30c) dan denk ik dat ik deze eventjes oversla en lekker in de tuin of op de boulevard ga liggen.![]()
![]()
Morgen wordt em niet voor mij. Moet werken van 7.00 tot 18.00 (mag niet eens van de wet :p)
En zondag ben ik van de partij voor wat no-life Canals TDM punten hoeren :p![]()
Hoezo mag dat niet dan, ben je nog geen 16?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef rubbels het volgende:
Morgen wordt em niet voor mij. Moet werken van 7.00 tot 18.00 (mag niet eens van de wet :p)
En zondag ben ik van de partij voor wat no-life Canals TDM punten hoeren :p
Ik werk van 7-19/20u.
Ach met deze temperaturen thuis ben ik toch liever aan het werk dan dat ik thuis zit![]()
![]()
Ik zat er nog aan te denken om een airco aan te schaffen maar goed. Die single units maken lawaai en als ik ergens niet tegen kan is het wel lawaai. Leuk dat de kamer lekker op temperatuur is maar als je de hele tijd aan het geluid zit te ergeren heb je er ook niet veel aan.
Wil eigenlijk een split unit aanschaffen, maar ja, ik werk juist lange dagen om andere dingen te kunnen aanschaffen en andere dingen te kunnen aflossen en om dan +/-500e af te tikken voor een airco vind ik een beetje zonde.
Heb vandaag besloten om voorlopig mijn doordeweekse vrije dag op te geven en zolang het warm blijft 6 dagen p/w te gaan werken. Heb ik ook geen airco nodig want dan ben ik er toch zelden. En als ik dan thuis ben ben ik zo brak dat ik toch wel kan slapen![]()
![]()
500e voor een splitunit? Volgens mij heb je ze al voor 300. Hier zat ie al in het huis toen ik het kocht, dat scheelt. Maar ik moet zeggen dat hij nu niet aan staat hoor.. staat maar weinig aan, vreet stroom.En ook bij een splitunit hoor je nog de ventilator draaien. Wat er buiten aan herrie is hoor ik gelukkig niet. Maar op echt hete dagen is het best lekker om zo even af te koelen.
Maar ook een gewone ventilator werkt best wel.. en anders ff onder een kouwe douche springen.
Maar BF3 helpt niet tegen de temperatuur te verlagen, want hier begint die videokaart dan lekker te loeien.![]()
Ben 17, maar dacht niet dat ik al dagen van 11 uur mocht maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:51 schreef Re.active het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet dan, ben je nog geen 16?
Ik werk van 7-19/20u.
Ach met deze temperaturen thuis ben ik toch liever aan het werk dan dat ik thuis zit
Temperatuur maakt toch niks uit voor mij. Zowel werken als bf3 spelen doe ik binnen ;p![]()
BF3 is down![]()
Iemand anders ook last van?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |