Die hoefde je ook niet te bestellen. Die wordt je gewoon toegestuurd als de maten bij hen bekend zijn, dus als je ooit al eens kleding besteld had daar. Ik had inderdaad ook gelezen dat lang niet iedereen zo'n jas zou krijgen, maar zelfs mensen waarvan het contract binnen 2 weken afloopt ontvingen er nog gewoon één.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:03 schreef Deezertje het volgende:
Heb net de nieuwe PostNL jas gekregen maar:
1) ik heb hem nooit besteld en zou er ook geen meer krijgen als zaterdagbesteller
2) hij werd bezorgd met Selektvracht (moet niet gekker worden!)
Ik heb m nog niet en ik heb gewoon een jaarcontract. Er is overigens ook geen mail of wat dan ook verzonden dat we er een gaan krijgen. Zie hier ook geen collega's met die jas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Die hoefde je ook niet te bestellen. Die wordt je gewoon toegestuurd als de maten bij hen bekend zijn, dus als je ooit al eens kleding besteld had daar. Ik had inderdaad ook gelezen dat lang niet iedereen zo'n jas zou krijgen, maar zelfs mensen waarvan het contract binnen 2 weken afloopt ontvingen er nog gewoon één.
Ja dat bedoelde ik ook.....heb toch wel een beetje last van de zon...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Hemelvaart? Duurt nog bijna een jaar hoor, eerst nog Pinksteren!![]()
Beterschap met je verbrande bovenarmen, kan best zeer doen!
Toch een zonnesteekje opgelopen, gridjuh?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.....heb toch wel een beetje last van de zon...
quote:Werken rondom Pinksteren
Aanstaande zondag 27 en maandag 28 mei is het Pinksteren; hoe ziet de procesvoering er
komend weekend uit? De post van het weekend bezorgen we, samen met de op vrijdag
aangeboden N24uurs post op dinsdag 29 mei. Op deze dinsdag werken we als op een
normale dinsdag en is dus een piekdag voor Bezorgen. Hiervoor is een aantal aanpassingen in
het proces en voldoende bezetting nodig.
Aanpassingen in het proces
Collectie, Autobedrijf: Op maandag 28 mei voeren we een aangepast collectieproces uit zodat de
buslichting op het reguliere tijdstip op maandagavond beschikbaar is op de Sorteercentra.
Sorteren: Het aangeboden N24uurs volume, dat normaal gesproken op maandagmorgen wordt
verwerkt, gaan we op de Sorteercentra op zaterdag 26 mei en op maandag 28 mei verwerken. Het
volume 24uurs post afkomstig uit de buslichting en van IMU wordt op maandagavond 28 mei
verwerkt. In de nacht van maandag 28 op dinsdag 29 mei voeren we het reguliere
maandag/dinsdagnacht proces uit.
Voorbereiden: De CVL’s verwerken op zaterdag 26 mei een gedeelte van het volume N24uurs.
Het resterende volume N24uurs wordt tegelijk met het volume 24uurs in de maandag/dinsdag
nacht verwerkt. Eventueel start hiervoor het proces in de nacht van maandag op dinsdag eerder
op of wordt langer doorgewerkt aan het einde van het 24uurs proces.
Bezorgen, Autobedrijf: Op dinsdag 29 mei voert Bezorgen een bestelling uit zoals op een
reguliere dinsdag, dat wil zeggen een piekdag inclusief Huis-aan-Huis.
Extra inzet personeel op vrijwillige basis
Op zaterdag 26 en maandag 28 mei zijn extra medewerkers nodig om de kwaliteit te leveren waar
onze klanten op rekenen. Op jouw locatie wordt apart gecommuniceerd wanneer de post precies
wordt verwerkt en er dus extra medewerkers nodig zijn. PostNL probeert zoveel mogelijk in
overleg met zakelijke klanten post te verschuiven naar andere bezorgdagen. We willen de
diensten maximaal bezetten met eigen medewerkers. We willen dit het liefst volledig op vrijwillige
basis organiseren. Daarnaast werken we met uitzendkrachten.
Uiteraard worden de extra te werken uren vergoed conform CAO.
Pieter Kunz
Directeur Productie
Ik heb hem ook niet, de meeste collega's ook nog niet. Heb mijn maten nu al2 keer doorgegeven, maar nog geen kleding gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet en ik heb gewoon een jaarcontract. Er is overigens ook geen mail of wat dan ook verzonden dat we er een gaan krijgen. Zie hier ook geen collega's met die jas.
Alweer n goeie vraag van Katrien!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik zit als voorbereider wel eens met dit dilemma: 2 tassen volproppen zodat de rits nog met veel hangen en wurgen dicht gaat en de tassen loodzwaar zijn, of 3 tassen die minder zwaar zijn, maar waarvoor je dus een keer naar het depot moet fietsen tijdens je bezorgroute. Wat heeft een bezorger het liefst?
Nee...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zijn jullie nu nooit eens bang dat één of halfe gare post jat uit jullie fietstassen?
Ik ben wel eens bang dat een halfgare gewoon mijn posttas jat, aangezien ik al van een zwerver een aanbod heb gehad voor ''die mooie tassen''..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zijn jullie nu nooit eens bang dat één of halfe gare post jat uit jullie fietstassen?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bang dat een halfgare gewoon mijn posttas jat, aangezien ik al van een zwerver een aanbod heb gehad voor ''die mooie tassen''..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |