Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Rijst is er dan ook niet hèquote:
Goed nieuws!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef Duuc-nl het volgende:
Jongens, het moment is daar:
http://www.nu.nl/sport/28(...)geland---belgie.html![]()
![]()
![]()
En nu hopen dat het ook wordt ingevoerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef Duuc-nl het volgende:
Jongens, het moment is daar:
http://www.nu.nl/sport/28(...)geland---belgie.html![]()
![]()
![]()
Ik kijk nooit promosquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:21 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
De aflevering van maadag wordt fucking epicpromo al gezien?
Nu opeens wel?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
Reemi had gelijk, TOTY Krul is zonde van je geld.
Wat een teringwedstrijden had hij er tussen zeg. Broodmongool is het. Ga lekker Joe Hart kopen en voor de chemistry Kompany, +10 kaartje op SIF Heitinga. Hoef ik TOTY Kompany niet te kopenquote:
Fifa is sowieso inconsistentquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Toefjes omdat Toefjes.
SOrrry remy
Zal ik doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cordobazet daar Olave neer, die is veel beter.
Jij bent incompetent.quote:
Beter dat dan obstipatie, lekker non stop je eigen poep ophopenquote:
5 at the back?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dat dan obstipatie, lekker non stop je eigen poep ophopen
Die heb ik op de tribune ook weleens voorbij horen komenquote:
LOOOOOOOOOOOOLquote:
Jij weet natuurlijk met wie ik heb gespeeld of niet, topquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
GJE over Ashley Cole
Nooit mee gespeeld, maar het is wel een boss hoor!
Jij hebt nooit geld dus....quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk met wie ik heb gespeeld of niet, top
Alsof jij hem ooit kan betalenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk met wie ik heb gespeeld of niet, top
Ik heb met hem gespeeld.quote:
H2H telt niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb met hem gespeeld.
Bij deze is je post invalid
Heb hem gewoon gehad op FUT in m'n Chelsea team. Nu genoeg, ik weet zelf wel waar ik mee gespeeld heb of nietquote:
GJE zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Cole is maar 4.5K hoe kan je die nou niet betalen
Ja, ik tik je keihard inelkaar bij de meet!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ook zo stoer in het echt?
Ik heb nog niks game-changing aan kunnen treffen eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
Aangezien dit het actiefste FIFA topic is:
Iemand een idee wat die update van vandaag inhoud?
Xbox 360
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1702578.pagequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
Aangezien dit het actiefste FIFA topic is:
Iemand een idee wat die update van vandaag inhoud?
Xbox 360
Een paar bullshit dingen van de EK-uitbreiding gefixed en tien nieuwe bugs erbij bij FUT?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1702578.page
Echt zonde van die blessure.quote:
Dat krijg je met al die slome kut verdedigers in de BBVAquote:
Commentatorquote:
Ik wel, ik ben zo stoer dat mijn vrienden het niet meer geloven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Okeee thnx.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1702578.page
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom is IF Boateng zo pauperduur? Ik bedoel.. Zo goed is 'ie niet..
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik sta gewoon in de OP van iemand in KLB
Ik ben niet jaloers, ik snap gewoon écht niet waarom die knap/leuk is!
wtfquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Ik zat net een potje vFIfa 2 spelen stond 2-1 voor in de laatste minuten kreeg ik telefoon van mn vader die zei dat mn moeder op sterven ligtZe werd onwel en haar hoofd werd rood en lippen zwart. Dusi k moest stoppen en kijken wat er aan de hand was. Toen ik aankwam was het al weer weg gelukkig.
Sick, sterkte!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Ik zat net een potje vFIfa 2 spelen stond 2-1 voor in de laatste minuten kreeg ik telefoon van mn vader die zei dat mn moeder op sterven ligtZe werd onwel en haar hoofd werd rood en lippen zwart. Dusi k moest stoppen en kijken wat er aan de hand was. Toen ik aankwam was het al weer weg gelukkig.
wat zijn dit voor grappen? ik heb een keer zoiets gehad beetje respect jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Als het serieus is, dan sterkte man!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Sterkte man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Waarom zou ik hier grappen over maken?
Toch bedankt.
Mits TOTY Hart, merk niet echt veel verschil met de NIF.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een teringwedstrijden had hij er tussen zeg. Broodmongool is het. Ga lekker Joe Hart kopen en voor de chemistry Kompany, +10 kaartje op SIF Heitinga. Hoef ik TOTY Kompany niet te kopen
lol jaloerse wijvenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik sta gewoon in de OP van iemand in KLB
Ik ben niet jaloers, ik snap gewoon écht niet waarom die knap/leuk is!
Hoezo lag ze dan op sterven en is het nu al weer weg? Klinkt een beetje wazig, maar sterkte ermee..Fucked up manquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
quote:
Toen het gebeurde viel ze op de grond en kon ze niet meer opstaan. Haad hoofd werd rood en lippen donker Ze riep de hele tijd dat ze doodging. Dat is wat ik hoorde van mn pa. Kwartier later toen ik aankwam was ze al beter. Het is haar tijd nog niet gelukkig maar je schrikt wel van.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo lag ze dan op sterven en is het nu al weer weg? Klinkt een beetje wazig, maar sterkte ermee..Fucked up man
Snel naar het ziekenhuis alsnog, wellicht een TIA of iets dergelijks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen het gebeurde viel ze op de grond en kon ze niet meer opstaan. Haad hoofd werd rood en lippen donker Ze riep de hele tijd dat ze doodging. Dat is wat ik hoorde van mn pa. Kwartier later toen ik aankwam was ze al beter. Het is haar tijd nog niet gelukkig maar je schrikt wel van.
Bedankt jongens.
Dat is wel heftig man. Verder geen gezondheidsklachten daarvoor?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen het gebeurde viel ze op de grond en kon ze niet meer opstaan. Haad hoofd werd rood en lippen donker Ze riep de hele tijd dat ze doodging. Dat is wat ik hoorde van mn pa. Kwartier later toen ik aankwam was ze al beter. Het is haar tijd nog niet gelukkig maar je schrikt wel van.
Bedankt jongens.
Doe ikquote:
Ik ben ook maar middelmaatquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Doe ik..
Nou 'vet goed' zou ik niet zeggen, maar ik ben niet slecht
Denk inderdaad dat ze zelf ook al tot de conclusie waren gekomen, maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is wel heftig man. Verder geen gezondheidsklachten daarvoor?
wat Toefjes zegt, het is wel een aanrader om naar het ziekenhuis te gaan. Ik denk ook wel dat dat gebeurd.
nogmaals sterkte man!
Hunter en Tong dropten ook pas flink op maandag ofzoquote:
De Bin is heel hoog, 140K ofzoquote:
Iemand hier die bij 2-0 achter de controller weggelegd heeft. Goed voor de fitness van de spelers laten we maar zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:35 schreef Fuszy het volgende:
Net een vent met engels bronzes, probeerde zeker 3x sweaty af te maken.
Twee keer naast en een keer open goal over
Ik had nergens last vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef laucas het volgende:
Raaaaar potje systeem, vieze lag leek het wel of H2H maar dan op 0,5 snelheid
Werkt nietquote:
Merk het al aan de balaannames, super traag en geen controle.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik had nergens last van
Jij ook goed gespeeld![]()
4* en een ziek linker beenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die Fernandinho he, van Sao Paolo, heeft die 5* ??
Prima voor in de wissel?quote:
Nee hij past niet in mijn Serie A teamquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee, basis. Altijd.
Hij is ziek goed.
Lukaku als supersubquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee hij past niet in mijn Serie A team..
Is puur voor in de wissel even 2 spitsen voor als het ooit een tegenzit in de finale van een toernooi, om die erin te pleuren
Dat jij dit ook zegt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
La Liga icm die leagues wellicht ja..sowieso nog iets met La Ligaquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef BDIL het volgende:
Krijgen Liga do Brasil - MLS - Primiera Dision Mexico - La Liga een TOTY ?
Argentijnse La Liga hequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
La Liga icm die leagues wellicht ja..sowieso nog iets met La Liga
80-100kquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
TOTY Belhanda gedaald naar 160k. Waar zal dit eindigen?
Ja hèquote:
Niet echt logisch om hem zo te noemen aangezien er ook maar 2,3 clubs van in het spel zittenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Argentijnse La Liga heDacht aan TOTY Americas aangezien ze toch al Southern en Northern hebben uitgebracht
Matige stats..ik blijf wel bij Pepequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef BDIL het volgende:
BTW iemand al TOTY Basta geprobeert ? Twijfel over de RM plek in mijn Serie A/ Argentina squad
Ja bij UT staat altijd La Liga dus vandaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt logisch om hem zo te noemen aangezien er ook maar 2,3 clubs van in het spel zitten
Griekenland bijv is ook nog niet geweest..we kunnen er toch maar naar gissen. Had ook niet verwacht dat Serie A niet eens een eigen TOTY zou krijgen en hem zou moeten delen met Frankrijk en 2 Portugezen
Stamina van Pepe vond ik tegenvallen en Basta is nu discard waarde BINquote:
IF Gameiro speelde bij mij 10 x slechter dan zijn NIF versiequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
Ik zit te twijfelen om Remy uit het team te halen en IF Gameiro te halen. Remy heeft best een schurft schot en mist vaak.
Hij is ook 1m72.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Strength van IF Gameironu haal ik hem niet, de tering wat kut. 75 strength wil ik toch minimaal.
Gameiro is kut. Ook 3* skillsquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Strength van IF Gameironu haal ik hem niet, de tering wat kut. 75 strength wil ik toch minimaal.
Ja klopt, toen was hij bizar, ook 88 pace lol ziekelijk schot ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik vind Lopez dramatisch.
Op Fifa 11 had ik hem, daar was 'ie wel goed
Klopt, daar was 'ie wel echt een fijne spits.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt, toen was hij bizar, ook 88 pace lol ziekelijk schot ook
whutquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Op dit spel is een Ligue 1 squad (min of meer betaalbaar) toch pure kak.
LOL!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, daar was 'ie wel echt een fijne spits.
Daar was een Ligue 1 squad ook nog beest..
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, daar was 'ie wel echt een fijne spits.
Daar was een Ligue 1 squad ook nog beest..
Klopt, wel een gekke mening that is, maar goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik vind het een slechte league, mijn mening.
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
_________________________________________________________________!
Hoe oud ben je?
Argumenten enzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik vind het een slechte league, mijn mening.
Als je 18 bent dan mag je dus stemmenquote:
Een mening is anders dan stemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je 18 bent dan mag je dus stemmen
Hoe oudben je nou danquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Een mening is anders dan stemmen
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Een mening is anders dan stemmen
Die kopquote:
Het is dat ik niet linksbening benquote:
17quote:
Op een paar uitzonderingen na.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
Het hele FUT-topic. Verder natuurlijk oude nachtbaggerbazen als aight1, lysdexie, monopoly etc.
I'll try.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand een leuk team voor mij maken? 100-125k ongeveer
Dat zou ik mooi vinden.
Ligue 1 hequote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op een paar uitzonderingen na.
[..]
I'll try.
Ja hey als je voor 100-125k een Ligue 1 team maakt, zullen er wel goede spelers bij zitten, maar als je voor weinig geld een Ligue 1 team maakt vind ik het pure stront.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
Op 2 na populairste squad van de dag.
http://www.futhead.com/12/squad/856703
Geen inspiratie, kthxbye.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand een leuk team voor mij maken? 100-125k ongeveer
Dat zou ik mooi vinden.
geen probleem.quote:
Ach, in deze tijd heeft bijna iedereen toch zo'n digitaal kastje met recorder die je zo op pauze kan zetten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leuk, een film van 3+ uur kijken met reclames.
Toch bedankt hoor
2 bazenquote:
Perisic basis?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef BDIL het volgende:
BTW team van volgend jaar Borussia Dortmund wordt sick IRL:
4-1-2-1-2 :
Weidenfeller- Pizcek - Hummels - Subotic - Schmelzer - Gundogan /Kehl - Perisic - Blaszczykowski- Gotze - Reus en Lewandowski
Volgend jaar moet het wel, speler met heel veel potentie en het is een goede speler nu al. Heeft zich bewezen in de Pro League bij Club Brugge met 22 doelpunten in een seizoen en vorige seizoen heeft hij bij Borussia Dortmund in 961 minuten ( totaal minuten gespeeld in seizoen, 11 wedstrijden afgerond) 7 goals gemaakt. Plus een prachtig doelpunt tegen Arsenalquote:
Reus erbij ipv Kagawa en dat is de enige change..zo bijzonder is dat toch ook niet tov dit jaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef BDIL het volgende:
BTW team van volgend jaar Borussia Dortmund wordt sick IRL:
4-1-2-1-2 :
Weidenfeller- Pizcek - Hummels - Subotic - Schmelzer - Gundogan /Kehl - Perisic - Blaszczykowski- Gotze - Reus en Lewandowski
Lucas Barrios verlaat ook Dortmund maar ze hebben uit het 2e elftal een jonge spits gehaald ; Terence Boyd ( Amerikaan maar geboren in Bremen, Duitslandquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus erbij ipv Kagawa en dat is de enige change..zo bijzonder is dat toch ook niet tov dit jaar
Hummels of Lewa wellicht nog weg, Götze kan ook zomaar, al heeft hij afgelopen jaar weinig kunnen spelen.
Waar blijft je userpicca dannn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Pino0 het volgende:
ja ik heb 6pack en mooie kop
veel mensen hebben praatjes terwijl ze kapot lelijk zijn in het echt
Nog meer voor de 2equote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
751k betaald voor de eerste Cavani..er zijn er echt fucking weinig
4 andere accounts, wtfquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef BDIL het volgende:
Prachtig als je erachter komt dat je op 4 andere accounts in totaal 50 k hebt![]()
Ja als ik geen items meer kwijt kon op tradepile tijdens mislukte Anelka price fixquote:
Nope, einde van de vriendschap.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Toefjes het volgende:
Speel tegen een vriend, zijn MLS Silver-goud-brons tegen mijn Bronzen MLS. Na een half uur 0-3 voor mij, quit hij gewoon
Dat doen vrienden toch niet bij elkaar?
Ik leave helemaal nooit, heb 1 keer gehad dat ik 0-13 achter stond. haalde ik mn 5e rode kaart, werd het gewoon een regelementaire 0-3quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
nee man, je hoort geen vriendschappelijke potjes te leaven ..
hahah,ik leg gewoon mijn controller neer als ik echt 0-4 achtersta door 3 klutsgoals en een corner ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik leave helemaal nooit, heb 1 keer gehad dat ik 0-13 achter stond. haalde ik mn 5e rode kaart, werd het gewoon een regelementaire 0-3
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik leave helemaal nooit, heb 1 keer gehad dat ik 0-13 achter stond. haalde ik mn 5e rode kaart, werd het gewoon een regelementaire 0-3
pauperquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hahah,ik leg gewoon mijn controller neer als ik echt 0-4 achtersta door 3 klutsgoals en een corner ofzo.
Dan ben ik er meteen klaar mee.
quote:
Enige wat mij over de zeik kan krijgen is herhalingen kijken + provocerende celebrations. Dan kan ik echt iets door de tv heen gooien. Al gaat het de laatste tijd beter met mezelf beheersenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hahah,ik leg gewoon mijn controller neer als ik echt 0-4 achtersta door 3 klutsgoals en een corner ofzo.
Dat is pas echt vervelendquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan goals waarbij de bal 6 keer heen en weer stuitert tussen mijn en zijn spelers en vervolgens bij zijn spits uit komt recht voor de goal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Enige wat mij over de zeik kan krijgen is herhalingen kijken + provocerende celebrations. Dan kan ik echt iets door de tv heen gooien. Al gaat het de laatste tijd beter met mezelf beheersen
laatste tijd weet ik mij ook prima in te houden.. Paar maanden geleden was het anders.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Enige wat mij over de zeik kan krijgen is herhalingen kijken + provocerende celebrations. Dan kan ik echt iets door de tv heen gooien. Al gaat het de laatste tijd beter met mezelf beheersen
Dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan goals waarbij de bal 6 keer heen en weer stuitert tussen mijn en zijn spelers en vervolgens bij zijn spits uit komt recht voor de goal.
Precies dit!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan goals waarbij de bal 6 keer heen en weer stuitert tussen mijn en zijn spelers en vervolgens bij zijn spits uit komt recht voor de goal.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Pino0 het volgende:
ja ik heb 6pack en mooie kop
veel mensen hebben praatjes terwijl ze kapot lelijk zijn in het echt
Big Sean, Drake, J. Cole, Kanye, JUIST!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef Rijst het volgende:
Hoop van mijn muziek weer terug![]()
[ afbeelding ]
Kanyequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Big Sean, Drake, J. Cole, Kanye, JUIST!
meestal doen ze niet normaal. Dat is het probleem en dan kan ik er ook niet tegen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik verlies zo vaak onverdiend, maar ik vind het wel echt lame als je om die reden gaat lopen kloten terwijl je tegenstander gewoon normaal doet.
Big Sean vind ik maar mehh. Ik vind Childish Gambino (Troy) in potentie beter. Enige waar die over rapt is zijn fetish voor Aziatische meisjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Big Sean, Drake, J. Cole, Kanye, JUIST!
John Mayerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Fuszy het volgende:
Jouw lijst Rijst. Volgens mij bijna allemaal rap en dan Oasis er tussen
.
Volgens mij wel prima muziek als je er van houdt
Jaa Childish Gambino is ook tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Big Sean vind ik maar mehh. Ik vind Childish Gambino (Troy) in potentie beter. Enige waar die over rapt is zijn fetish voor Aziatische meisjes.
Ik heb zijn eerste 3 cd's paar jaar geleden gekocht. Vooral Continuum en Heavier things vind ik echt goed. Kon sommige liedjes van hem ook spelen op de gitaar. Maar nu hij mainstream is gegaan vind ik het wel minder allemaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Fuszy het volgende:
OH die stond er ook tussen. Is zeker een baas. Mocht je ooit een live dvd van hem willen zien. Where the light is - live at the nokia theater
dat is zeker een aanrader
I made this beat retarded, that's why i call it slowjam hahahhahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jaa Childish Gambino is ook tof
Deze vind ik baas van hem
Hij heeft best wel een rare stem ja, maar daar wen je wel aan. Zijn wordplay is echt geniaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
I made this beat retarded, that's why i call it slowjam hahahhahaZe stem klinkt wel schor man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is alles wat op mijn laptop staat. Zie last.fm/user/rhahyrion voor mijn volledige muzieksmaak
Voor het grootste deel zijn het cd's die ik gekocht heb en geïmporteerd heb.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Fuszy het volgende:
Het tegenovergesteldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is alles wat op mijn laptop staat. Zie last.fm/user/rhahyrion voor mijn volledige muzieksmaak2 Hip Hop albums.
Jay-z & Kanye en welke nog meer? B.O.B?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde2 Hip Hop albums.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Fuszy het volgende:
SkrillexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is alles wat op mijn laptop staat. Zie last.fm/user/rhahyrion voor mijn volledige muzieksmaak
Voor het grootste deel zijn het cd's die ik gekocht heb en geïmporteerd heb.Dat Brostep gaat nog wel maar echt dubstep is pauper
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Flinke namen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jay-z & Kanye en welke nog meer? B.O.B?
quote:
Ik moet research doen voordat ik naar Lowlands gaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
SkrillexDat Brostep gaat nog wel maar echt dubstep is pauper
Album gedownload voor het nummer 'Wolken' en de download is misluktquote:
Wanneer je op mijn last.fm kijkt, dan zie je wel wat meer hiphop verschijnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde2 Hip Hop albums.
Ik sta waarschijnlijk heel zomer op veel festivals als evenement medewerkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet research doen voordat ik naar Lowlands ga.
Wolkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Album gedownload voor het nummer 'Wolken' en de download is mislukt. Nu heb ik alle nummers op dat nummer na volgens mij
Dan kom ik bij jou bier halen in ruil voor FUT coinsquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik sta waarschijnlijk heel zomer op veel festivals als evenement medewerker
http://thepiratebay.se/to(...)men_-_Superstuntwerkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Album gedownload voor het nummer 'Wolken' en de download is mislukt. Nu heb ik alle nummers op dat nummer na volgens mij
Daar heb ik er 2 van. En 2 van DFD. Ken echt geen namen zoals jij hebtquote:
Skrillex is geen dubstepquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
SkrillexDat Brostep gaat nog wel maar echt dubstep is pauper
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://thepiratebay.se/to(...)men_-_Superstuntwerk
Typhoonquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar heb ik er 2 van. En 2 van DFD. Ken echt geen namen zoals jij hebt
Even via een proxy gaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb de hoop al opgegeven
Brand los is ook baas. De Fakkelbrigade waar hij in meedeed, was ook wel geniaalquote:
quote:
Niet beschikbaar mobiel.. Tevens heb ik het niet zo op Nederhopquote:
Het is 30 min leuk daarna ben je kapotquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Echt vette dubstep kan ik wel waarderen, maar dan vooral in films, series en onder een compilatie enzo.. Met uitgaan zal ik het niet zo snel opzoeken.
zekerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Brand los is ook baas. De Fakkelbrigade waar hij in meedeed, was ook wel geniaal
Rick ross rapt over bitches, hoeren en geld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet beschikbaar mobiel.. Tevens heb ik het niet zo op Nederhop
Wikipedia kan het wel zeggen, maar een beetje dubstep fan is het met me eens dat Skrillex geen dubstep isquote:
Skrillex is post-hardcore met de 'standaard' dubstep geluiden erin verwerkt. Iets wat hij goed doet, want het trekt een enorm publiek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wikipedia kan het wel zeggen, maar een beetje dubstep fan is het met me eens dat Skrillex geen dubstep is
Wat jij wilquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
GJE lult nu mee met de dubstep fanboys die de commerciële Skrillex niet kunnen waarderen
Het is slechte muziek iig, waar je effe 30 min agressief los kan gaan in een moshpit daarna is het crapquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wikipedia kan het wel zeggen, maar een beetje dubstep fan is het met me eens dat Skrillex geen dubstep is
Ali B op volle toeren met Kempi was een mooiequote:
Vooral een stelletje vieze hipstersquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Skrillex is post-hardcore met de 'standaard' dubstep geluiden erin verwerkt. Iets wat hij goed doet, want het trekt een enorm publiek.
Hele slechte muziek inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is slechte muziek iig, waar je effe 30 min agressief los kan gaan in een moshpit daarna is het crap
Kijk maar eens rond op zo'n festival en roep nog een keer vieze hipsters. Geil zijn ze welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooral een stelletje vieze hipsters
Van die chicks met een Wayfarer zijn meestal wel te doen ja, maar toch blijven het hipstersquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk maar eens rond op zo'n festival en roep nog een keer vieze hipsters. Geil zijn ze wel
lolwat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van die chicks met een Wayfarer zijn meestal wel te doen ja, maar toch blijven het hipsters
quote:
WTF is Wayfarer ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wayfarer chicks zijn gewoon ketsbaar hoor
Ten eerste heb ik een kale kop, en ten tweede draag ik niet zo'n brilquote:
RayBan Wayfarer, zo'n nerdbrilquote:
Dat bedoelt hij niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik een kale kop, en ten tweede draag ik niet zo'n bril
Nu snap ik hem, JB als chick enzoquote:
Trauma aan dat Clocks nummerquote:
Niet dat ik hém niet mag, ik vind z'n muziek gewoon niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef StijnDa het volgende:
GJE ik luister dubstep, niet vaak Skrillex maar ik vind het wel onder dubstep vallenDat gedoe altijd omdat ze hem niet mogen...
Dat kan goed, maar om te zeggen dat zijn muziek dan meteen geen dubstep is...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet dat ik hém niet mag, ik vind z'n muziek gewoon niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |