Stoere praat wel. Als je je niet verstopte achter je pc had ik je tof kunnen vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:56 schreef Geester het volgende:
[..]
maar kerel je bent een kleine krullenbol ik ga je eerder schattig vinden dan indrukwekkend
emo.gifquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stoere praat wel. Als je je niet verstopte achter je pc had ik je tof kunnen vinden.
Je kan ook naar mij komen JULLIE hebben die haat naar mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stoere praat wel. Als je je niet verstopte achter je pc had ik je tof kunnen vinden.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Je kan ook naar mij komen JULLIE hebben die haat naar mij
Dan zijn JULLIE degene die niet durven eigenlijk
No biggie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:00 schreef Geester het volgende:
Daar woon ik niet maargoed dat is dichtbij ja
Jij zei altijd oooeeh mn handen jeuken dit en dat.. Ik dacht het is aids ofzo maar toen dacht ik dat t was omdat je me wilt klappen.. maar jij stelt niks voor denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef shifto het volgende:
Loser, omdat jij begint over dat we dan naar jou moeten komen![]()
Voor je erover begon had niemand hier ooit de behoefte jouw lelijke kanker kop in het echt te komen bekijken hoor. Waarom denk je dat je vriendin bij je weg is!?
Lekker blijven denken danquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:00 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij zei altijd oooeeh mn handen jeuken dit en dat.. Ik dacht het is aids ofzo maar toen dacht ik dat t was omdat je me wilt klappen.. maar jij stelt niks voor denk ik
Je trapte er in!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee niks ik word ge dm'ed jaa waar ben je dit en dat.. kom ik weer in deze shit terecht
In het echt ben ik mooierquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Laat eens foto van jezelf zien dan bespring ik je als een ninja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij kan heul niet goed schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
okquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Je trapte er in!Iedereen hier wil je alleen maar pesten hoor
![]()
Nerd, gelooft ie dat we hem missen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Je trapte er in!Iedereen hier wil je alleen maar pesten hoor
![]()
Nerd, gelooft ie dat we hem missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |