Tortilla's zijn in mijn eentje net zo lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dan kom ik ook nooit bij je eten. Ik praat net zoals Britt .
Maar met mij vast veel lekkerder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tortilla's zijn in mijn eentje net zo lekker.
goedenavendquote:
Uft past er ook nog inquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit wat in.Vooruit dan maar. Aangezien ik al heel lang niet in een bad heb gelegen.
Dan zal ik niet kunnen ophouden met grinnikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dan kom ik ook nooit bij je eten. Ik praat net zoals Britt .
Ik denk dat ik weet welkequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde nu een opmerking maken maar ik laat het.
ah chilllquote:
En ik word er door FOK!kers al zo meegepest. Steven van het weekend zei ook continu Britt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan zal ik niet kunnen ophouden met grinniken
Aiiii ik ben nu nieuwsgierig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde nu een opmerking maken maar ik laat het.
blijf nog maar even nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ah chilllDat is een deal
[..]
En ik word er door FOK!kers al zo meegepest. Steven van het weekend zei ook continu Britt.
[..]
Aiiii ik ben nu nieuwsgierig.
M'n mannetje?quote:
Mij lijkt het geweldig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik word er door FOK!kers al zo meegepest. Steven van het weekend zei ook continu Britt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |