abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111989194

Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.

Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.

Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! TS server: 176.9.1.88

BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK

Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon
SPOILER: Fok! spelers
Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
pi_111989322
Laatste 2 posts:

quote:
18s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef damirovic het volgende:
Komen er nog nieuwe co-op missies met expansions/dlc? Heb ze net uitgespeeld en vind het wel vet :D
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik moet nog beginnen met de singleplayer :')
pi_111991941
Ik vond de co-op ook wel tof; de SP sla ik over, dat vond ik echt helemaal niks. Het was net alsof ze ervan uitgingen dat je rond de 12 jaar was en een iq van onder de 80 had.

Volgens mij zijn er hier niet zo bijster veel mensen die de co-op leuk vonden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_111992010
Ik vond de single player ook matig maar alsnog duizenden keren beter dan coop :P
Conscience do cost.
pi_111992096
Zeker last van bugs en glitches gehad?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_111992137
Ik vond zowel campaign als co-op zeer nice!
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:05:07 #7
97079 Jeff89
Conquer All
pi_111992297
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef ems. het volgende:
Ik vond de single player ook matig maar alsnog duizenden keren beter dan coop :P
Coop vond ik eigenlijk wel tof.. Ik had voor ze de XP req voor die wapens hebben teruggeschroeft alles al unlocked :)
Alleen kut dat er geen checkpoints in zaten.. Als je medespeler de laatste quicktime event verneukt ben je fucked :') Maar verder wel tof imo.. Lekker hectisch. (wel op hard spelen, uiteraard!)
pi_111993004
quote:
11s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef drumstickNL het volgende:
Zeker last van bugs en glitches gehad?
Eigenlijk niet. Hoewel ik het wel speelde vlak na de release.

En uiteraard op Hard spelen. Maarja, dan is het de eerste keer misschien lastig maar de 2e keer alsnog een peulenschil 8-)
Conscience do cost.
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:30:11 #9
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_111994667
singelplayer wat is dat???
doe ik niet meer aan :P
pi_111996436
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Hoewel ik het wel speelde vlak na de release.

En uiteraard op Hard spelen. Maarja, dan is het de eerste keer misschien lastig maar de 2e keer alsnog een peulenschil 8-)
mwoah, wel enorm gelachen met die sniper missie. Die hebben we wel 10 keer over moeten doen. :D
"1, 2, 3 -.. schiet! Ja, ik heb ze! .. wacht had ik nou links of rechts?" -mission failed-
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_111996775
quote:
11s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

mwoah, wel enorm gelachen met die sniper missie. Die hebben we wel 10 keer over moeten doen. :D
"1, 2, 3 -.. schiet! Ja, ik heb ze! .. wacht had ik nou links of rechts?" -mission failed-
Herkenbaar _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_111997115
singleplayer :')

zodra ik m'n kop erbovenuitstak werd ie eraf geschoten.. terwijl m'n teammates (stuk of 20) lekker vrij overal heen konden hollen :') ze schieten ook niemand raak...

co-op was wat beter maar nog steeds niet echt leuk..

co-op is af en toe nog best moeilijk.. ben halverwege blijven steken geloof ik..
pi_111998184
quote:
11s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Heel erg herkenbaar idd.
Eerst 5 keer met ReActive en daarna 5 keer met iekue ofzo. Uiteindelijk wel gehaald met iekue. Maar die missie is zonder TS eigenlijk niet te doen...
pi_111998548
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef rubbels het volgende:

[..]

Heel erg herkenbaar idd.
Eerst 5 keer met ReActive en daarna 5 keer met iekue ofzo. Uiteindelijk wel gehaald met iekue. Maar die missie is zonder TS eigenlijk niet te doen...
Ik heb de missies voltooid met mijn teammaat 2 meter naast me :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_111998663
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Haha, dat kan natuurlijk ook... ;)
  donderdag 24 mei 2012 @ 23:24:39 #16
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_111999735
Sp was wel aardig, wel nogal gescript op de irritante manier maar zeker niet totaal onspeelbaar.
Heeft me iig een paar uurtjes vermaakt voordat ik aan de multiplayer begonnen ben. Als er echter geen multiplayer bij had gezeten was het geen 40 euro waard geweest.

Co-op heb ik wel aardige ervaringen mee, vooral het ff samenspelen met mensen op ts om even een missie te doen was wel fijn. En mensen het in de neus wrijven als ze bij hoog en laag beweerden dat de co-op bagger was en totaal niet leuk nadien toch even te vragen of ze zich vermaakt hadden.
Met random strangers is het een hel, ook vanwege totaal geen communicatiemogelijkheden met je partner.

Van mij mogen ze wel weer een aantal coop missies uitbrengen. Maar dan moeten ze er wel fatsoenlijk tijd in steken.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_112000334
Ze mogen ook wel een chat in de co-op implementeren :')
pi_112000562
quote:
18s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef damirovic het volgende:
Ze mogen ook wel een chat in de co-op implementeren :')
Ik zat met mijn maat die 2 meter naast me zat, op TS :')

Anders hoorde we elkaar niet door de koptelefoons _O-
pi_112000626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Degene waarmee ik de sniper missies deed zat ook direct naast mij maar dat mocht niet baten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112000771
quote:
11s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Degene waarmee ik de sniper missies deed zat ook direct naast mij maar dat mocht niet baten.
Die "maat" is mijn broertje, en we spelen samen games sinds Super Mario Bros ;)

Inmiddels weten we wel van elkaar hoe diegene speelt :)
  donderdag 24 mei 2012 @ 23:43:01 #21
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_112000891
Waarom volg ik deze nog niet :')
Gamertag is GabrielKnox voor de geinteresseerden.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:24:38 #22
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_112015484
Jezus, Auti!!! Bijna 8000 M26 kills... jij gaat echt als een dolle!
Heb je nog tips? ;)
pi_112015907
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef JK het volgende:
Jezus, Auti!!! Bijna 8000 M26 kills... jij gaat echt als een dolle!
Heb je nog tips? ;)
Hihi :D De laatste 1000 kills gebruik ik alleen maar Mass, misschien dat dat ook nog wat uitmaakt?
Met Dart kom ik er ook wel hoor maar dat schijnt een bug te zijn ofzo O-) :s)
Tip; Squad of Team Deathmatch op Bazaar of Noshar. En gewoon gaan als Rambo.. KD blijft toch wel positief. Dus niet proberen om zo min mogelijk dood te gaan maar er gewoon op af en knallen maar. Af en toe klein beetje campen ofzo.
-weg-
pi_112015969
Ik ben benieuwd trouwens hoe dat gaat met dubbel XP, of de awards dan ook meetellen... dus een medal is dan 20.000 punten? Ik hoop het wel :9
-weg-
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:50:18 #25
27929 piere
doe mij maar bier
pi_112016356
Ik begrijp niet waarom dit weekend punten verdubbeld worden? Is het doel een hogere rank te krijgen? Ik zal er iig niet meer van gaan spelen dit weekend.
fok you ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')