Ja, maar dat is geen argument. Elk jaar staat de finale vol met matig zingende, niet-toonvaste zangeressen. Joan had daar prima tussen gepast.quote:
Ik ging ook af op die eerste indruk. Maar volgens mij, gaat er dan toch iets mis in de presentatie, als je de rest van het verhaal ergens anders moet wegplukken. Dat verhaaltje moet meteen al duidelijk worden gemaakt, en niet ergens anders, achteraf. Het is een wezenlijk onderdeel van het liedje. Zonder dat, zie je enkel een jonge vrouw met een indianentooi en snap je werkelijk de ballen ervan, wat ze daar in die outfit staat te doen. Het slaat dan werkelijk nergens op. Het is juist het verhaaltje erachter, wat het allemaal op zijn plaats brengt. En dat ontbreekt hier.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het jammere is dat de doorsnee kijker niet opzoek gaat naar dat verhaaltje erachter. Die gaat gewoon af op eerste indruk.
quote:Turkish douze was not enough for her obviously.
Posted by Ali on 25 May, 00:54:47
Commentator said: "Here's Ayten Kalan to represent Holland!"![]()
Argument voor wat? Ik zeg alleen dat ze slecht gezongen heeft en verbind daar voor de rest niets aan.quote:
twitter:paulsiteur twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 01:43:49Hoe lief: @jan_smit brengt een serenade voor @JoanFranka
reageer retweet
Als zelfs dat al niet genoeg wasquote:
Echt niet? Ik vond het toch wel zwak, vergeleken met eerdere performances....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:24 schreef hole1988 het volgende:
aan de Jury Repetitie heeft het niet gelegen wat mij betreft.
Achja, volgend jaar weer een nieuwe kansquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zag er ook wel ziekjes uit, heel bleek, vlak, mat.... ik kan Europa niks verwijten in elk geval
Tijdens NSF was ze vocalistisch het beste. Maar aan de jury repetitie heb ik niks aan te merken op de eerste paar zinnen na dan. Tijdens de show van vanavond was het gewoon niet best, maar dat kunnen we van meerdere acts zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt niet? Ik vond het toch wel zwak, vergeleken met eerdere performances....
Het verschil zit 'm echt in de voorrondes. Nederland wilt er de laatste jaren in 1 avond, lees 1,5 uur, vanaf zijn. Terwijl Noorwegen net als Zweden een groots opgezette voorronde heeft. Melodi Grand Prix heet het dacht ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goed...ze zong niet goed. Maar dit was stukken beter dan de vorige jaren, en er zijn absoluut anden doorgegaan die slechter zijn. Maar de vraag blijft, waarom lukt het een klein land als Noorwegen wel om binnen een paar jaren een winnaar te sturen, en nu weer een hele sterke inzending te hebben, en ons....niets?
Ja he.quote:
Ja, jezus zeg, kijk je voor het eerst? Als grootste financiele contributors staan een aantal landen altijd in de finale. Spanje, Frankrijk, engeland, duitsland en Italie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zijn er landen die direct in de finale zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Ja, de landen die veul geld betalen voor het ESFquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zijn er landen die direct in de finale zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |