abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112229101
Ja hoor, spaak eruit gereden :( Alle fietsenmakers gebeld, geen een die hem wilde/kon maken deze week :| Uiteindelijk spaken gekocht, maar heb hem naar waar ik bezorg gebracht en die maakt hem vanavond voor me, zodat ik morgen kan rijden.....
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 mei 2012 @ 19:19:45 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_112229695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hij is qua stof identiek aan de TNT-jas, dus dat zou je vraag moeten beantwoorden. Hij is van 100% synthetisch materiaal (polyester en nylon) gemaakt, en dat voel je. Alsof je een regenjas aan hebt. Vooral de binnenjas is bloedheet, na 5 minuten lopen met dat ding aan ben je zeiknat. De buitenjas is wat beter, want die is iets dunner. Hij is wel een tikkeltje oversized, omdat íe eigenlijk gemaakt is om over de binnenjas gedragen te worden.
ik ga iig die buitenjas gebruiken, want die binnenjas zit bij mij net te strak, mede vanwege een onhandige binnenzak
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_112231389
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hij is qua stof identiek aan de TNT-jas, dus dat zou je vraag moeten beantwoorden. Hij is van 100% synthetisch materiaal (polyester en nylon) gemaakt, en dat voel je. Alsof je een regenjas aan hebt. Vooral de binnenjas is bloedheet, na 5 minuten lopen met dat ding aan ben je zeiknat. De buitenjas is wat beter, want die is iets dunner. Hij is wel een tikkeltje oversized, omdat íe eigenlijk gemaakt is om over de binnenjas gedragen te worden.
Ze hebben duidelijk niet bespaard op de materialen dus.
pi_112248766
Bij hub Nieuwegein stonden vandaag de eerste twee elektrische auto's. Twee Renault Kangoo's.
lama
pi_112251705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Aardappel2610 het volgende:

[..]

Ze hebben duidelijk niet bespaard op de materialen dus.
Wel op broeken....slechte zaak!
We hebben gisteren voor het werkoverleg de kasten op de vestiging geplunderd.

PostNL jas gekregen...ga 'm vandaag inwijden.
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:57:35 #231
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_112252548
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:46 schreef PBZ64 het volgende:

[..]

Wel op broeken....slechte zaak!
We hebben gisteren voor het werkoverleg de kasten op de vestiging geplunderd.

PostNL jas gekregen...ga 'm vandaag inwijden.
En op de overhemden, sweatshirts en houthakkershemden. Straks heb je alleen nog maar jas, polo, regenpak, muts, sjaal en vingerloze handschoenen. Pauperzooi.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:11:37 #232
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_112254173
Kan iemand hier uitleggen waarom ze hier twee bussen naast elkaar hebben staan? :P

pi_112254211
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:11 schreef Erasmo het volgende:
Kan iemand hier uitleggen waarom ze hier twee bussen naast elkaar hebben staan? :P

[ afbeelding ]
Misschien voor minder valide mensen een lagere bus(in rolstoel o.i.d.)?
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:16:23 #234
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_112254300
Maar dan is alleen een lage bus toch voldoende? Of afgeven bij het postkantoorservicepunt in het gebouw waar ze naast staan :P
pi_112254901
Omdat het een druk punt is waar ze verwachten dat maar één brievenbus vol zal raken. Er zijn ook plekken waar er 3 of zelfs 4 brievenbussen naast elkaar staan. Op de Neude in Utrecht staan er bijvoorbeeld 4.
lama
pi_112255168
Als zaterdagwerker heb ik mijn nieuwe PostNL jas ontvangen. Zit wel wat krap... Bij warmer weer gewoon poloshirtje van TNT aan, en bij bijv. regen een PostNL jas aan. Wat een beleid :')
pi_112255536
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:45 schreef Friesz het volgende:
Als zaterdagwerker heb ik mijn nieuwe PostNL jas ontvangen. Zit wel wat krap... Bij warmer weer gewoon poloshirtje van TNT aan, en bij bijv. regen een PostNL jas aan. Wat een beleid :')
ja ik vind het ook armetierig..

hoorde gisteren van een collega dat alle geo-route wijken waars. weer worden teruggedraaid :') Dat is wel heel karig zeg!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_112255865
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:45 schreef Friesz het volgende:
Ik trek die t-hirtjes nooit aan, die zijn 100% nylon, ik zweet me er in de winter al kapot in. De nieuwe jas heb ik nog niet gehad, wel 3 broeken, 3 shirtjes, regenjas en muts,sjaal en handschoenen. Wat mij betreft prima zo. Ik heb al 3x gevraagd om een jas, en ze roepen steeds ''hij komt wel'', nou na 6 maanden geloof ik het wel. Het zal wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Selestha op 31-05-2012 12:09:06 ]
pi_112256360
mijn polo is geen nylon maar volgens mij gewoon normaal poloshirtenspul.. Hij is wel superlelijk na 3 jaar, maar och :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_112257772
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:57 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja ik vind het ook armetierig..

hoorde gisteren van een collega dat alle geo-route wijken waars. weer worden teruggedraaid :') Dat is wel heel karig zeg!
Oh, is dat zo? Bij ons zijn de routes ook veranderd. We worden ook niet ingewerkt om de nieuwe route te kennen zegmaar, nee zoek het allemaal zelf maar lekker uit!
pi_112258028
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef sbientje het volgende:
mijn polo is geen nylon maar volgens mij gewoon normaal poloshirtenspul.. Hij is wel superlelijk na 3 jaar, maar och :D
Ah sorry ik heb geen polo's, maar t-shirts. Die zijn van dat voetbalshirtjesmateriaal ;)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 mei 2012 @ 12:16:56 #242
Maffe Fries
pi_112258351
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:08 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ah sorry ik heb geen polo's, maar t-shirts. Die zijn van dat voetbalshirtjesmateriaal ;)
mja, je hebt twee soorten polo's. Die oude en de nieuwere. Jij hebt dus eentje van de nieuwere generatie.

Heb daarvan ook nog eentje in bestelling, net als een regenpak. ben benieuwd wanneer ze het willen leveren. Wacht er al vier weken op namelijk :P

Budgetpunten moesten nog wat op ;)
pi_112258683
Mijn contract loopt over een paar dagen af en ik heb nog geen nieuw contract :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 mei 2012 @ 12:27:00 #244
Maffe Fries
pi_112258742
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn contract loopt over een paar dagen af en ik heb nog geen nieuw contract :')
gewoon doorwerken. Wordt je contract automatisch verlengd :P
pi_112258807
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

gewoon doorwerken. Wordt je contract automatisch verlengd :P
Ja, tenzij ze over een paar dagen voor de laatste dag opbellen of zeggen dat ik op kan hoepelen :P

Mja, ik heb het een maand eerder aangegeven en heb ook wat formuliertjes moeten invullen, dus het zal wel.. ik heb mijn goede wil getoond en als het automatisch verlengd wordt, is dat voor mij alleen maar gunstiger (ik krijg een postbezorgerscontract ipv zaterdagbesteller).
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_112263098
Wat is er gunstiger aan de nieuwe postbezorgerscontracten ten opzichte van de gouwe ouwe zaterdagbestellercontracten? De zaterdagbestellers verdienen immers meer.
pi_112263378
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wat is er gunstiger aan de nieuwe postbezorgerscontracten ten opzichte van de gouwe ouwe zaterdagbestellercontracten? De zaterdagbestellers verdienen immers meer.
Dat zeg ik toch?
Als het contract automatisch verlengd wordt, is dat voor mij gunstiger..

Alleen zie ik ze niet voor a.s. dinsdag met een nieuw contract op de proppen komen, want ze zijn mijn inschrijfformulieren kwijt.
pi_112263402
Pffff gister mijn eerste dag gehad als pakketsorteerder. Damn wat was het zwaar zeg! :O
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:33:00 #249
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_112264125
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef FerryNL het volgende:
Pffff gister mijn eerste dag gehad als pakketsorteerder. Damn wat was het zwaar zeg! :O
je bent aangenomen?
gefeliciteerd

werk je nog in de horeca?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_112264178
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch?
Als het contract automatisch verlengd wordt, is dat voor mij gunstiger..

Alleen zie ik ze niet voor a.s. dinsdag met een nieuw contract op de proppen komen, want ze zijn mijn inschrijfformulieren kwijt.
Ik snap nu wat je daar wou zeggen: ze willen je nu een postbezorgerscontract aansmeren, maar bij automatische verlenging zou je je zaterdagcontract houden :) Dat haalde ik er net niet uit, mijn fout ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')