abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111981668
Zwangerschap & geboorte deel 966

02 juni: thistleweed
12 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

04 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 24-05-2012 19:46:38 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111981700
Ik sloot em hiermee:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Mango, gewoon bellen als je je zorgen maakt hoor! Daar is je vlos voor! :*
Nog wijzigingen voor de OP? Roep maar :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111981719
Ik heb gisteren een lijstje gekregen met wanneer je naar de VK moet bellen. Bloedverlies staat daar ook bij. Ik zou altijd bellen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111981844
Ik heb de indruk dat het een contactbloeding is. Het waren maar een paar druppels. En de baby is gewoon druk.
Dus ik maak me nog geen zorgen, maar hou het wel ff in de gaten. Thanks :*
pi_111981949
Hi, kun je mijn datum veranderen in 12 juni? Weet nu even niet wie het was met bloed. Als je zorgen maakt bellen!

Hier weer goed gekeurd door de vk. Bloeddruk wel wat omhoog gegaan, maar binnen de norm. Wel moet ik voor de zekerheid toch maar een liggingsecho.
pi_111982504
Zo vandaag weer een dagje gewerkt (enige dag deze week ;)). Gewoon nog maar 4 dagen werken, of eigenlijk 3,5 dag.
En wat een warmte binnen pfff.
Nu lekker buiten. Voeten zijn wel iets dikker, maar niet extreem gelukkig

Enfermera, stom van je coördinator zeg. En goed aan jezelf en baby denken hoor!

Mango ook al bloedverlies, bah. Idd als je t niet vertrouwd gewoon bellen!
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:21:52 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111984046
Mango fijn :* daar gaan we maar vanuit idd! :*

Adesse fijn dat alles goed was :) Zijn ze bang dat ie in stuit ligt dan?

Sonnetje: Thx :* idd ja! :) Zo, dus jij hebt ook al snel verlof?? Lekker!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111986048
Sorbo jij past nog slippers!!! En nog mooie ook! *ik is jaloers!*

Kenkels whehe, grappig... Not :P

Kersjes wat een rotopmerkingen van de moeder van je baas zeg. Waar bemoeit ze zich mee! Alsof 'ziekgemeld' meteen betekend dat je er bleek/misselijk/beroerd uit moet zien! Zet het maar snel van je af hoor, stom mens!

Mango als je je zorgen maakt gewoon je vk bellen. :*

Bah, sorry hoor maar ik vind dit weer nu echt even niet leuk. Ik ben er wel weer klaar mee. Kan het niet gaan vriezen ofzo?
pi_111986570
Heuj Bijtje }:| niks niet vriezen! Ga even in de koelkast zitten? :P
pi_111986747
*O* zo mooi topic om weer proberen aan te sluiten.

Son, bijna verlof! Wauw, lekker zeg. Dat is nou iets waar ik echt naar uit ga kijken! En ik ga proberen 6 maanden verlof te krijgen met wat ouderschapsverlof (=duur) en vakantiedagen.

Mangostine, fijn als het maar een contactbloeding is.

Hier geen last van dikke enkels, maar hee, wat niet is kan nog komen he. Ben wel heel benieuwd hoe ik het, in augustus, met 20 weken op de camping in Zuid Frankrijk vind. En ik ben enorm bang voor een zwangerschapsmasker, kan je daar gewoon tegen smeren?

Gister weer 3D echo gehad, was weer tof. De mini zit in het 'kippenstadium' met beentjes en armpjes maar nog geen handen en voeten. En hij bewoog!! Ben nu pas 8 weken 4 dagen, tijd kruipt vind ik.

Wat betreft rustig aan doen tijdens zwangerschappen, dat ken ik dus echt niet. Ik kan me dan ook niet voorstellen hoe het is om in een vroeg stadium (dus voor het enorme buikstadium) stappen terug te doen. Las ook ergens dat je vanaf het begin van de zwangerschap niet meer dan 10 kilo mag tillen :o Vorige zwangerschap heb ik helemaal niets gelaten en ben twee keer verhuisd en huis gedeeltelijk verbouwd, toen nergens last van gehad. Ben wel benieuwd hoe dat nu gaat, de enorme vermoeidheid wordt al minder gelukkig en ik kijk uit naar veel energie en leuke dingen doen. *O* *O*
pi_111986864
Smeren is sowieso goed, maar vorige keer heb ik het toch gekregen, ondanks super goed smeren en zon in mijn gezicht vermijden ;) neem een hoedje ofzo mee! Dit keer vergeet ik steeds te smeren, heb al meer zon meegepakt dan de vorige keer en nagenoeg niks nu! O+
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:11:19 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111986972
Iemand een
?
:Y)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111987051
Sonnetje fijn dat je bijna verlof hebt!

En sterrenmunt .. tja ik denk: zolang het goed voelt is het okay, toch?

Ik meende hier met hemelvaart ook van alles te doen maar 's avonds werd ik terug gefloten door mijn lijf .. Nou prima, maar anders ga ik ook gewoon door.
Je lijf zal het denk ik wel aangeven als je een stapje terug moet doen.
pi_111987145
Nou enfermera, doe maar! Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
pi_111987423
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
Eehm, fascinerend :?
pi_111987969
Dat bedoel ik, geen idee wanneer mijn lichaam me terugfluit. Ik heb wel eens ergens last van maar nooit op een dusdanige manier dat mijn lichaam zegt 'doe eens niet meer'. Daarbij zit het ook niet in me, het heeft ook wel met mijn opvoeding te maken hoor. Ik ga alleen lekker op tijd naar bed, heerlijk, I love slapen. Helaas heeft de oudste dat gen niet van mij ge-orven.

Gerbera, ik smeer dochters zonnebrand op gezicht, de rest van mijn lichaam kan toch met gewone creme? Ga ook een strohoedje scoren bij de H&M maar ben bang dat die door dochter wordt ingepikt ;)
pi_111988128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Eehm, fascinerend :?
tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weet ;) ). Geen idee of het waar is. Heb er niet naar gezocht, zelf last van lage bloeddruk.
pi_111988399
Sinds een week of wat merk ik dat ik meer moeite krijg met het lopen met zware dingen, ik kan m'n buikspieren niet meer echt inzetten voor steun volgens mij.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef sterrenmunt het volgende:

[..]

tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weet ;) ). Geen idee of het waar is. Heb er niet naar gezocht, zelf last van lage bloeddruk.
Dan denk ik dat die collega last heeft van een klok-klepel probleem, misschien dat er in sommige roomijssoorten zout zit - ik zou het zo niet weten - maar in waterijs in ieder geval niet.
pi_111988595
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes en mijn bloeddruk is constant 110/75 of zelfs lager :')
pi_111988743
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes en mijn bloeddruk is constant 110/75 of zelfs lager :')
hahaha, nou lulverhaal de wereld uitgeholpen dus.
Fijn voor iedereen hier die van ijsjes houdt (ehm wie niet?) :9~
pi_111988864
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes
Je moet die houten stokjes ook uitspugen ;)
pi_111988934
Serieus :o is de oplossing zó simpel? :o
pi_111989133
@enferma ze kon het niet echt goed voelen. Vorige week wist ze het zeker en nu niet omdat er een gedeelte achter m'n rib zat. Dus voor de zekerheid :) ach kunnen we haar nog een keer bekijken.
pi_111989695
:W

Hallo dames,

Ik kom nog even een foto spammen want dat was nog niet gebeurd, en dan ga ik door naar het babytopic. Allemaal heeeeel veel succes straks met de bevalling en even voor degenen die ook voor het eerst gaan bevallen: echt waar het is het allemaal waard :Y O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop verder voor jullie dat het nog een beetje vol te houden is met dit weer en dat jullie enkels niet al te vol zitten met vocht ;(
pi_111989832
Covie, wat een beauty! O+

ik ga chillen in bed, trusten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')