SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontmaagd door kaneel z'n stok dus... That's gotta hurtquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:24 schreef twi het volgende:
Weet je wat ik pas treurig vind. Heloef was vandaag 17 jaar geleden 1 jaar oud.
Die jongen heeft écht wat gemist:Ik heb dat wel meegemaakt. Ik ben oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mwah, zo groot ben ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ontmaagd door kaneel z'n stok dus... That's gotta hurt
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat wel meegemaakt. Ik ben oud
Gelukkig wel zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik was toen ook jong jong. Nu ben ik kei oud.
Ja en gewoon volhouden, en als ik opneem dan ben ik een uur kwijtquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lastig dat soort mensen.
Bah, doet ook nog steeds pijn?
Het moment dat kinderen 'meneer' tegen je gaan zeggen....quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik was toen ook jong jong. Nu ben ik kei oud.
Ik heb bijna niks aan neequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Hi half ontklede mensen, huisslaven en ontmaagden.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks aan nee
Ben druk druk druk, dus huppel met een superkort broekje (dindsdag gevonden bij de c&a)en mijn bikini topje door het huis
Keep the MI's comingquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben druk druk druk, dus huppel met een superkort broekje (dindsdag gevonden bij de c&a)en mijn bikini topje door het huis
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:24 schreef twi het volgende:
Weet je wat ik pas treurig vind. Heloef was vandaag 17 jaar geleden 1 jaar oud.
Die jongen heeft écht wat gemist:Ik zei als kind altijd dat ik 10 jaar ouder had willen zijn omdat mee te kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest het doen met de jaren Koeman/Blind/Ten Cate/van Basten/Jol.![]()
De beste van die jaren vond ik nog deze man.
Maar de vette jaren komen er weer aan met Frank.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mijn pener zit vast tussen mijn stoel en mijn bureau. Er zit nu een deuk in mijn bureau.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En bij dat huppelen dansen die charmante borsten lekker mee...quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best ongemakkelijk zijn als ze dat tegen mij zouden gaan zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het moment dat kinderen 'meneer' tegen je gaan zeggen....![]()
Ik heb wel respect dat jij Ajacied bent geworden. Ik werd dat in 1990/1991, toen was het toch een stuk gebruikelijker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei als kind altijd dat ik 10 jaar ouder had willen zijn omdat mee te kunnen maken.![]()
Ik moest het doen met de jaren Koeman/Blind/Ten Cate/van Basten/Jol.![]()
De beste van die jaren vond ik nog deze man.
[ afbeelding ]
Maar de vette jaren komen er weer aan met Frank.
Hoax.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pener zit vast tussen mijn stoel en mijn bureau. Er zit nu een deuk in mijn bureau.
quote:
Tegen jou gaan ze mevrouw zeggen. Wacht maar, ze krijgen jou nog welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best ongemakkelijk zijn als ze dat tegen mij zouden gaan zeggen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En bij dat huppelen dansen die charmante borsten lekker mee...
Ja, wij kunnen sowieso wel. Afhankelijk van hoe ziek ik nog ben of ik het laat ga maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Myr en twi? Gaat het nog door zaterdag? Vroeg Intronic, die komt ook dan. En Uft wil dan ook komen
Snarf kan niet die heeft BBQ en paardenmarkt/stappen in Spijkenisse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |