zo mooi topic om weer proberen aan te sluiten.
Son, bijna verlof! Wauw, lekker zeg. Dat is nou iets waar ik echt naar uit ga kijken! En ik ga proberen 6 maanden verlof te krijgen met wat ouderschapsverlof (=duur) en vakantiedagen.
Mangostine, fijn als het maar een contactbloeding is.
Hier geen last van dikke enkels, maar hee, wat niet is kan nog komen he. Ben wel heel benieuwd hoe ik het, in augustus, met 20 weken op de camping in Zuid Frankrijk vind. En ik ben enorm bang voor een zwangerschapsmasker, kan je daar gewoon tegen smeren?
Gister weer 3D echo gehad, was weer tof. De mini zit in het 'kippenstadium' met beentjes en armpjes maar nog geen handen en voeten. En hij bewoog!! Ben nu pas 8 weken 4 dagen, tijd kruipt vind ik.
Wat betreft rustig aan doen tijdens zwangerschappen, dat ken ik dus echt niet. Ik kan me dan ook niet voorstellen hoe het is om in een vroeg stadium (dus voor het enorme buikstadium) stappen terug te doen. Las ook ergens dat je vanaf het begin van de zwangerschap niet meer dan 10 kilo mag tillen

Vorige zwangerschap heb ik helemaal niets gelaten en ben twee keer verhuisd en huis gedeeltelijk verbouwd, toen nergens last van gehad. Ben wel benieuwd hoe dat nu gaat, de enorme vermoeidheid wordt al minder gelukkig en ik kijk uit naar veel energie en leuke dingen doen.