neequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
THERE WILL BE BLOOD - EMMA ARVIDA BYSTROM
Mooie kunst hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtfffff
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
The fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THERE WILL BE BLOOD - EMMA ARVIDA BYSTROM
Mooie kunst hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtfffff
AFCA
Qui audet adipiscitur
Oh ik had altijd zo'n vermoeden dat het niet bepaald gezond was omdat je baarmoeder dan niet goed klaar wordt gemaakt voor ovulatie oidquote:
jij slikt ook geen pik dus geen probleemquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik had altijd zo'n vermoeden dat het niet bepaald gezond was omdat je baarmoeder dan niet goed klaar wordt gemaakt voor ovulatie oid
Ik slik zelf geen pil.
Geldt alleen voor die van jouquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij slikt ook geen pik dus geen probleem
Datquote:
Ik hoorde vroeger ook altijd verhalen dat dat niet goed voor je is. Maar schijnt dus niet waar te zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik had altijd zo'n vermoeden dat het niet bepaald gezond was omdat je baarmoeder dan niet goed klaar wordt gemaakt voor ovulatie oid
Ik slik zelf geen pil.
Oh beter. Is het dan niet heviger als je ineens ermee stopt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat
[..]
Ik hoorde vroeger ook altijd verhalen dat dat niet goed voor je is. Maar schijnt dus niet waar te zijn.
beetje raar als ik dat hele lichaamsdeel zou doorslikken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij slikt ook geen pik dus geen probleem
Ik heb nooit ergens last vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh beter. Is het dan niet heviger als je ineens ermee stopt?
Valt mee gelukkigquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh beter. Is het dan niet heviger als je ineens ermee stopt?
Toen je ermee begon he, had je toen ook klachten die je kreeg door de pil? depressiviteit, misselijkheid oidquote:
Ik heb nergens last van gehad, nooit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Toen je ermee begon he, had je toen ook klachten die je kreeg door de pil? depressiviteit, misselijkheid oid
Huilenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
Van de pil krijg je een verhoogd risico op borstkanker.
Helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Toen je ermee begon he, had je toen ook klachten die je kreeg door de pil? depressiviteit, misselijkheid oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |