Een ware kwelling lijkt me dat!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar dan heb je erge dorst, en komt er geen water uit, is me al eens overkomen
Nou, ik had 2 flesjes mee, en ik heb er prima van kunnen drinken. Het moet wel echt heet zijn natuurlijk, en geen dikke flesjes gebruikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar dan heb je erge dorst, en komt er geen water uit, is me al eens overkomen
Water op het depot bijvullen? Ik wou dat wij dat hadden in onze garagebox!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:28 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was er geen gesealde HAH. :-/ Wel iets met tulpen van de Gamma.
Ik vond het zwaar vandaag. En chaotisch. Op het depot was alleen het achterste deel er, de rest was nog niet klaar. Heb hem dus maar andersom gelopen deels. Veel foutjes ook in de bundels.
Ik neem met dit weer 3 flesjes water mee die ik op het depot kan vullen.
Wij hebben een wc op het depot. Is ook ideaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef Blobje het volgende:
[..]
Water op het depot bijvullen? Ik wou dat wij dat hadden in onze garagebox!
Ja dat hebben wij ook niet, en ook geen WC.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef Blobje het volgende:
[..]
Die waren hier ingeseald. Dus ik denk dat je toch die bon krijgtquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:28 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was er geen gesealde HAH. :-/ Wel iets met tulpen van de Gamma.
Minder zeg! Succes ermee!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:28 schreef PBZ64 het volgende:
Het drinken schoot er bij mij nog wel eens in door de drukte en geen tijd op mijn manier.
Echter vorige week in het ziekenhuis gelegen wegens een niersteen.
Advies van de chirurg.....VEEL DRINKEN!!
2,5 tot 3 liter vocht per dag.
Ik heb nu standaard 2 flesjes water bij me en heb een vuladresje in de wijk!
Ik heb m'n lesje geleerd. Die pijn wens je je ergste vijand nog niet toe!
Wij zien het wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die waren hier ingeseald. Dus ik denk dat je toch die bon krijgt
dat was het zeker met een gamma Hah,welke wanneer je die dubbelvouwde,quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:06 schreef Nezhi het volgende:
Het was echt enorm druk vandaag!
alle bezorgers kregen bij ons een cadeaubon van de Bijenkorf. Helaas bezorg ik niet
Balen, beterschap nog! Ik ben benieuwd, 't lijkt me ook wel weer erg warm om zoals gisteren en vandaag in de auto te moeten rijden zonder airco, maar heb er zin in zaterdag na een weekje vrij!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoi collega, ik zit ziek thuis. Moet morgen van de TC ook nog thuisblijven om goed uit te zieken.
Mis het wel, lekker rijden in m'n wagentje.
Ik drink nu ook flink veel tijdens m'n bestelling. Probleem is echter dat er dat er dan ook veelvuldig behoefte aan sanitaire stops is. Op gezette tijden kon men mij dan ook quasi-nonchalant de bosschages zien induiken. Benieuwd hoe vrouwelijke collega's dat doen. Misschien kan PostNL via de NS nog wat plaszakken scoren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:28 schreef PBZ64 het volgende:
Het drinken schoot er bij mij nog wel eens in door de drukte en geen tijd op mijn manier.
Echter vorige week in het ziekenhuis gelegen wegens een niersteen.
Advies van de chirurg.....VEEL DRINKEN!!
2,5 tot 3 liter vocht per dag.
Ik heb nu standaard 2 flesjes water bij me en heb een vuladresje in de wijk!
Ik heb m'n lesje geleerd. Die pijn wens je je ergste vijand nog niet toe!
Ik hoef niet zo vaak met het warme weer en als ik dan toch moet, kan ik bij mijn schoonouders naar het toilet, ze wonen 2 meter bij het depot vandaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik drink nu ook flink veel tijdens m'n bestelling. Probleem is echter dat er dat er dan ook veelvuldig behoefte aan sanitaire stops is. Op gezette tijden kon men mij dan ook quasi-nonchalant de bosschages zien induiken. Benieuwd hoe vrouwelijke collega's dat doen. Misschien kan PostNL via de NS nog wat plaszakken scoren?
Wij hadden een waterkoeler, maar die hebben ze weggehaald omdat het te duur was. Belachelijk imho. Een beetje voor je personeel zorgen zit er niet meer in tegenwoordig. Alles is uit het depot gehaalt en overal zijn stellingen geplaatst van baggerkwaliteit en waarbij de depotbeheerder die er voor verantwoordelijk is zich een hernia tilt om de post in de stellingen te tillen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef Blobje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |