Weet het. Verwacht het ook. Ligt voor de hand.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef grazz het volgende:
Thanks.
Ik baal zo he..nu gaan we weer dat gebash krijgen op Joan, op het songfestival... ik zal het toch wel verdedigen, net als elk jaar, maar dit is gewoon k*t..ik vnd het vooral k*t voor Joan, Vind haar zo'n leuk mens.
Thanksquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Voor de Facebook'ers: http://www.facebook.com/E(...)ts/10150914806608007
Hier staan echt heel veel verontwaardigde reacties dat Nederland (en ook Slovenië) niet door is... Echt waar, dit jaar zijn we gewoon genaaid. Joan was veel beter dan de Nederlandse nummers van 2009 t/m 2011.
En een tip voor volgend jaar:
[..]
Litouwen door laatste plaats, als Litouwen in de finale in het begin zit wordt Litouwen laatste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:24 schreef Drrk het volgende:
Bah, om depressief van te worden. Malta en Litouwen door?!
Dat schijnt dus beleid te zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef DUK het volgende:
Turkije als laatste door. Echt lachwekkend..
Die spanning faken ook...
Maar kies dan een ander land. Dit was zo duidelijk dat het genant was. Sowieso is de hele presentatie om te huilen zo slechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat schijnt dus beleid te zijn.
Toch wel jammer, random zou leuker zijn wmb.
Ik vind dat laatste ook wel een beetje de charme van het festivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar kies dan een ander land. Dit was zo duidelijk dat het genant was. Sowieso is de hele presentatie om te huilen zo slecht
Is ook wel weer zo natuurlijk. Slechte presentatoren horen er bijquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat laatste ook wel een beetje de charme van het festival
Het 'spannend' maken van de stemmen overigens niet....
The Hump vind ik ook erg mooi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:55 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nu volledig voor The Hump (en voor Denemarken).
Volgens mij kom je er dan pas achter hoe populair het festival eigenlijk isquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef TheVulture het volgende:
En ik ben echt benieuwd wat er nu in NL gebeurt... het zou me niet verbazen als de stekker eruit gaat en we volgend jaar niet meer meedoen
Landverrader!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Toen er nog één envelop over was, hoopte ik op Slovenië.
Landverrader and proud of it.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:02 schreef alors het volgende:
Toen Macedonie en Litouwen erin zaten wist ik genoeg![]()
Ik ben ook wel benieuwd wat de TROS nu gaat doen. Het zou mij niet verbazen als ze nu denken dat ze zoals de hele Balkan een tergende ballad in eigen taal moeten insturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat begrijp ik dus echt niet.. Waarom zijn de Azeri`s en de Turken nou zo `close` ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef DUK het volgende:
Die hele zaal ritmisch 'Turkiye, Turkiye'....en dan bam...
Lachwekkend gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |