quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van gehad, nooit.
Hm oke, want ik wil er ook wel mee beginnen omdat ik hevige buikpijn hebquote:
Van kinderen krijg je hersenkanker dusquote:
Borstkanker is al iets veel voorkomends, 24% verhoging tijdens gebruik is best wel fucking veel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, waar je tegenwoordig wel allemaal kanker van krijgt
ja van deo krijg je ook borstkanker, jankenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Borstkanker is al iets veel voorkomends, 24% verhoging tijdens gebruik is best wel fucking veel.
anders kon ik je argument weerleggen dat je van kinderen dat krijgt. maar helaasquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Hm oke, want ik wil er ook wel mee beginnen omdat ik hevige buikpijn heballeen vriendin heeft er een jaar in depressie door gezeten, en een andere vriendin had ook bepaalde klachten.
Daar schrok ik wel van.
Lolquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
anders kon ik je argument weerleggen dat je van kinderen dat krijgt. maar helaas
Ik zeg ook niet dat je het niet moet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja van deo krijg je ook borstkanker, janken
Tenzij lol sarcastisch is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
lol en emo face gaan niet samen als je erbij nadenkt,
C_A, Myra, misschien Fee en nog een hoopquote:
Dan zou het kunnen ja. Maareh...gaat de pil niet uit het basispakket ?quote:
Basispakket?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zou het kunnen ja. Maareh...gaat de pil niet uit het basispakket ?
Noem namen, dan weet ik of het de moeite waard is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
C_A, Myra, misschien Fee en nog een hoop
Kost mij elk jaar iets van 13 euro ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zou het kunnen ja. Maareh...gaat de pil niet uit het basispakket ?
Is dat die R&P meet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
C_A, Myra, misschien Fee en nog een hoop
Ja nu, maar als het eruit gaat nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kost mij elk jaar iets van 13 euro ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |