En ik dan? haat je mij ofzo? wat is deze....quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Wietparkiet en kingtoppie ook wel, en gianni61
Maar jij bent een parkiet zei je vorige keerquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En ik dan? haat je mij ofzo? wat is deze....
En ik ben altijd zo aardig voor je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
rosepetals, Meloewa, sinosappel = FOK!sters
K-Cash, 2Happy4U, henkie94, Dimens = FOK!ers.
Ik zei ik ben GEEN parrekiet toch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jij bent een parkiet zei je vorige keer
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
rosepetals, Meloewa, sinosappel = FOK!sters
K-Cash, 2Happy4U, henkie94, Dimens = FOK!ers.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En ik ben altijd zo aardig voor je.
Niet waarquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik zei ik ben GEEN parrekiet toch.
Wanneer dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En ik ben altijd zo aardig voor je.
Dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, jij wel, je bent wel altijd lief
Oh ben je hem?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Die ene keer met K-cash
of was ik toen nog op Eerste10uurVrij?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
Smitjew, APA, A-J, Lonaa, Mono denk ik ook wel
quote:
Wie is frank?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ehm...
Dalando
Sanderr..
Ehmm wie nog meer...
Opzich ook wel met Frank.
Zak die je bent.quote:
Sanderr is echt een kneus joh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ehm...
Dalando
Sanderr..
Ehmm wie nog meer...
Opzich ook wel met Frank.
soort zoekt soortquote:
Ik sta erbijquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Al mijn FOK! vriendjes. Met sommige weet ik al dat ik met ze kan opschieten aangezien ik ze al eens heb ontmoet.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik sta erbij
Tranen van blijdschap en alles.
[..]
Ik sta er niet bij
Tranen van verdriet en alles.
alleen jammer dat mijn internet uitviel anders zag je mijn skills(storm)quote:
[..]
Ik sta erbij
Tranen van blijdschap en alles.
quote:
Geen probleem.quote:
Aaaaaaight boks vriend. Wakker worden bij onbekende G's, sowieso kleppie die avond daarvoor. Makkelijk praats makkelijk spittings alles je WAIT het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef smitjew het volgende:
opzich kan ik met iedereen opschieten maakt niet uit wie , ben wel eens thuis gebracht door onbekende lui en wakker geworden bij vaage lui.
ben makkelijk in omgang
ja toch , elke plek matties jeweet zullef respeptquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Weka het volgende:
[..]
Aaaaaaight boks vriend. Wakker worden bij onbekende G's, sowieso kleppie die avond daarvoor. Makkelijk praats makkelijk spittings alles je WAIT het.
Een UI veranderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Skillstorm het volgende:
Ik denk er trouwens aan een nieuwe UI te nemen maar blijven bij je oude originele UI is toch wel baas.
Met een gozer naar Parijs gaan, ben je gay of wat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef einzeinz het volgende:
Met Smitjew zou ik gewoon zuipen, zuipen en nog eens zuipen en gewoon ckickies hosselen.
Lekker wakker worden ergens in een parkje in Parijs en meteen weer begonnen lol maken en zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een vent naar Parijs - de stad van de liefde - om daar met z'n tweeën wakker te worden in een parkje? Ik vind het een griezelig verhaal, ruggenridder die je d'r bent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef einzeinz het volgende:
Met Smitjew zou ik gewoon zuipen, zuipen en nog eens zuipen en gewoon ckickies hosselen.
Lekker wakker worden ergens in een parkje in Parijs en meteen weer begonnen lol maken en zuipen
Nee, want in Nederland heb je ze natuurlijk allemaal al gehad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef einzeinz het volgende:
Of Londen!
In ieder geval gewoon lekker buitenland en mokkels hosselen. Gaan we echt niet in Nederland ofzo doen.
Trouwens zijn er wel nog leuke FOK!kers en zijn het niet allemaal zolderkamernerds.
ik kan lullen als brugman in het duits engels en un petite fransquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef einzeinz het volgende:
Of Londen!
In ieder geval gewoon lekker buitenland en mokkels hosselen. Gaan we echt niet in Nederland ofzo doen.
Trouwens zijn er wel nog leuke FOK!kers en zijn het niet allemaal zolderkamernerds.
Waar woon jij dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef EmTheBest het volgende:
Dimens, want hij woont ook in Zoetermeer
Ik voel me beledigd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef Dalando het volgende:
Dimens, Monopoly, Spaghettivreter, Flips, DV, BBQSausage
Ik dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Compliment het volgende:
Smitjew en fokbaas lijken me wel bazen.
Is goed hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Plastic_zak het volgende:
aj gaan wij ook een keertje chillen?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik had het over bazen, jij bent een bazin.
Parkje checkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso met mijn allochtonenmatties Weissman en ou.s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |