Doe ik eens meelevendquote:
Heren afdeling van de C&Aquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Waar zou ik een goedkopen spijkerbroek kunnen kopen? C&A?
Ik denk dat ik nog 1 spijkerbroek koop, en nog 1 kortere broek achtig ding en dat het daarmee goed is.
Gezien mijn afvaltraject ook eens een keer van start kan gaan.
Ja maar passen is met maat 40+ wel handig hoor. Broeken bestel ik ook nooit, tenzij een model wat ik al heb gekocht eerder in de winkelquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren baas gemaakt
Ik heb nu wokkels
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd op wehkamp idd voor de c&a en andere goeiekope broeken
Dat. En C&A zijn etters, korte maat is veel groter bij de taille dan normaal en lange maat is nog weer kleiner.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar passen is met maat 40+ wel handig hoor. Broeken bestel ik ook nooit, tenzij een model wat ik al heb gekocht eerder in de winkel
Leek het je leuk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah dan naar de winkelIk ben een online koper idd met mijn standaard maten
![]()
Peheheh ik die reclame zien van disaster movie; denk ik: joah; lijkt me wel leuk!
Kijk ik op imdb; krijgt ie een 1.8Ja..... dan verkies ik zelf nog eurosong
![]()
quote:
Soms heb ik daar weleens last vanquote:
quote:
Helaasch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik schaam me diep. Gelukkig was ik op tijd met het besefNee?
Ik hou zo van dat soort afleveringen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha.... moeten koken met kreeft... en 1 iemand wil niet met levendige beesten werken.. dus die zit tegen huilen aanGeweldig
Je gooit ze toch altijd levend in de pan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
zo levendig zijn de kreeften anders niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |