Kan prima, Erik deed het ook.quote:
Ohja, dan is het gewoon twi zijn schuld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij hebt de enige meet georganiseerd waar mensen zich tijdens de meet nog voor aanmelden!! Dus stel je niet aan
Wie weetquote:
PROEST!!quote:
Nee ik mag jou niet, verschrikkelijk vind ik je. Bah.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Waarom godverdomme telkens zo'n drama met die meet deze zaterdag, en nu we ineens met een paar mensen een drankje in Rotterdam gaan doen kan ineens wel iedereen. Jullie vinden mij gewoon niet lief he?
Heb ik die? Heb sowieso die van Myra welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt me nummer toch? App me maar als je ons zoekt, krijgt je een biertje van me
ik welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Waarom godverdomme telkens zo'n drama met die meet deze zaterdag, en nu we ineens met een paar mensen een drankje in Rotterdam gaan doen kan ineens wel iedereen. Jullie vinden mij gewoon niet lief he?
Sowieso!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dan is het gewoon twi zijn schuld.
Ik vind dat Snuf. BOB moet spelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
Ik vind trouwens dat Snuf. ook moet komen.
Volgens mij wel, ik ga je nu appenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik die? Heb sowieso die van Myra wel
ken ik jou?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Ik stuur Rob gewoon naar Canada met de mededeling, ik wil met Myr een drankje doen zaterdag, doei Rob
Whehhehehe
Ja ik zag je al in mn lijst staanquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik ga je nu appen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Ik stuur Rob gewoon naar Canada met de mededeling, ik wil met Myr een drankje doen zaterdag, doei Rob
Whehhehehe
zo heet ik in mexico. dat of chile seco.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joj heet Rob?
Nou eigenlijk heet de mijne Roberto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |